کلیدواژه‌ها = رضایت مشتری
تعداد مقالات: 11
5. رابطه مشارکت بین‌بخشی با رضایت مشتریان (دانشجویان) در دانشگاه علوم تحقیقات تهران

دوره 9، شماره 34، تابستان 1396، صفحه 87-99

محسن فتحی؛ نصرت اله شادنوش؛ احسانه نژادمحمد


6. بررسی عوامل روان‌شناختی توانمندسازی کارکنان و رضایتمندی مشتری در هتل‌های کلان‌شهر تهران

دوره 9، شماره 34، تابستان 1396، صفحه 101-117

شبنم کوهی؛ حسین وظیفه دوست؛ وحیدرضا میرابی


11. بررسی میزان کیفیت خدمات خودروهای دوگانه سوز بر اساس مدل رضایت ـ وفاداری

دوره 1، شماره 1، بهار 1388، صفحه 99-128

بهرام خیری؛ محمد فضلی