ا
-
اخلاقی، حسنعلی
ابزارهای نظارتی راهبردی شرکتی و هزینه سرمایه شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 1-20]
-
ایزد پناه، نوشین
بررسی تاثیر سنجش عملکرد کارکنان با استفاده از رویکردهای روانشناسی بر توسعه ظرفیتهای انسانی و استعدادیابی [دوره 3، شماره 12، 1390]
-
اسدی، معصومه
برند (نام تجاری) مبتنی بر ارزش افزوده و رفتار مشتریان [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 1-24]
-
اسماعیل پور، حسن
عوامل مؤثر بر انگیزه خرید آنلاین مصرفکننده [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 150-188]
-
اکبری مقدم، بیتاالله
تأثیر مدگرایی بر رفتار خرید تفننی در میان دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 120-140]
-
الماسی، حسن
تأثیر عملکرد اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 31-60]
-
الماسی، حسن
کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 212-236]
ب
-
بازایی، قاسم علی
نقش مدیریت دانش و سرمایههای فکری در کسب مزیت رقابتی [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 240-269]
-
برومند، زهرا
ساختار سازمانی و توانمندسازی روانشناختی کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 99-124]
-
بکتاشی، مولود
تأثیر مدگرایی بر رفتار خرید تفننی در میان دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 120-140]
-
بنکدار مازندرانی، نازنین
تأثیر هوش هیجانی کارکنان بر اثربخشی بازاریابی [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 180-203]
-
بهمن آبادی، مرضیه
مدیریت سود و اطلاعات صورتهای مالی [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 213-239]
پ
-
پریچهر، وحید
بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی [دوره 3، شماره 12، 1390]
ت
-
تقوی پور بنام، فرشاد
بررسی نقش علایم تجاری و سایر عوامل موثر بر وفاداری مشتری [دوره 3، شماره 12، 1390]
ج
-
جفره، منوچهر
تفکر سیستمی و بهبود عملکرد کارکنان [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 156-179]
-
جفره، منوچهر
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و نقش آن در یادگیری سازمانی کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 21-56]
ح
-
حیات، علی اصغر
بررسی رابطه بین سبکهای رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم ملاحظه [دوره 3، شماره 12، 1390]
-
حاتمی نسب، سیدحسن
تأثیر کارآفرینی دانش در نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 57-85]
-
حاجیها، زهره
سنجش توانایی مدیریت شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 25-44]
-
حاجیها، زهره
ابزارهای نظارتی راهبردی شرکتی و هزینه سرمایه شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 1-20]
-
حیدرزاده، کامبیز
تأثیر مدگرایی بر رفتار خرید تفننی در میان دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 120-140]
-
حسینی، سید رسول
مدیریت سود و اطلاعات صورتهای مالی [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 213-239]
-
حسینیه اصفهانی، رضا
مدل سنجش تاثیر مولفههای منتخب بازاریابی، بر ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 45-76]
خ
-
خیری، بهرام
بررسی عوامل مؤثر بر رفتاربدبینانه(منفی) مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 12، 1390]
-
خیری، بهرام
بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند [دوره 3، شماره 12، 1390]
-
خیری، بهرام
تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 119-138]
-
خیری، بهرام
بررسی تأثیر مدل سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 61-98]
-
خردمندنیا، منوچهر
ظرفیتهای کارآفرینی در بخش دامپروری و ایجاد اشتغال [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 102-118]
د
-
داشگرزاده، خدابخش
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و نقش آن در یادگیری سازمانی کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 21-56]
-
دانیالی ده حوض، محمود
تبیین رابطه بین بهبود مستمر با تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 12، 1390]
-
دانیالی ده حوض، محمود
ظرفیتهای کارآفرینی در بخش دامپروری و ایجاد اشتغال [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 102-118]
-
دانیالی ده حوض، محمود
تأثیر کارآفرینی دانش در نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 57-85]
-
دهگان، محمود
تأثیر عملکرد اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 31-60]
ر
-
رحم دل، منوچهر
تأثیر عملکرد اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 31-60]
-
رضایی، ساناز
بررسی تأثیر مدل سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 61-98]
-
رضایی زاده، محمود
تعهد سازمانی و ترک خدمت کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 1-30]
-
رضی پور، حامد
بررسی عوامل مؤثر بر رفتاربدبینانه(منفی) مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 12، 1390]
-
رودپشتی، فریدون
برند (نام تجاری) مبتنی بر ارزش افزوده و رفتار مشتریان [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 1-24]
ز
-
زارعی، اسماعیل
تأثیر کارآفرینی دانش در نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 57-85]
-
زارعی یزدانی، مریم
کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 212-236]
-
زمانی، محمد سعید
بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند [دوره 3، شماره 12، 1390]
س
-
سراج هاشمی، شادی
بررسی ادراک مشتریان از امنیت و اعتماد در مدیریت سیستمهای پرداخت الکترونیکی(مورد کاوی : مؤسسات مالی اعتباری شهر تهران) [دوره 3، شماره 12، 1390]
-
سعیدنیا، حمیدرضا
بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی [دوره 3، شماره 12، 1390]
-
سعیدنیا، حمیدرضا
تأثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 141-161]
-
سعیدنیا، حمیدرضا
عوامل مشتریگرایی و مدیریت روابط مشتری [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 270-300]
-
سلطانی فر، بیژن
بی قاعدگی های تقویمی و تغییر درقیمت شرکت ها [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 77-101]
-
سنگدهی، سیدعلی نجات
ساختار سازمانی و توانمندسازی روانشناختی کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 99-124]
ش
-
شایسته، شیرین
برند (نام تجاری) خدماتی و فرآیند ایجاد ارزش – وفاداری مشتری [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 139-155]
ص
-
صالح اردستانی، عباس
بررسی ادراک مشتریان از امنیت و اعتماد در مدیریت سیستمهای پرداخت الکترونیکی(مورد کاوی : مؤسسات مالی اعتباری شهر تهران) [دوره 3، شماره 12، 1390]
-
صفرزاده، حسین
بررسی تاثیر سنجش عملکرد کارکنان با استفاده از رویکردهای روانشناسی بر توسعه ظرفیتهای انسانی و استعدادیابی [دوره 3، شماره 12، 1390]
-
صفرزاده، حسین
تأثیر هوش هیجانی کارکنان بر اثربخشی بازاریابی [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 180-203]
-
صفرزاده، حسین
برندمداری و بهبود عملکرد شرکتها [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 86-114]
-
صفرزاده، حسین
عوامل فردی و مدیریتی مؤثر بر تلاس رفتاری نیروی فروش [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 125-149]
ع
-
عبدالوند، محمد علی
برند (نام تجاری) خدماتی و فرآیند ایجاد ارزش – وفاداری مشتری [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 139-155]
-
عزیزی شمامی، مصطفی
بررسی رابطه بین سبکهای رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم ملاحظه [دوره 3، شماره 12، 1390]
-
عسکری ماسوله، سعید
نقش مدیریت دانش و سرمایههای فکری در کسب مزیت رقابتی [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 240-269]
-
عقبایی، محمد
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و نقش آن در یادگیری سازمانی کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 21-56]
-
علامه، سید محسن
تبیین رابطه بین بهبود مستمر با تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 12، 1390]
-
علیپور درویش، زهرا
عوامل مشتریگرایی و مدیریت روابط مشتری [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 270-300]
-
علیقلی، منصوره
مدل سنجش تاثیر مولفههای منتخب بازاریابی، بر ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 45-76]
-
علیقلی، منصوره
نقش مدیریت دانش و سرمایههای فکری در کسب مزیت رقابتی [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 240-269]
ف
-
فرازنده مهر، مولود سادات
بررسی عوامل مؤثر بر رفتاربدبینانه(منفی) مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 12، 1390]
-
فرجی، حاتم
بررسی رابطه بین سبکهای رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم ملاحظه [دوره 3، شماره 12، 1390]
ق
-
قیاسوند، نورمحمد
موانع اجرای اصل 44 قانون اساسی در مؤسسات مالی و اعتباری [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 162-194]
-
قیلاوی، منی
سنجش توانایی مدیریت شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 25-44]
ک
-
کبیر، علی
خلاقیت مدیران بازرگانی و میزان فروش سازمان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 189-211]
-
کمالی، کامل
تأثیر هوش هیجانی کارکنان بر اثربخشی بازاریابی [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 180-203]
گ
-
گلدوزیان، امیر
عوامل مؤثر بر انگیزه خرید آنلاین مصرفکننده [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 150-188]
ل
-
لطف الهی، محمد
کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 212-236]
م
-
محمدی، محمد
مدیریت سود و اطلاعات صورتهای مالی [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 213-239]
-
میرابی، وحیدرضا
تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 119-138]
-
میرابی، وحیدرضا
بررسی تأثیر مدل سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 61-98]
-
میرابی، وحیدرضا
خلاقیت مدیران بازرگانی و میزان فروش سازمان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 189-211]
-
میراثی، وحیدرضا
بررسی نقش علایم تجاری و سایر عوامل موثر بر وفاداری مشتری [دوره 3، شماره 12، 1390]
-
مرادی، کبری
برندمداری و بهبود عملکرد شرکتها [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 86-114]
-
مردانی، ایوب
ظرفیتهای کارآفرینی در بخش دامپروری و ایجاد اشتغال [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 102-118]
-
میر محمدعلی تجریشی، شبنم
تفکر سیستمی و بهبود عملکرد کارکنان [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 156-179]
-
مصدر، مینا
عوامل فردی و مدیریتی مؤثر بر تلاس رفتاری نیروی فروش [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 125-149]
-
ملکی حسنوند، مسلم
بررسی رابطه بین سبکهای رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم ملاحظه [دوره 3، شماره 12، 1390]
-
منصوری، حسین
تبیین رابطه بین بهبود مستمر با تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 12، 1390]
-
مهرانی، هرمز
تأثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 141-161]
-
موسویان، سید ایمان
تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 119-138]
-
مومنی، ماندانا
ساختار سازمانی و توانمندسازی روانشناختی کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 99-124]
ن
-
نجفی، حسینعلی
تعهد سازمانی و ترک خدمت کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 1-30]
-
نوری زاده قصری، عطیه
عوامل مشتریگرایی و مدیریت روابط مشتری [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 270-300]
و
-
ودادی، احمد
تعهد سازمانی و ترک خدمت کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 1-30]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد