نمایه نویسندگان

ا

  • ابوترابی فرد، سید یاسر مهدی ارائه مدل بازاریابی احکام اسلامی مبتنی بر اصول بازاریابی اجتماعی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 109-137]
  • ابوئی مهریزی، احسان بررسی تأثیر توانمندسازی بر افزایش تعهد سازمانی (مورد مطالعه: دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی) [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 9-26]
  • احمدی دانیالی، آرزو بررسی اثرات شخصیت و ادراکات مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: بانک تجارت) [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 63-82]
  • احمدی طاهری، مریم بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمانی بر بهره وری دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی: معاونت رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما) [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 99-108]
  • اخوان خرازیان، مریم بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمانی بر بهره وری دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی: معاونت رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما) [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 99-108]
  • اکبری، محسن بررسی سبک‌های رهبری مدیران سازمان و رابطه آن با انگیزش کارکنان (مورد مطالعه: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران) [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 121-146]
  • اکبرزاده، زهرا تحلیل اثر قابلیت نوآوری بر کارآفرینی با رویکرد مزیت رقابتی پایدار در صنایع کوچک و متوسط (شهرک صنعتی کاوه) [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 123-148]

ب

  • بازایی، قاسمعلی شناسایی و رتبه بندی شاخص های هوش رقابتی بر اثربخشی سیستم های پشتیبان تصمیم (DSS) در شرکت ملی گاز ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 53-62]

پ

  • پاداشی، فریده شناسایی و رتبه بندی شاخص های هوش رقابتی بر اثربخشی سیستم های پشتیبان تصمیم (DSS) در شرکت ملی گاز ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 53-62]
  • پنادگو، لیلا بررسی تأثیر شاخص سرمایه انسانی بر افزایش نوآوری (مطالعه موردی: ستاد مرکزی بانک ملت) [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 53-64]

ت

  • تقوی خانقاه، میرمهران بررسی تأثیرات بازاریابی اخلاقی بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک ملت و اثر این انتخاب بر سهم بازار بانک ملت [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 105-122]

ج

  • جعفرنیا، فاطمه بررسی سبک‌های رهبری مدیران سازمان و رابطه آن با انگیزش کارکنان (مورد مطالعه: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران) [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 121-146]
  • جمشیدی اوانکی، مینا اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان با استفاده از روش تحلیل فرایند شبکه ANP(مطالعه موردی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران) [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 65-83]

ح

  • حاتمی، امیر بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمانی بر بهره وری دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی: معاونت رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما) [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 99-108]
  • حیدری، عباس بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی، فرایندهای دانش و عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 17) [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 57-73]
  • حسن زاده دوگوری، مهرداد بررسی تاثیر اجرای فنی و سازمانی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بر جذب مشتری (مطالعه موردی: بیمه ایران شهر تهران) [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 49-70]
  • حقیقت منفرد، جلال شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنعت فراساحل با رویکرد فرآیند تحلیل شبکه‌ای (ANP) (مورد مطالعه: شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران) [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 21-48]

خ

  • خاتمی فیروزآبادی، سیّد محمد علی بررسی تأثیر توانمندسازی بر افزایش تعهد سازمانی (مورد مطالعه: دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی) [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 9-26]
  • خاتمی فیروزآبادی، سیّد محمد علی واکاوی مؤلفه‌های معنویت و ارزیابی آن در سازمان [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 9-29]
  • خیری، بهرام بررسی نقش تعدیلگر ارزش‌های لذت‌گرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 117-139]
  • خسروی دهقی، زینب بررسی تاثیر ارگونومی بر عملکرد کارکنان دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 9-29]

د

  • دژیار، سمیه سنجش و رتبه‌بندی‌ عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی با استفاده از مدل MADM [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 9-20]
  • دستافر، علی واکاوی مؤلفه‌های معنویت و ارزیابی آن در سازمان [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 9-29]

ر

  • ربانی، سهیلا اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان با استفاده از روش تحلیل فرایند شبکه ANP(مطالعه موردی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران) [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 65-83]
  • ربیعی مندجین، محمدرضا بررسی تاثیر ارگونومی بر عملکرد کارکنان دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 9-29]
  • ربیعی مندجین، محمدرضا بررسی رابطه بین فرآیند مدیریت دانش و تفکر راهبردی در وزارت امور اقتصادی و دارایی [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 85-106]
  • رحمانی، رضا بررسی اثرات شخصیت و ادراکات مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: بانک تجارت) [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 63-82]

س

  • سبحانی فرد، یاسر طراحی مدل اثرات برون‌سپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های تهران) [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 83-104]
  • سیدرضوی، لیلا بررسی تاثیر اجرای فنی و سازمانی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بر جذب مشتری (مطالعه موردی: بیمه ایران شهر تهران) [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 49-70]
  • سلیمانی، اعظم بررسی تأثیر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان بر روی عملکرد مالی بانک (بانک کشاورزی – شعب شهر تهران) [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 75-98]
  • سیه پوش، سوسن بررسی رابطه بین فرآیند مدیریت دانش و تفکر راهبردی در وزارت امور اقتصادی و دارایی [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 85-106]
  • سواررخش، محمود بررسی رابطه بین هویت و اعتماد برند با حمایت از برند [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 31-52]

ش

  • شادنوش، نصرت الله نقش خلاقیت و نوآوری در تحول و تغییر سازمانی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 138-149]
  • شفیعی، بهاره بررسی نقش اجزای آمیخته پیشبرد بر افزایش میزان فروش فیلم [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 27-39]

ص

  • صیاد، علیرضا بررسی تأثیر ابتکار و خلاقیت، آموزش و رضایت ارباب‌رجوع بر عملکرد منابع انسانی در ITO-IRIB [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 107-120]
  • صادقی مقدم، محمدرضا ارائه مدل بازاریابی احکام اسلامی مبتنی بر اصول بازاریابی اجتماعی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 109-137]
  • صالح اردستانی، عباس ارائه مدل بازاریابی احکام اسلامی مبتنی بر اصول بازاریابی اجتماعی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 109-137]
  • صالحی صدقیانی، جمشید بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمانی بر بهره وری دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی: معاونت رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما) [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 99-108]
  • صالحی فرد، محمد بررسی رابطه‌ بهره‌وری و رشد اقتصادی در ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 41-56]

ع

  • عباسی، محمد بررسی سبک‌های رهبری مدیران سازمان و رابطه آن با انگیزش کارکنان (مورد مطالعه: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران) [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 121-146]
  • علامه، مهتاب بررسی رابطه بین نسبت درآمدهای عملیاتی بانک ها با بازده و ریسک آن‌ها طی سال های 1387 الی 1391 [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 71-97]

ف

  • فرج الهی، مونا بررسی رابطه سرمایه گذاری فیزیکی و رشد اقتصادی در ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 31-52]
  • فرجو، لیلا بررسی تأثیر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان بر روی عملکرد مالی بانک (بانک کشاورزی – شعب شهر تهران) [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 75-98]
  • فریدچهر، الهام بررسی اثرات شخصیت و ادراکات مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: بانک تجارت) [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 63-82]

ق

  • قاسمی، بهروز بررسی رابطه بین نسبت درآمدهای عملیاتی بانک ها با بازده و ریسک آن‌ها طی سال های 1387 الی 1391 [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 71-97]
  • قربانی، پریسا بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی، فرایندهای دانش و عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 17) [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 57-73]

ک

  • کردلویی، حمیدرضا بررسی رابطه سرمایه گذاری فیزیکی و رشد اقتصادی در ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 31-52]
  • کردلویی، حمیدرضا بررسی رابطه‌ بهره‌وری و رشد اقتصادی در ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 41-56]
  • کریمی، فاطمه شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنعت فراساحل با رویکرد فرآیند تحلیل شبکه‌ای (ANP) (مورد مطالعه: شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران) [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 21-48]
  • کریمی زند، مهدی بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی، فرایندهای دانش و عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 17) [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 57-73]
  • کولوبندی، عبداله بررسی تأثیر سازمان یادگیرنده بر رفتار نوآورانه با در نظرگرفتن تعلق کاری کارکنان به‌عنوان متغیر واسطه در شهرداری منطقه 8 تهران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 99-116]
  • کولوبندی، عبداله بررسی تأثیر شاخص سرمایه انسانی بر افزایش نوآوری (مطالعه موردی: ستاد مرکزی بانک ملت) [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 53-64]

گ

  • گودرزی، مسعود بررسی تأثیر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان بر روی عملکرد مالی بانک (بانک کشاورزی – شعب شهر تهران) [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 75-98]

م

  • محمدی، مهدی طراحی مدل اثرات برون‌سپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های تهران) [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 83-104]
  • میرمیران، سید جلیل سنجش و رتبه‌بندی‌ عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی با استفاده از مدل MADM [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 9-20]
  • ملکیان، شبنم بررسی نقش تعدیلگر ارزش‌های لذت‌گرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 117-139]
  • مهرمنش، حسن تحلیل اثر قابلیت نوآوری بر کارآفرینی با رویکرد مزیت رقابتی پایدار در صنایع کوچک و متوسط (شهرک صنعتی کاوه) [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 123-148]

ن

  • نوربخش، سیدکامران بررسی نقش اجزای آمیخته پیشبرد بر افزایش میزان فروش فیلم [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 27-39]
  • نوربخش، سیدکامران بررسی رابطه بین هویت و اعتماد برند با حمایت از برند [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 31-52]

ه

  • هاشم زاده خوراسگانی، غلامرضا تحلیل اثر قابلیت نوآوری بر کارآفرینی با رویکرد مزیت رقابتی پایدار در صنایع کوچک و متوسط (شهرک صنعتی کاوه) [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 123-148]
  • هدائی، هانیه بررسی تأثیر سازمان یادگیرنده بر رفتار نوآورانه با در نظرگرفتن تعلق کاری کارکنان به‌عنوان متغیر واسطه در شهرداری منطقه 8 تهران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 99-116]