آ
-
آقازاده، هاشم
رفتار متصدیان بانکی و تأثیر آن بر تصمیمگیری مشتری [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 204-224]
-
آقازاده، هاشم
بررسی تأثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 20-44]
ا
-
اب، حسین
ارزیابی قابلیت روشهای برونسپاری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 89-116]
-
ابریشم چی، مرضیه
کیفیت سود و بازده سهام شرکتهای بورسی [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 117-141]
-
اکبری، احمد
سنجش هوش سازمانی کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 46-84]
-
اکبری، مهدی
سبد پروژههای استراتژیک کسب و کار [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 77-103]
-
اللهوردی، زهرا
تأثیر فنآوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 1-19]
-
الماسی، حسن
بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 45-65]
-
امامی، محمدرضا
ارزیابی تطبیقی کیفیت خدمات سیستم خودپردازها [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 175-205]
-
امیراحمدی، اعظم
عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 22-40]
-
امیرکبیری، علیرضا
عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 22-40]
-
انصاری، محمداسماعیل
تأثیر فنآوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 1-19]
-
اوسط حضرتی، علی
تأثیر تعهد سازمانی بر عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 104-130]
ب
-
بابابیک، ربابه
استراتژیهای مدیریت تعارض و ساختار سازمانی [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 1-25]
-
بادآور نهندی، یونس
ساختار مالکیت و عملکرد شرکتهای بورسی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 41-63]
-
باغبانی آرانی، ابوالفضل
تأثیر فنآوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 1-19]
-
باقرزاده، مجید
تبیین ارتباط هوش سازمانی با چابکی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 85-105]
-
برومند، زهرا
برونسپاری فعالیتهای خدماتی شرکتها [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 225-249]
-
بزاز، زینب
رفتار متصدیان بانکی و تأثیر آن بر تصمیمگیری مشتری [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 204-224]
-
بیکخایخان، یوکابد
بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 45-65]
-
بنکدار مازندرانی، نازنین
نقش هوشمندی کسب و کار در استقرار اثربخش مدیریت استراتژیک در سازمانها [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 125-157]
ت
-
ترکیان، مهدی
بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 45-65]
ج
-
جاویدی حق، مریم
نقش هوشمندی کسب و کار در استقرار اثربخش مدیریت استراتژیک در سازمانها [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 125-157]
-
جفره، منوچهر
استراتژیهای مدیریت تعارض و ساختار سازمانی [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 1-25]
-
جمالی، نجمه
ارزیابی قابلیت روشهای برونسپاری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 89-116]
-
جمشیدی، مینا
رفتار شهروندی اعضای هیأت علمی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 149-181]
-
جندقی، غلامرضا
رفتار متصدیان بانکی و تأثیر آن بر تصمیمگیری مشتری [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 204-224]
-
جندقی، غلامرضا
بررسی تأثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 20-44]
-
جهانسوزان، دنیا
بررسی مسائل کلیدی پیادهسازی سامانه مدیریت اطلاعات علم و فنآوری [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 26-51]
-
جوانمرد قصاب، مهدی
بررسی نقش ارزش نام تجاری بر رفتار خرید [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 52-76]
ح
-
حسنپور پازواری، محمود
بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 45-65]
-
حقیقت منفرد، جلال
تأثیر تعهد سازمانی بر عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 104-130]
-
حنیفی، فرهاد
بهکارگیری راهبردهای تکرو برای کسب بازده مطلوب در بورس [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 124-148]
خ
-
خلیلی، فاطمه
تنیدگی شغلی و فرسودگی کارکنان امور اداری [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 182-204]
د
-
داشگرزاده، خدابخش
تنیدگی شغلی و فرسودگی کارکنان امور اداری [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 182-204]
-
دهدار، فرهاد
میزان تطابق مهارتهای فارغالتحصیلان کارشناسی حسابداری با معیارهای حرفه حسابرسی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 250-294]
ر
-
رامین مهر، حمید
بررسی مسائل کلیدی پیادهسازی سامانه مدیریت اطلاعات علم و فنآوری [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 26-51]
-
رهنمای رودپشتی، فریدون
تبیین الگوی هوش تجاری در سیستم اطلاعات حسابداری مدیریت [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 175-197]
ز
-
زادوریان، ادوارد
الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 131-151]
-
زارعی، جواد
میزان تطابق مهارتهای فارغالتحصیلان کارشناسی حسابداری با معیارهای حرفه حسابرسی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 250-294]
-
زارعی، مصطفی
ساختار مالکیت و عملکرد شرکتهای بورسی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 41-63]
س
-
سپیانی، مریم
تأثیر فنآوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 1-19]
-
سیدجوادین، سیدرضا
مطالعه نقش اعضای خانواده در تصمیمگیری برای خرید کالاهای مصرفی با دوام [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 1-22]
-
سراجی، محمدجواد
عوامل جذابیت محصول و تأثیر آن بر رفتار مشتری [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 152-174]
-
سرمد سعیدی، سهیل
تأثیر رنگها بر کارآیی تبلیغات [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 99-123]
-
سعیدی، نیما
بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 45-65]
-
سهرابی، شهلا
جذابیت وبسایتهای تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 24-37]
ش
-
شریعتمداری سرکانی، الهه
الگوریتم مرکب از تحلیل پوششی دادهها (DEA) و فرآیند تحلیل شبکهای (ANP) در ارزیابی عملکرد در دانشکدهها [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 1-27]
-
شفیع زاده برمی، مریم
هوش سازمانی و مدیریت بحران [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 106-124]
ص
-
صیاد شیرکش، سعید
هوش سازمانی و مدیریت بحران [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 106-124]
-
صالحی، مرضیه
نسبتهای مالی و نرخ بازده سهام در صنعت بانکداری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 38-70]
-
صفار، راحله
تأثیر رنگها بر کارآیی تبلیغات [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 99-123]
-
صفرزاده، حسین
نقش هوشمندی کسب و کار در استقرار اثربخش مدیریت استراتژیک در سازمانها [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 125-157]
-
صمدی، منصور
مطالعه نقش اعضای خانواده در تصمیمگیری برای خرید کالاهای مصرفی با دوام [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 1-22]
ط
-
طلوعی اشلقی، عباس
فنآوری اطلاعات و استقرار و بهبود نظام جامع برنامهریزی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 64-98]
-
طهماسبی، زهره
سنجش هوش سازمانی کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 46-84]
ع
-
علوی، سید محمد
جذابیت وبسایتهای تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 24-37]
-
عیوضی، حمیدرضا
بهکارگیری راهبردهای تکرو برای کسب بازده مطلوب در بورس [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 124-148]
ف
-
فریدچهر، الهام
طراحی مدل ارزیابی ارزش دریافت شده از دیدگاه مشتری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 71-88]
-
فلاح شمس، میرفیض
ارزیابی تطبیقی کیفیت خدمات سیستم خودپردازها [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 175-205]
-
فلاح شمس، میر فیض
نسبتهای مالی و نرخ بازده سهام در صنعت بانکداری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 38-70]
-
فولادی وندا، علی
فنآوری اطلاعات و استقرار و بهبود نظام جامع برنامهریزی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 64-98]
ق
-
قاسمی، بهروز
بررسی نقش ارزش نام تجاری بر رفتار خرید [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 52-76]
ک
-
کاویانی، حجت الله
نسبتهای مالی و نرخ بازده سهام در صنعت بانکداری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 38-70]
-
کبری دیباور، احمد
تبیین ارتباط هوش سازمانی با چابکی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 85-105]
-
کیخاونی موسی، شیرین
برونسپاری فعالیتهای خدماتی شرکتها [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 225-249]
گ
-
گودرزی، پروین
رفتار شهروندی اعضای هیأت علمی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 149-181]
م
-
محمودی، محمد
تبیین الگوی هوش تجاری در سیستم اطلاعات حسابداری مدیریت [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 175-197]
-
میرابی، وحیدرضا
الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 131-151]
-
میرابی، وحید رضا
رفتار شهروندی اعضای هیأت علمی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 149-181]
-
مرادی، محمود
سبد پروژههای استراتژیک کسب و کار [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 77-103]
-
مردی، مصطفی
الگوریتم مرکب از تحلیل پوششی دادهها (DEA) و فرآیند تحلیل شبکهای (ANP) در ارزیابی عملکرد در دانشکدهها [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 1-27]
-
میرزاده، حجت
تأثیر تعهد سازمانی بر عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 104-130]
-
معتدل، محمد رضا
فنآوری اطلاعات و استقرار و بهبود نظام جامع برنامهریزی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 64-98]
-
مینویی، م
کیفیت سود و بازده سهام شرکتهای بورسی [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 117-141]
-
مینویی، مهرزاد
نسبتهای مالی و نرخ بازده سهام در صنعت بانکداری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 38-70]
-
مهرابی، حسن
کیفیت سود و بازده سهام شرکتهای بورسی [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 117-141]
-
مولوی، زینب
بررسی تأثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 20-44]
ن
-
نجفی، اسماعیل
الگوریتم مرکب از تحلیل پوششی دادهها (DEA) و فرآیند تحلیل شبکهای (ANP) در ارزیابی عملکرد در دانشکدهها [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 1-27]
-
نعمتی زاده، سینا
عوامل جذابیت محصول و تأثیر آن بر رفتار مشتری [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 152-174]
-
نقدی، بهمن
مطالعه نقش اعضای خانواده در تصمیمگیری برای خرید کالاهای مصرفی با دوام [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 1-22]
و
-
ودادی، احمد
هوش سازمانی و مدیریت بحران [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 106-124]
ه
-
هادی زاده مقدم، اکرم
بررسی مسائل کلیدی پیادهسازی سامانه مدیریت اطلاعات علم و فنآوری [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 26-51]
-
هاشمی، نازنین
ارزیابی تطبیقی کیفیت خدمات سیستم خودپردازها [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 175-205]
ی
-
یزدانی، مهدی
الگوریتم مرکب از تحلیل پوششی دادهها (DEA) و فرآیند تحلیل شبکهای (ANP) در ارزیابی عملکرد در دانشکدهها [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 1-27]
-
یوسفی، صامع
رفتار شهروندی اعضای هیأت علمی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 149-181]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد