• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • همکاران دفتر نشریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter
مدیریت کسب و کار
arrow مقالات آماده انتشار
arrow شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 11 (1398)
دوره دوره 10 (1397)
دوره دوره 9 (1396)
دوره دوره 8 (1395)
دوره دوره 7 (1394)
دوره دوره 6 (1393)
دوره دوره 5 (1392)
دوره دوره 4 (1391)
شماره شماره 16
شماره شماره 15
شماره شماره 14
شماره شماره 13
دوره دوره 3 (1390)
دوره دوره 2 (1389)
دوره دوره 1 (1388)
. (1391). عوامل مؤثر بر نوآوری و نقش انتظارات کارکنان از پیامدهای عملکردی و مزایای تصویری آن در بانک‌ها. مدیریت کسب و کار, 4(14), 103-127.
. "عوامل مؤثر بر نوآوری و نقش انتظارات کارکنان از پیامدهای عملکردی و مزایای تصویری آن در بانک‌ها". مدیریت کسب و کار, 4, 14, 1391, 103-127.
. (1391). 'عوامل مؤثر بر نوآوری و نقش انتظارات کارکنان از پیامدهای عملکردی و مزایای تصویری آن در بانک‌ها', مدیریت کسب و کار, 4(14), pp. 103-127.
. عوامل مؤثر بر نوآوری و نقش انتظارات کارکنان از پیامدهای عملکردی و مزایای تصویری آن در بانک‌ها. مدیریت کسب و کار, 1391; 4(14): 103-127.

عوامل مؤثر بر نوآوری و نقش انتظارات کارکنان از پیامدهای عملکردی و مزایای تصویری آن در بانک‌ها

مقاله 5، دوره 4، شماره 14، تابستان 1391، صفحه 103-127  XML اصل مقاله (581.01 K)
نوع مقاله: مقاله پژوهشی
چکیده
     هدف از این مطالعه، ارزیابی عوامل مؤثر بر نوآوری و نقش انتظارات کارکنان از پیامدهای عملکردی و مزایای تصویری آن در بانک‌های ملی سطح شهر تهران است. بدین منظور، 380 نفر از کارکنان بانک‌های ملی سطح شهر تهران، به­عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر اجرا، علَی مقایسه‌یی است. برای جمع‌آوری داد‌ه­های اولیه از پرسش‌نامه استفاده شده است. نتایج به دست آمده از مدل‌سازی معادلات ساختاری، حاکی از آن است که انتظار علمی محقق در زمینه‌های (1) تاثیر مثبت و معنادار حمایت سازمانی بر مزایای تصویری مورد انتظار و پیامدهای عملکردی مثبت مورد انتظار، (2) تاثیر مثبت و معنادار کیفیت رابطه با مدیر بر مزایای تصویری مورد انتظار و پیامدهای عملکردی مثبت مورد انتظار، (3) تاثیر مثبت و معنادار نوآوری به­عنوان الزام شغلی بر پیامدهای عملکردی مثبت مورد انتظار، (4) تاثیر مثبت و معنادار محبوبیت به­عنوان نوآوری بر پیامدهای عملکردی مثبت مورد انتظار، (5) نارضایتی از وضع موجود بر مزایای تصویری مورد انتظار و پیامدهای عملکردی مثبت مورد انتظار، (6) تاثیر مثبت و معنادار مزایای تصویری مورد انتظار بر رفتار نوآورانه فردی و تاثیر مثبت و معنادار پیامدهای عملکردی مثبت مورد انتظار بر رفتار نوآورانه فردی مورد تایید واقع گرفت؛ ولی رابطه معنادار میان نوآوری به­ عنوان الزام شغلی با مزایای تصویری مورد انتظار و رابطه معنادار میان محبوبیت به­ عنوان نوآوری با مزایای تصویری مورد انتظار مورد تایید واقع نشد.
 
کلیدواژه‌ها
رفتار نوآورانه فردی؛ مزایای تصویری مورد انتظار؛ پیامدهای عملکردی مثبت مورد انتظار؛ حمایت سازمانی درک­شده از نوآوری؛ کیفیت ارتباط با مدیر؛ نوآوری به­عنوان الزام شغلی؛ محبوبیت به­عنوان نوآوری؛ نارضایتی از وضعیت موجود
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 198
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 108
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

آدرس دفتر نشریه: تهران، بزرگراه ارتش، سوهانک، مجتمع دانشگاهی ولایت، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی. طبقه ششم، دانشکده مدیریت، 

کد پستی: 1955847881

Journal Management System. Designed by sinaweb.