نمایه نویسندگان

آ

  • آقازاده، هاشم رفتار متصدیان بانکی و تأثیر آن بر تصمیم‌گیری مشتری [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 204-224]
  • آقازاده، هاشم بررسی تأثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 20-44]

ا

  • اب، حسین ارزیابی قابلیت روش‌های برون‌سپاری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 89-116]
  • ابریشم چی، مرضیه کیفیت سود و بازده سهام شرکت‌های بورسی [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 117-141]
  • اکبری، احمد سنجش هوش سازمانی کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 46-84]
  • اکبری، مهدی سبد پروژه‌های استراتژیک کسب و کار [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 77-103]
  • الله‌وردی، زهرا تأثیر فن‌آوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 1-19]
  • الماسی، حسن بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 45-65]
  • امامی، محمدرضا ارزیابی تطبیقی کیفیت خدمات سیستم خودپردازها [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 175-205]
  • امیراحمدی، اعظم عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 22-40]
  • امیرکبیری، علیرضا عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 22-40]
  • انصاری، محمداسماعیل تأثیر فن‌آوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 1-19]
  • اوسط حضرتی، علی تأثیر تعهد سازمانی بر عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 104-130]

ب

  • بابابیک، ربابه استراتژی‌های مدیریت تعارض و ساختار سازمانی [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 1-25]
  • بادآور نهندی، یونس ساختار مالکیت و عملکرد شرکت‌های بورسی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 41-63]
  • باغبانی آرانی، ابوالفضل تأثیر فن‌آوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 1-19]
  • باقرزاده، مجید تبیین ارتباط هوش سازمانی با چابکی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 85-105]
  • برومند، زهرا برون‌سپاری فعالیت‌های خدماتی شرکت‌ها [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 225-249]
  • بزاز، زینب رفتار متصدیان بانکی و تأثیر آن بر تصمیم‌گیری مشتری [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 204-224]
  • بیکخایخان، یوکابد بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 45-65]
  • بنکدار مازندرانی، نازنین نقش هوشمندی کسب و کار در استقرار اثربخش مدیریت استراتژیک در سازمان‌ها [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 125-157]

ت

  • ترکیان، مهدی بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 45-65]

ج

  • جاویدی حق، مریم نقش هوشمندی کسب و کار در استقرار اثربخش مدیریت استراتژیک در سازمان‌ها [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 125-157]
  • جفره، منوچهر استراتژی‌های مدیریت تعارض و ساختار سازمانی [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 1-25]
  • جمالی، نجمه ارزیابی قابلیت روش‌های برون‌سپاری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 89-116]
  • جمشیدی، مینا رفتار شهروندی اعضای هیأت علمی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 149-181]
  • جندقی، غلامرضا رفتار متصدیان بانکی و تأثیر آن بر تصمیم‌گیری مشتری [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 204-224]
  • جندقی، غلامرضا بررسی تأثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 20-44]
  • جهانسوزان، دنیا بررسی مسائل کلیدی پیاده‌سازی سامانه مدیریت اطلاعات علم و فن‌آوری [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 26-51]
  • جوانمرد قصاب، مهدی بررسی نقش ارزش نام تجاری بر رفتار خرید [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 52-76]

ح

  • حسن‌پور پازواری، محمود بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 45-65]
  • حقیقت منفرد، جلال تأثیر تعهد سازمانی بر عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 104-130]
  • حنیفی، فرهاد به‌کارگیری راهبردهای تکرو برای کسب بازده مطلوب در بورس [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 124-148]

خ

  • خلیلی، فاطمه تنیدگی شغلی و فرسودگی کارکنان امور اداری [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 182-204]

د

  • داشگرزاده، خدابخش تنیدگی شغلی و فرسودگی کارکنان امور اداری [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 182-204]
  • دهدار، فرهاد میزان تطابق مهارت‌های فارغ‌التحصیلان کارشناسی حسابداری با معیارهای حرفه حسابرسی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 250-294]

ر

  • رامین مهر، حمید بررسی مسائل کلیدی پیاده‌سازی سامانه مدیریت اطلاعات علم و فن‌آوری [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 26-51]
  • رهنمای رودپشتی، فریدون تبیین الگوی هوش تجاری در سیستم اطلاعات حسابداری مدیریت [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 175-197]

ز

  • زادوریان، ادوارد الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 131-151]
  • زارعی، جواد میزان تطابق مهارت‌های فارغ‌التحصیلان کارشناسی حسابداری با معیارهای حرفه حسابرسی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 250-294]
  • زارعی، مصطفی ساختار مالکیت و عملکرد شرکت‌های بورسی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 41-63]

س

  • سپیانی، مریم تأثیر فن‌آوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 1-19]
  • سیدجوادین، سیدرضا مطالعه نقش اعضای خانواده در تصمیم‌گیری برای خرید کالاهای مصرفی با دوام [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 1-22]
  • سراجی، محمدجواد عوامل جذابیت محصول و تأثیر آن بر رفتار مشتری [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 152-174]
  • سرمد سعیدی، سهیل تأثیر رنگ‌ها بر کارآیی تبلیغات [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 99-123]
  • سعیدی، نیما بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 45-65]
  • سهرابی، شهلا جذابیت وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 24-37]

ش

  • شریعتمداری سرکانی، الهه الگوریتم مرکب از تحلیل پوششی داده‌ها (DEA)‌ و فرآیند تحلیل شبکه‌ای (ANP) در ارزیابی عملکرد در دانشکده‌ها [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 1-27]
  • شفیع زاده برمی، مریم هوش سازمانی و مدیریت بحران [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 106-124]

ص

  • صیاد شیرکش، سعید هوش سازمانی و مدیریت بحران [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 106-124]
  • صالحی، مرضیه نسبت‌های مالی و نرخ بازده سهام در صنعت بانکداری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 38-70]
  • صفار، راحله تأثیر رنگ‌ها بر کارآیی تبلیغات [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 99-123]
  • صفرزاده، حسین نقش هوشمندی کسب و کار در استقرار اثربخش مدیریت استراتژیک در سازمان‌ها [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 125-157]
  • صمدی، منصور مطالعه نقش اعضای خانواده در تصمیم‌گیری برای خرید کالاهای مصرفی با دوام [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 1-22]

ط

  • طلوعی اشلقی، عباس فن‌آوری اطلاعات و استقرار و بهبود نظام جامع برنامه‌ریزی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 64-98]
  • طهماسبی، زهره سنجش هوش سازمانی کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 46-84]

ع

  • علوی، سید محمد جذابیت وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 24-37]
  • عیوضی، حمیدرضا به‌کارگیری راهبردهای تکرو برای کسب بازده مطلوب در بورس [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 124-148]

ف

  • فریدچهر، الهام طراحی مدل ارزیابی ارزش دریافت شده از دیدگاه مشتری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 71-88]
  • فلاح شمس، میرفیض ارزیابی تطبیقی کیفیت خدمات سیستم خودپردازها [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 175-205]
  • فلاح شمس، میر فیض نسبت‌های مالی و نرخ بازده سهام در صنعت بانکداری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 38-70]
  • فولادی وندا، علی فن‌آوری اطلاعات و استقرار و بهبود نظام جامع برنامه‌ریزی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 64-98]

ق

  • قاسمی، بهروز بررسی نقش ارزش نام تجاری بر رفتار خرید [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 52-76]

ک

گ

  • گودرزی، پروین رفتار شهروندی اعضای هیأت علمی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 149-181]

م

  • محمودی، محمد تبیین الگوی هوش تجاری در سیستم اطلاعات حسابداری مدیریت [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 175-197]
  • میرابی، وحیدرضا الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 131-151]
  • میرابی، وحید رضا رفتار شهروندی اعضای هیأت علمی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 149-181]
  • مرادی، محمود سبد پروژه‌های استراتژیک کسب و کار [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 77-103]
  • مردی، مصطفی الگوریتم مرکب از تحلیل پوششی داده‌ها (DEA)‌ و فرآیند تحلیل شبکه‌ای (ANP) در ارزیابی عملکرد در دانشکده‌ها [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 1-27]
  • میرزاده، حجت تأثیر تعهد سازمانی بر عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 104-130]
  • معتدل، محمد رضا فن‌آوری اطلاعات و استقرار و بهبود نظام جامع برنامه‌ریزی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 64-98]
  • مینویی، م کیفیت سود و بازده سهام شرکت‌های بورسی [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 117-141]
  • مینویی، مهرزاد نسبت‌های مالی و نرخ بازده سهام در صنعت بانکداری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 38-70]
  • مهرابی، حسن کیفیت سود و بازده سهام شرکت‌های بورسی [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 117-141]
  • مولوی، زینب بررسی تأثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 20-44]

ن

  • نجفی، اسماعیل الگوریتم مرکب از تحلیل پوششی داده‌ها (DEA)‌ و فرآیند تحلیل شبکه‌ای (ANP) در ارزیابی عملکرد در دانشکده‌ها [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 1-27]
  • نعمتی زاده، سینا عوامل جذابیت محصول و تأثیر آن بر رفتار مشتری [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 152-174]
  • نقدی، بهمن مطالعه نقش اعضای خانواده در تصمیم‌گیری برای خرید کالاهای مصرفی با دوام [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 1-22]

و

  • ودادی، احمد هوش سازمانی و مدیریت بحران [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 106-124]

ه

  • هادی زاده مقدم، اکرم بررسی مسائل کلیدی پیاده‌سازی سامانه مدیریت اطلاعات علم و فن‌آوری [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 26-51]
  • هاشمی، نازنین ارزیابی تطبیقی کیفیت خدمات سیستم خودپردازها [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 175-205]

ی

  • یزدانی، مهدی الگوریتم مرکب از تحلیل پوششی داده‌ها (DEA)‌ و فرآیند تحلیل شبکه‌ای (ANP) در ارزیابی عملکرد در دانشکده‌ها [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 1-27]
  • یوسفی، صامع رفتار شهروندی اعضای هیأت علمی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 149-181]