• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • همکاران دفتر نشریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter
مدیریت کسب و کار
arrow مقالات آماده انتشار
arrow شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 11 (1398)
دوره دوره 10 (1397)
دوره دوره 9 (1396)
شماره شماره 36
شماره شماره 35
شماره شماره 34
شماره شماره 33
دوره دوره 8 (1395)
دوره دوره 7 (1394)
دوره دوره 6 (1393)
دوره دوره 5 (1392)
دوره دوره 4 (1391)
دوره دوره 3 (1390)
دوره دوره 2 (1389)
دوره دوره 1 (1388)
غریب نواز, نادر, زمردیان, غلامرضا, انصاری, محمد. (1396). بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانک‌ها. مدیریت کسب و کار, 9(33), 67-80.
نادر غریب نواز; غلامرضا زمردیان; محمد انصاری. "بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانک‌ها". مدیریت کسب و کار, 9, 33, 1396, 67-80.
غریب نواز, نادر, زمردیان, غلامرضا, انصاری, محمد. (1396). 'بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانک‌ها', مدیریت کسب و کار, 9(33), pp. 67-80.
غریب نواز, نادر, زمردیان, غلامرضا, انصاری, محمد. بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانک‌ها. مدیریت کسب و کار, 1396; 9(33): 67-80.

بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانک‌ها

مقاله 4، دوره 9، شماره 33، بهار 1396، صفحه 67-80  XML اصل مقاله (5.32 MB)
نوع مقاله: مقاله پژوهشی
نویسندگان
نادر غریب نواز* 1؛ غلامرضا زمردیان2؛ محمد انصاری3
1گروه مدیریت، واحد شهر قدس، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
2گروه مدیریت، واحد تهران مرکز، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، ایران
3دانش آموخته کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد قزوین-قزوین-ایران
چکیده
هدف این پژوهش بررسی عوامل مؤثر در تعویض برند (بانک) توسط مشتری است. این عوامل شامل کیفیت خدمات، شهرت، هزینه تعویض، مسافت، اثر تبلیغات رقبا، تعویض غیرارادی و متغیرهای جمعیت‌شناختی است. جامعه آماری پژوهش را دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تشکیل داده‌اند که از میان آن‌ها به‌وسیله نمونه‌گیری متناسب با حجم، تعداد 397 نمونه گرفته شد. روش این تحقیق، توصیفی ـ همبستگی است که از روش مدل‌سازی معادلات ساختاری استفاده شد و برای بررسی و تحلیل آن نرم‌افزار AMOS  به‌کار رفت. نتایج پژوهش نشان داد که مهم‌ترین و تنها عامل مؤثر بر تعویض بانک توسط مشتری، عوامل غیرارادی است که نه تحت‌کنترل مشتری و نه تحت‌کنترل بنگاه است. با توجه به اینکه در دوره پیشرفت اینترنت و فناوری اطلاعات هستیم، پیشنهاد می‌شود که از بانکداری اینترنتی و بانکداری شخصی و سایر تکنیک های بازاریابی مستقیم استفاده شود.
کلیدواژه‌ها
تعویض برند (بانک)؛ کیفیت خدمات؛ تعویض غیرارادی؛ هزینه تعویض؛ شهرت
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 100
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 114
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

آدرس دفتر نشریه: تهران، بزرگراه ارتش، سوهانک، مجتمع دانشگاهی ولایت، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی. طبقه ششم، دانشکده مدیریت، 

کد پستی: 1955847881

Journal Management System. Designed by sinaweb.