1
دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز.
2
استادیار گروه مدیریت صنعتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
چکیده
این پژوهش بهبررسی عوامل مؤثر تاثیر نوآوری بر تدوین استراتژی سازمان پرداخته و همچنین روابط بین این عوامل را مورد مطالعه قرار میدهد. در واقع مدل مفهومی پژوهش بهطور مشخصی در پی بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژی سازمان است. جامعه آماری شامل کارمندان شرکت پارس خودرو است. پاسخدهندگان با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب شدند و دادههای مورد نیاز با استفاده از ابزار پرسشنامه از میان پاسخدهندگان بهدست آمد. از مجموع 350 پرسشنامه توزیعشده، 265 پرسشنامه برای تجزیهوتحلیل نهایی مورد استفاده قرار گرفتند. مدل معادلات ساختاری (SEM) با استفاده از نرمافزار ایموس برای بررسی روابط میان سازههای این پژوهش بهکار گرفته شد. یافتههای پژوهش بیان میدارند که نوآوری سازمانی تأثیر مستقیمی بر تدوین استراتژی سازمان دارد.
گل زاده, محمدجواد, عدالتیان شهریاری, جمشید. (1394). نقش نوآوری در تدوین استراتژی در صنایع بزرگ (مطالعه موردی: شرکت پارس خودرو). مدیریت کسب و کار, 7(25), 97-113.
MLA
محمدجواد گل زاده; جمشید عدالتیان شهریاری. "نقش نوآوری در تدوین استراتژی در صنایع بزرگ (مطالعه موردی: شرکت پارس خودرو)". مدیریت کسب و کار, 7, 25, 1394, 97-113.
HARVARD
گل زاده, محمدجواد, عدالتیان شهریاری, جمشید. (1394). 'نقش نوآوری در تدوین استراتژی در صنایع بزرگ (مطالعه موردی: شرکت پارس خودرو)', مدیریت کسب و کار, 7(25), pp. 97-113.
VANCOUVER
گل زاده, محمدجواد, عدالتیان شهریاری, جمشید. نقش نوآوری در تدوین استراتژی در صنایع بزرگ (مطالعه موردی: شرکت پارس خودرو). مدیریت کسب و کار, 1394; 7(25): 97-113.