• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • همکاران دفتر نشریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter
مدیریت کسب و کار
arrow مقالات آماده انتشار
arrow شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 11 (1398)
دوره دوره 10 (1397)
دوره دوره 9 (1396)
دوره دوره 8 (1395)
دوره دوره 7 (1394)
دوره دوره 6 (1393)
دوره دوره 5 (1392)
دوره دوره 4 (1391)
دوره دوره 3 (1390)
شماره شماره 12
شماره شماره 11
شماره شماره 10
شماره شماره 9
دوره دوره 2 (1389)
دوره دوره 1 (1388)
پریچهر, وحید, سعیدنیا, حمیدرضا. (1390). بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی. مدیریت کسب و کار, 3(12), -.
وحید پریچهر; حمیدرضا سعیدنیا. "بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی". مدیریت کسب و کار, 3, 12, 1390, -.
پریچهر, وحید, سعیدنیا, حمیدرضا. (1390). 'بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی', مدیریت کسب و کار, 3(12), pp. -.
پریچهر, وحید, سعیدنیا, حمیدرضا. بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی. مدیریت کسب و کار, 1390; 3(12): -.

بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی

مقاله 6، دوره 3، شماره 12، زمستان 1390  XML اصل مقاله (428.24 K)
نویسندگان
وحید پریچهر1؛ حمیدرضا سعیدنیا2
1دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
2استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال
چکیده
 ایجاد وحفظ وفاداری مصرف کننده به برند در قلب برنامه‌های بازاریابی شرکتها به ویژه در بازارهای رقابتی قرار دارد، لذا در این تحقیق تلاش شده است تا به بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی شرکت ایرانسل پرداخته شود. این پژوهش ازنظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی - پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه کاربران ایرانسل ساکن شهر تهران بوده که از خدمات متنوع این اپراتور استفاده می‌کنند. برای جمع آوری اطلاعات جهت آزمون فرضیه‌های تحقیق که مبتنی بر مدل سویینی و سوییت (2008) می‌باشند، تعداد 384 پرسشنامه به روش خوشه‌ای تک مرحله‌ای بین کاربران توزیع و نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از نرم افزار لیزرل ومدل معادلات ساختاری نشان داد که اعتبار برند بر تعهد وفاداری،تعهد مداوم ورضایت تاثیر مستقیم دارد.رضایت بر تعهد وفاداری وتوصیه‌های شفاهی تاثیر مستقیم داشته وباعث کاهش تمایل به تغییر برندمی گردد. تعهد وفاداری برمتغیر وابسته توصیه شفاهی، تاثیر مستقیم داشته ولی برروی تمایل به تغییر برند تاثیری ندارد.تعهد مداوم بر تمایل به تغییر برند تاثیر معکوس دارد،یعنی باعث کاهش تمایل مشتریان به تغییر برند می‌گردد.
کلیدواژه‌ها
اعتبار برند؛ وفاداری مشتری؛ رضایت؛ تعهد؛ تمایلات رفتاری
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 1,287
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 590
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

آدرس دفتر نشریه: تهران، بزرگراه ارتش، سوهانک، مجتمع دانشگاهی ولایت، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی. طبقه ششم، دانشکده مدیریت، 

کد پستی: 1955847881

Journal Management System. Designed by sinaweb.