نمایه نویسندگان

آ

ا

  • اخلاقی، حسنعلی ابزارهای نظارتی راهبردی شرکتی و هزینه سرمایه شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 1-20]
  • ایزد پناه، نوشین بررسی تاثیر سنجش عملکرد کارکنان با استفاده از رویکردهای روانشناسی بر توسعه ظرفیت‌های انسانی و استعدادیابی [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • اسدی، معصومه برند (نام تجاری) مبتنی بر ارزش افزوده و رفتار مشتریان [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 1-24]
  • اسماعیل پور، حسن عوامل مؤثر بر انگیزه خرید آنلاین مصرف‌کننده [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 150-188]
  • اکبری مقدم، بیتاالله تأثیر مدگرایی بر رفتار خرید تفننی در میان دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 120-140]
  • الماسی، حسن تأثیر عملکرد اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 31-60]
  • الماسی، حسن کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 212-236]

ب

  • بازایی، قاسم علی نقش مدیریت دانش و سرمایه‌های فکری در کسب مزیت رقابتی [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 240-269]
  • برومند، زهرا ساختار سازمانی و توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 99-124]
  • بکتاشی، مولود تأثیر مدگرایی بر رفتار خرید تفننی در میان دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 120-140]
  • بنکدار مازندرانی، نازنین تأثیر هوش هیجانی کارکنان بر اثربخشی بازاریابی [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 180-203]
  • بهمن آبادی، مرضیه مدیریت سود و اطلاعات صورت‌های مالی [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 213-239]

پ

  • پریچهر، وحید بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی [دوره 3، شماره 12، 1390]

ت

ج

  • جفره، منوچهر تفکر سیستمی و بهبود عملکرد کارکنان [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 156-179]
  • جفره، منوچهر عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و نقش آن در یادگیری سازمانی کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 21-56]

ح

  • حیات، علی اصغر بررسی رابطه بین سبکهای رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم ملاحظه [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • حاتمی نسب، سیدحسن تأثیر کارآفرینی دانش در نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 57-85]
  • حاجیها، زهره سنجش توانایی مدیریت شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 25-44]
  • حاجیها، زهره ابزارهای نظارتی راهبردی شرکتی و هزینه سرمایه شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 1-20]
  • حیدرزاده، کامبیز تأثیر مدگرایی بر رفتار خرید تفننی در میان دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 120-140]
  • حسینی، سید رسول مدیریت سود و اطلاعات صورت‌های مالی [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 213-239]
  • حسینیه اصفهانی، رضا مدل سنجش تاثیر مولفه‌های منتخب بازاریابی، بر ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 45-76]

خ

  • خیری، بهرام بررسی عوامل مؤثر بر رفتاربدبینانه(منفی) مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • خیری، بهرام بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • خیری، بهرام تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 119-138]
  • خیری، بهرام بررسی تأثیر مدل سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 61-98]
  • خردمندنیا، منوچهر ظرفیت‏های کارآفرینی در بخش دامپروری و ایجاد اشتغال [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 102-118]

د

  • داشگرزاده، خدابخش عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و نقش آن در یادگیری سازمانی کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 21-56]
  • دانیالی ده حوض، محمود تبیین رابطه بین بهبود مستمر با تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • دانیالی ده حوض، محمود ظرفیت‏های کارآفرینی در بخش دامپروری و ایجاد اشتغال [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 102-118]
  • دانیالی ده حوض، محمود تأثیر کارآفرینی دانش در نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 57-85]
  • دهگان، محمود تأثیر عملکرد اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 31-60]

ر

  • رحم دل، منوچهر تأثیر عملکرد اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 31-60]
  • رضایی، ساناز بررسی تأثیر مدل سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 61-98]
  • رضایی زاده، محمود تعهد سازمانی و ترک خدمت کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 1-30]
  • رضی پور، حامد بررسی عوامل مؤثر بر رفتاربدبینانه(منفی) مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • رودپشتی، فریدون برند (نام تجاری) مبتنی بر ارزش افزوده و رفتار مشتریان [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 1-24]

ز

  • زارعی، اسماعیل تأثیر کارآفرینی دانش در نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 57-85]
  • زارعی یزدانی، مریم کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 212-236]
  • زمانی، محمد سعید بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند [دوره 3، شماره 12، 1390]

س

  • سراج هاشمی، شادی بررسی ادراک مشتریان از امنیت و اعتماد در مدیریت سیستم‌های پرداخت الکترونیکی(مورد کاوی : مؤسسات مالی اعتباری شهر تهران) [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • سعیدنیا، حمیدرضا بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • سعیدنیا، حمیدرضا تأثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات‌ [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 141-161]
  • سعیدنیا، حمیدرضا عوامل مشتری‌گرایی و مدیریت روابط مشتری [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 270-300]
  • سلطانی فر، بیژن بی قاعدگی های تقویمی و تغییر درقیمت شرکت ها [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 77-101]
  • سنگدهی، سیدعلی نجات ساختار سازمانی و توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 99-124]

ش

  • شایسته، شیرین برند (نام تجاری) خدماتی و فرآیند ایجاد ارزش – وفاداری مشتری [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 139-155]

ص

  • صالح اردستانی، عباس بررسی ادراک مشتریان از امنیت و اعتماد در مدیریت سیستم‌های پرداخت الکترونیکی(مورد کاوی : مؤسسات مالی اعتباری شهر تهران) [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • صفرزاده، حسین بررسی تاثیر سنجش عملکرد کارکنان با استفاده از رویکردهای روانشناسی بر توسعه ظرفیت‌های انسانی و استعدادیابی [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • صفرزاده، حسین تأثیر هوش هیجانی کارکنان بر اثربخشی بازاریابی [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 180-203]
  • صفرزاده، حسین برندمداری و بهبود عملکرد شرکت‌ها [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 86-114]
  • صفرزاده، حسین عوامل فردی و مدیریتی مؤثر بر تلاس رفتاری نیروی فروش [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 125-149]

ع

  • عبدالوند، محمد علی برند (نام تجاری) خدماتی و فرآیند ایجاد ارزش – وفاداری مشتری [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 139-155]
  • عزیزی شمامی، مصطفی بررسی رابطه بین سبکهای رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم ملاحظه [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • عسکری ماسوله، سعید نقش مدیریت دانش و سرمایه‌های فکری در کسب مزیت رقابتی [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 240-269]
  • عقبایی، محمد عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و نقش آن در یادگیری سازمانی کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 21-56]
  • علامه، سید محسن تبیین رابطه بین بهبود مستمر با تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • علیپور درویش، زهرا عوامل مشتری‌گرایی و مدیریت روابط مشتری [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 270-300]
  • علیقلی، منصوره مدل سنجش تاثیر مولفه‌های منتخب بازاریابی، بر ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 45-76]
  • علیقلی، منصوره نقش مدیریت دانش و سرمایه‌های فکری در کسب مزیت رقابتی [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 240-269]

ف

  • فرازنده مهر، مولود سادات بررسی عوامل مؤثر بر رفتاربدبینانه(منفی) مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • فرجی، حاتم بررسی رابطه بین سبکهای رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم ملاحظه [دوره 3، شماره 12، 1390]

ق

  • قیاسوند، نورمحمد موانع اجرای اصل 44 قانون اساسی در مؤسسات مالی و اعتباری [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 162-194]
  • قیلاوی، منی سنجش توانایی مدیریت شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 25-44]

ک

  • کبیر، علی خلاقیت مدیران بازرگانی و میزان فروش سازمان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 189-211]
  • کمالی، کامل تأثیر هوش هیجانی کارکنان بر اثربخشی بازاریابی [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 180-203]

گ

  • گلدوزیان، امیر عوامل مؤثر بر انگیزه خرید آنلاین مصرف‌کننده [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 150-188]

ل

  • لطف الهی، محمد کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 212-236]

م

  • محمدی، محمد مدیریت سود و اطلاعات صورت‌های مالی [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 213-239]
  • میرابی، وحیدرضا تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 119-138]
  • میرابی، وحیدرضا بررسی تأثیر مدل سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 61-98]
  • میرابی، وحیدرضا خلاقیت مدیران بازرگانی و میزان فروش سازمان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 189-211]
  • میراثی، وحیدرضا بررسی نقش علایم تجاری و سایر عوامل موثر بر وفاداری مشتری [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • مرادی، کبری برندمداری و بهبود عملکرد شرکت‌ها [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 86-114]
  • مردانی، ایوب ظرفیت‏های کارآفرینی در بخش دامپروری و ایجاد اشتغال [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 102-118]
  • میر محمدعلی تجریشی، شبنم تفکر سیستمی و بهبود عملکرد کارکنان [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 156-179]
  • مصدر، مینا عوامل فردی و مدیریتی مؤثر بر تلاس رفتاری نیروی فروش [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 125-149]
  • ملکی حسنوند، مسلم بررسی رابطه بین سبکهای رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم ملاحظه [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • منصوری، حسین تبیین رابطه بین بهبود مستمر با تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • مهرانی، هرمز تأثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات‌ [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 141-161]
  • موسویان، سید ایمان تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 119-138]
  • مومنی، ماندانا ساختار سازمانی و توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 99-124]

ن

و

  • ودادی، احمد تعهد سازمانی و ترک خدمت کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 1-30]