آ
-
آخوندی، فاطمه
بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا) [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 27-42]
-
آسیایی طاهری، فاطمه
تعیین شاخص استرس مالی در بازار های بانکداری، ارز و بیمه [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 1-18]
-
آشناه، نفیسه
تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد) [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 111-127]
ا
-
احمدی زاد، آرمان
تاثیرگذاری راهبرد فروش برمزیت رقابتی (موردمطالعه: شرکتهای فعال درشهرکهای صنعتی سنندج) [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 19-33]
-
اسماعیلی فر، بهنام
بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و تعهد سازمانی در شرکت بیمه ایران [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 7-19]
-
اصلانی، فریده
بررسی تاثیر یادگیری هدف مدار و کنترل فروش (رسمی و غیررسمی ) بر اثربخشی فروش در صنعت مواد غذایی [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 97-109]
-
اکبرزاده، معصومه
امکان سنجی استقرار و اجرای سیستم بودجهبندی عملیاتی با استفاده از مدل SHAH در اداره کل حمل و نقل و پایانههای استان تهران [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 55-70]
-
الماسی، حسن
امکان سنجی استقرار و اجرای سیستم بودجهبندی عملیاتی با استفاده از مدل SHAH در اداره کل حمل و نقل و پایانههای استان تهران [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 55-70]
-
امینی، زهرا
تاثیرگذاری راهبرد فروش برمزیت رقابتی (موردمطالعه: شرکتهای فعال درشهرکهای صنعتی سنندج) [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 19-33]
ب
-
بازایی، قاسمعلی
ارزیابی عملکرد بهکارگیری سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه: بانک سینا) [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 75-127]
-
باغبانیان، گلاله
تاثیرگذاری راهبرد فروش برمزیت رقابتی (موردمطالعه: شرکتهای فعال درشهرکهای صنعتی سنندج) [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 19-33]
ح
-
حسینی امیری، سیدمحمود
نقش مدیریت کیفیت و مسائل زیست محیطی در کسب مزیت رقابتی مؤسسات هتل داری مناطق شمالی کشور [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 59-75]
خ
-
خشنودی فر، زهرا
تحلیل عوامل موثر بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط کارآفرین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی؛ شهرستان فراهان، استان مرکزی) [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 1-17]
-
خلیل زاده شهانقی، حسن
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت اجرای برنامه های استراتژیک دانشگاه ها و ارائه الگوی مناسب ( مورد مطالعه : دانشگاه های دولتی استان آذربایجان غربی ) [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 37-58]
-
خواجه سروی، محمد
تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد) [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 111-127]
د
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
تأثیر محیط فیزیکی و اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجیگری رضایت مشتری [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 21-43]
-
دهقان بهابادی، محمدرضا
تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد) [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 111-127]
ذ
-
ذوالفقاری، فائزه
بررسی اثرات پویای استرس مالی بر عملکرد صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 45-61]
ر
-
رحمتی گواری، ونوس
تدوین راهبرد بانکهای نوظهور در صنعت بانکداری ایران: مطالعه موردی بانک پاسارگاد [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 7-25]
-
رشیدی، بهروز
عصر اطلاعات و مدیریت سلامی [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 43-62]
-
روح الامینی، مهدی
نقش مدیریت کیفیت و مسائل زیست محیطی در کسب مزیت رقابتی مؤسسات هتل داری مناطق شمالی کشور [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 59-75]
ز
-
زمردیان، غلامرضا
بررسی تاثیر یادگیری هدف مدار و کنترل فروش (رسمی و غیررسمی ) بر اثربخشی فروش در صنعت مواد غذایی [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 97-109]
س
-
سلاجقه، سنجر
بررسی تأثیر ابعاد مسئلهیابی بر میزان اجرای خطمشیها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 81-96]
-
سهرابی، ابوالفضل
نقش مدیریت کیفیت و مسائل زیست محیطی در کسب مزیت رقابتی مؤسسات هتل داری مناطق شمالی کشور [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 59-75]
-
سهرابی، محمد
عصر اطلاعات و مدیریت سلامی [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 43-62]
ش
-
شادنوش، نصرت الله
ارائه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر قصد رأی دادن شهروندان [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 63-73]
-
شادنوش، نصرت اله
ارزیابی عملکرد، رتبه بندی و ارائه مسیر توسعه با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها(DEA) (مورد مطالعه : شرکت های هواپیمایی مسافربری ایرانی) [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 71-93]
-
شادنوش، نصرت اله
تأثیر تبلیغات در شبکههای اجتماعی بر قصد خرید در صنعت کالاهای تندگردش [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 63-79]
-
شبرند، نادیا
تاثیرگذاری راهبرد فروش برمزیت رقابتی (موردمطالعه: شرکتهای فعال درشهرکهای صنعتی سنندج) [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 19-33]
-
شیخ پور، مهدیه
بررسی تأثیر ابعاد مسئلهیابی بر میزان اجرای خطمشیها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 81-96]
-
شیرازی، نیلوفر
بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و تعهد سازمانی در شرکت بیمه ایران [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 7-19]
-
شریعت، حسین
بررسی تأثیر ابعاد مسئلهیابی بر میزان اجرای خطمشیها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 81-96]
-
شریفی، سحر
تدوین راهبرد بانکهای نوظهور در صنعت بانکداری ایران: مطالعه موردی بانک پاسارگاد [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 7-25]
-
شفیعی، علی
بررسی عوامل موثر بر خرید تفننی در فروشگاههای زنجیره ای رفاه شهر تهران [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 77-95]
-
شفیعی، علی
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 97-107]
-
شکیب، مهدی
بررسی راهکارهای لازم جهت افزایش خلاقیت کارکنان با رویکرد کایزن (بهبود مستمر) مطالعه موردی پالایشگاه گاز پارسیان [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 19-36]
-
شوکت آبادی، داوود
ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 109-127]
ص
-
صالحی، علیرضا
ارزیابی عملکرد بهکارگیری سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه: بانک سینا) [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 75-127]
ع
-
عبدالشاه، محمد
تدوین راهبرد بانکهای نوظهور در صنعت بانکداری ایران: مطالعه موردی بانک پاسارگاد [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 7-25]
-
عدالتیان شهریاری، جمشید
بررسـی تاثیر فرهنگ سازمانی بارویکـرد نوآوری بر موفقیت استراتژی سازمان [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 35-53]
غ
-
غریب نواز، نادر
بررسی تاثیر یادگیری هدف مدار و کنترل فروش (رسمی و غیررسمی ) بر اثربخشی فروش در صنعت مواد غذایی [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 97-109]
-
غفاری، داریوش
تأثیر تبلیغات در شبکههای اجتماعی بر قصد خرید در صنعت کالاهای تندگردش [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 63-79]
-
غلامی، زهرا
بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتلهای آزادی و استقلال تهران) [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 145-164]
-
غنجی، مستانه
تحلیل عوامل موثر بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط کارآفرین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی؛ شهرستان فراهان، استان مرکزی) [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 1-17]
ف
-
فلاح شمس، میر فیض
ارزیابی عملکرد بهکارگیری سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه: بانک سینا) [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 75-127]
ق
-
قاسمی، بهروز
بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا) [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 27-42]
-
قاضی زاده، مصطفی
بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتلهای آزادی و استقلال تهران) [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 145-164]
ک
-
کیا، نیلوفر
بررسی رابطه بین کیفیت وبسایت و قصد خرید مجدد مشتریان موردمطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 129-144]
-
کردلویی، حمیدرضا
تعیین شاخص استرس مالی در بازار های بانکداری، ارز و بیمه [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 1-18]
-
کردلویی، حمیدرضا
بررسی اثرات پویای استرس مالی بر عملکرد صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 45-61]
-
کریمی زند، مهدی
بررسی رابطه بین کیفیت وبسایت و قصد خرید مجدد مشتریان موردمطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 129-144]
-
کسکه، شهاب
ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 109-127]
گ
-
گل زاده، محمدجواد
بررسـی تاثیر فرهنگ سازمانی بارویکـرد نوآوری بر موفقیت استراتژی سازمان [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 35-53]
م
-
محمدی، علی
تأثیر محیط فیزیکی و اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجیگری رضایت مشتری [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 21-43]
-
محمدنژادنامقی، احسانه
ارائه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر قصد رأی دادن شهروندان [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 63-73]
-
میرابی، وحیدرضا
بررسی عوامل موثر بر خرید تفننی در فروشگاههای زنجیره ای رفاه شهر تهران [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 77-95]
-
میرابی، وحیدرضا
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 97-107]
-
معینی، احسان
ارزیابی عملکرد، رتبه بندی و ارائه مسیر توسعه با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها(DEA) (مورد مطالعه : شرکت های هواپیمایی مسافربری ایرانی) [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 71-93]
-
معین الدین، محمود
تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد) [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 111-127]
-
مناجاتی پور، امیر
بررسی رابطه بین هوش رقابتی با عملکرد بازاریابی در بانک اقتصاد نوین [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 95-109]
ن
-
نژادایرانی، فرهاد
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت اجرای برنامه های استراتژیک دانشگاه ها و ارائه الگوی مناسب ( مورد مطالعه : دانشگاه های دولتی استان آذربایجان غربی ) [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 37-58]
-
نژاد محمد نامقی، احسانه
تأثیر تبلیغات در شبکههای اجتماعی بر قصد خرید در صنعت کالاهای تندگردش [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 63-79]
-
نقدی، بهمن
نقش مدیریت کیفیت و مسائل زیست محیطی در کسب مزیت رقابتی مؤسسات هتل داری مناطق شمالی کشور [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 59-75]
-
نوربخش، سیدکامران
طراحی مدل جهت سنجش بلوغ CRM در سازمان با استفاده از AHP [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 111-130]
-
نویسی، علی
ارائه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر قصد رأی دادن شهروندان [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 63-73]
ی
-
یزدانی، ناصر
بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتلهای آزادی و استقلال تهران) [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 145-164]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد