نمایه نویسندگان

آ

  • آزاد، ناصر بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمانها و ادارات دولتی ( مطالعه موردی شهرستان ایلام) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 41-57]
  • آل اسحاق، یحیی تبیین جهت گیری راهبردی (اهداف، دکترین و سیاست) بازرگانی و تجارت خارجی مبتنی بر قانون اساسی و اسناد بالادستی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 9-28]

ا

  • اخوان خرازیان، مریم بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 9-36]
  • اسماعیل زاده مقری، علی نقش آکچوئری بر روش های تأمین مالی در طرح های مستمری سازمان تأمین اجتماعی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 48-62]
  • اسماعیل زاده مقری، علی 1 بررسی به کارگیری سیستم بهایابی بر مبنای فعالیت زمان گرا (TDABC) در بانک سینا [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 81-99]
  • امیران، حیدر بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد زنجیره تأمین با استفاده از مدل‌یابی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 95-116]
  • امیران، حیدر بررسی علل عدم‌موفقیت و افول دفاتر خدمات مسافرتی در تهران [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 141-167]
  • امیرکبیری، علیرضا بررسی رابطه بین استقرار سیستم های مدیریت دانش و تعالی سازمانی مطالعه موردی: اداره کل تعاون استان تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 89-110]

ب

  • باباییان، علی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان (مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 47-63]
  • بیات، ماندانا شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان (مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 47-63]
  • بازایی، قاسمعلی بررسی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان بانک شهر از ارائه خدمات و رابطه آن با وفاداری به برند (مورد مطالعه: شعب بانک شهر در تهران) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 27-46]
  • باقری، مهدی طراحی یک الگوی اثربخش جهت موفقیت ارائه خدمات الکترونیکی ثبت سفارش بازرگانی در بدنه دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 63-75]
  • بهرام‌زاده، مهدی بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 9-36]

ت

  • ترابی، مهدی بررسی نقش مؤلفه‌های تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تأمین در ایران‌خودرو [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 37-54]
  • توکلی، عبداله بررسی تأثیر آمادگی الکترونیکی بانک های دولتی بر کیفیت خدمات آن‌ها از نظر مشتریان (مورد مطالعه: استان بوشهر) [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 75-94]
  • توکلی، مصطفی مکان یابی پارک ها با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (نمونه موردی: شهرداری منطقه 10) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 9-26]

ج

  • جاسبی، عبدالله شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پروژه های شاخص سازمان مهندسی و عمران شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 101-117]

ح

  • حسن‌زاده، کاظم بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 9-36]
  • حسین زاده مقدم، محمدرضا تاثیر فناوری اطلاعات در مدیریت کسب و کار با ارایه تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 79-88]
  • حقیقت منفرد، جلال بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد زنجیره تأمین با استفاده از مدل‌یابی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 95-116]
  • حمیدی زاده، محمدرضا ارائه مدل پویای تصمیم گیری سرمایه گذار در شرایط زیان با استفاده از PLS [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 59-77]
  • حمیدی‌زاده، محمدرضا تبیین کارایی و تحلیل بازده‌ها نسبت به مقیاس صنعت برق کشور [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 55-73]

د

  • دانش جعفری، داوود تبیین جهت گیری راهبردی (اهداف، دکترین و سیاست) بازرگانی و تجارت خارجی مبتنی بر قانون اساسی و اسناد بالادستی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 9-28]
  • دهقان، نبی اله تبیین جهت گیری راهبردی (اهداف، دکترین و سیاست) بازرگانی و تجارت خارجی مبتنی بر قانون اساسی و اسناد بالادستی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 9-28]

ر

  • رادفر، رضا شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پروژه های شاخص سازمان مهندسی و عمران شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 101-117]
  • رجب‌پور، ابراهیم بررسی تأثیر آمادگی الکترونیکی بانک های دولتی بر کیفیت خدمات آن‌ها از نظر مشتریان (مورد مطالعه: استان بوشهر) [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 75-94]
  • رستمی، نفیسه شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 65-80]
  • رضایی، حامد تحلیل عاملی شاخص‏های سازمان‏های دانش بنیان و تاثیر آن در استراتژی زنجیره تامین [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 29-47]
  • رضائی، مریم تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 119-139]
  • رضائیان، ندا بررسی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان بانک شهر از ارائه خدمات و رابطه آن با وفاداری به برند (مورد مطالعه: شعب بانک شهر در تهران) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 27-46]

ز

  • زندیه، مهدی بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد زنجیره تأمین با استفاده از مدل‌یابی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 95-116]

س

  • سید علی اکبر، سید محسن تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 119-139]
  • سهرابی، آرزو بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 9-36]
  • سهرابی، طهمورث بررسی عوامل مزیتی استفاده از پالایشگاه شناور در میدان نفتی پارس جنوبی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 77-95]
  • سهرابی، طهمورث شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمانی بارویکرد مدل سازی تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه ادارات مرکزی بانک مسکن) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 1-21]
  • سهرابی، فاطمه بررسی عوامل مزیتی استفاده از پالایشگاه شناور در میدان نفتی پارس جنوبی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 77-95]

ش

  • شادنوش، نصرت اله مکان یابی پارک ها با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (نمونه موردی: شهرداری منطقه 10) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 9-26]
  • شجاعی، امیرعباس تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 119-139]
  • شجاعی، امیر عباس تحلیل عاملی شاخص‏های سازمان‏های دانش بنیان و تاثیر آن در استراتژی زنجیره تامین [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 29-47]
  • شهاب‌الدینی، مرجان تبیین کارایی و تحلیل بازده‌ها نسبت به مقیاس صنعت برق کشور [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 55-73]

ص

  • صادقی، حمید بررسی رابطه بین استقرار سیستم های مدیریت دانش و تعالی سازمانی مطالعه موردی: اداره کل تعاون استان تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 89-110]
  • صادقی، منصوره بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 23-39]
  • صالحی صدقیانی، جمشید بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 9-36]
  • صیدی، محسن بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمانها و ادارات دولتی ( مطالعه موردی شهرستان ایلام) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 41-57]
  • صفاجو، حسن بررسی عوامل مزیتی استفاده از پالایشگاه شناور در میدان نفتی پارس جنوبی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 77-95]

ط

  • طاهری، روح‌الله بررسی تأثیر دانش و روابط برند بر تصمیم‌های خریدهای جاری و آتی مشتریان مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکت مینو) [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 117-139]

ع

  • عدالتیان شهریاری، جمشید نقش نوآوری در تدوین استراتژی در صنایع بزرگ (مطالعه موردی: شرکت پارس خودرو) [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 97-113]
  • عدلی، علیرضا شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمانی بارویکرد مدل سازی تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه ادارات مرکزی بانک مسکن) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 1-21]
  • عظیمی، فریده مکان یابی پارک ها با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (نمونه موردی: شهرداری منطقه 10) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 9-26]

ف

ق

  • قاضی زاده، مصطفی بررسی تأثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 111-132]
  • قباخلو، حامد بررسی تأثیر دانش و روابط برند بر تصمیم‌های خریدهای جاری و آتی مشتریان مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکت مینو) [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 117-139]

ک

  • کافی، محمدمهدی نقش آکچوئری بر روش های تأمین مالی در طرح های مستمری سازمان تأمین اجتماعی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 48-62]
  • کیانوش، حق دوست کوریجانی مکان یابی پارک ها با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (نمونه موردی: شهرداری منطقه 10) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 9-26]
  • کردلوئی، حمیدرضا بررسی به کارگیری سیستم بهایابی بر مبنای فعالیت زمان گرا (TDABC) در بانک سینا [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 81-99]

گ

  • گروسی، امیر شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان (مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 47-63]
  • گل زاده، محمدجواد نقش نوآوری در تدوین استراتژی در صنایع بزرگ (مطالعه موردی: شرکت پارس خودرو) [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 97-113]

م

  • مداین، رضا تعیین استراتژی بهینه بازاریابی در صنعت بانکی با رویکرد ترکیبی ANP و TOPSIS (مورد مطالعه: بانک صادرات) [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 115-131]
  • مصطفایی، مرضیه بررسی تأثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 111-132]
  • مقدسی، علیرضا تبیین جهت گیری راهبردی (اهداف، دکترین و سیاست) بازرگانی و تجارت خارجی مبتنی بر قانون اساسی و اسناد بالادستی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 9-28]
  • مهرانی، هرمز بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 23-39]
  • مهرمنش، حسن بررسی نقش مؤلفه‌های تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تأمین در ایران‌خودرو [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 37-54]
  • موذن، شیوا بررسی علل عدم‌موفقیت و افول دفاتر خدمات مسافرتی در تهران [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 141-167]
  • موسوی، راضیه سادات ارائه مدل پویای تصمیم گیری سرمایه گذار در شرایط زیان با استفاده از PLS [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 59-77]

ن

  • نادران، الیاس تبیین جهت گیری راهبردی (اهداف، دکترین و سیاست) بازرگانی و تجارت خارجی مبتنی بر قانون اساسی و اسناد بالادستی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 9-28]
  • نامجوی، سید مهدی شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پروژه های شاخص سازمان مهندسی و عمران شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 101-117]
  • نقدی، بهمن بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمانها و ادارات دولتی ( مطالعه موردی شهرستان ایلام) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 41-57]
  • نوری، مریم بررسی به کارگیری سیستم بهایابی بر مبنای فعالیت زمان گرا (TDABC) در بانک سینا [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 81-99]
  • نوربخش، سید کامران شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 65-80]
  • نوربخش، سید کامران تعیین استراتژی بهینه بازاریابی در صنعت بانکی با رویکرد ترکیبی ANP و TOPSIS (مورد مطالعه: بانک صادرات) [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 115-131]
  • نوربخش، کامران بررسی تأثیر دانش و روابط برند بر تصمیم‌های خریدهای جاری و آتی مشتریان مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکت مینو) [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 117-139]

و

  • وظیفه دوست، حسین شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پروژه های شاخص سازمان مهندسی و عمران شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 101-117]

ی

  • یزدانی، ناصر بررسی تأثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 111-132]