نمایه نویسندگان

آ

  • آقامیری، سید علی بررسی تاثیر سرمایه گذاری در تکنولوژی اطلاعات بر بهره‌وری بانک‌ها [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 82-98]

ا

  • احمدپور، مهین هوش هیجانی و تعهد سازمانی مدیران [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 1-18]
  • اخوان خرازیان، مریم بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر صنعت حمل و نقل در ایران [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 19-36]
  • اشرفی، آزاده آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده جهت کسب مزیت رقابتی [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 70-85]
  • اشعری، رامین شناسایی و اولویت­بندی عوامل اثربخشی تارنمای شرکت‌های خدمات بازاریابی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 39-58]
  • الماسی، حسن نقش قوانین و مقررات محاسباتی و سیستم حسابداری تعهدی در ارتقاء ظرفیت پاسخگویی [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 56-69]
  • الماسی، حسن امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار جامع بانکی در پست بانک ایران [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 129-149]
  • امیدی، فرامرز تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بررضایتمندی مراجعان [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 37-55]

ب

  • براتی، محمدرضا تبیین الگوی ارزیابی عملکرد مالی در بنگاه‌های کسب و کار [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 150-179]
  • بیک­زاد، جعفر بررسی موانع منطقی‌سازی اندازه دولت‌ها [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 59-81]

چ

  • چتری، حمیدرضا تحلیل استراتژیک محیط برونی صنعت نفت [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 19-38]

ح

  • حمیدی زاده، محمدرضا آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده جهت کسب مزیت رقابتی [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 70-85]

خ

  • خانمحمّدی، رضا شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تعهد سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 100-113]
  • خیری، بهرام نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در موفقیت­های درونی و بیرونی سازمان [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 114-129]
  • خیری، بهرام بررسی میزان کیفیت خدمات خودروهای دوگانه سوز بر اساس مدل رضایت ـ وفاداری [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 99-128]

د

ر

  • رضایی، رامین تحلیل نقش مؤلفه‌های کانال‌های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 1-18]
  • رهنمای رودپشتی، فریدون تبیین الگوی ارزیابی عملکرد مالی در بنگاه‌های کسب و کار [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 150-179]

س

  • سبحانی فرد، یاسر بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر صنعت حمل و نقل در ایران [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 19-36]
  • سعیدنیا، حمیدرضا شناسایی و اولویت­بندی عوامل اثربخشی تارنمای شرکت‌های خدمات بازاریابی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 39-58]

ص

  • صالحی صدقیانی، جمشید بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر صنعت حمل و نقل در ایران [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 19-36]
  • صفرزاده، حسین هوش هیجانی و تعهد سازمانی مدیران [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 1-18]
  • صفرزاده، حسین تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بررضایتمندی مراجعان [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 37-55]
  • صفرزاده، حسین تحلیل نقش مؤلفه‌های کانال‌های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 1-18]

ط

  • طالب نیا، قدرت الله تبیین الگوی ارزیابی عملکرد مالی در بنگاه‌های کسب و کار [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 150-179]

ع

  • علی بازایی، قاسم بررسی تاثیر سرمایه گذاری در تکنولوژی اطلاعات بر بهره‌وری بانک‌ها [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 82-98]
  • علوی شاد، عباس بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر صنعت حمل و نقل در ایران [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 19-36]

غ

  • غلامپور، سید محمد نقش قوانین و مقررات محاسباتی و سیستم حسابداری تعهدی در ارتقاء ظرفیت پاسخگویی [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 56-69]

ف

  • فضلی، محمد بررسی میزان کیفیت خدمات خودروهای دوگانه سوز بر اساس مدل رضایت ـ وفاداری [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 99-128]

ق

  • قاسمی، بهروز تحلیل استراتژیک محیط برونی صنعت نفت [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 19-38]
  • قوچانی، فرخ ویژگی­های شخصیتی کارآفرینان و سطح هوش عاطفی آنان [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 86-99]

م

  • محمّدی، محمود شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تعهد سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 100-113]
  • میرابی، وحیدرضا تحلیل نقش مؤلفه‌های کانال‌های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 1-18]

ن

  • نائیجی، محمدجواد نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در موفقیت­های درونی و بیرونی سازمان [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 114-129]
  • نزاکتی، حسین شناسایی و اولویت­بندی عوامل اثربخشی تارنمای شرکت‌های خدمات بازاریابی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 39-58]

و

  • ودادی، احمد هوش هیجانی و تعهد سازمانی مدیران [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 1-18]
  • ودادی، احمد بررسی موانع منطقی‌سازی اندازه دولت‌ها [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 59-81]

ه

  • همت، موژان ویژگی­های شخصیتی کارآفرینان و سطح هوش عاطفی آنان [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 86-99]