نمایه نویسندگان

آ

  • آبرومندی، سید فرهنگ ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 131-148]
  • آقایی، مهران تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 18-35]

ا

  • ابراهیم پور آزادبنی، امیر تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 1-21]
  • ابوالحسنی، رامین سنجش و اندازه گیری فرهنگ و جو سازمانی و تجزیه و تحلیل آن جهت ارائه راهکارهای بهبود [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 1-17]
  • اسپید، مظفر ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 88-104]
  • استواری، آرش تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 18-35]
  • اسلامبولچی، علیرضا الگوی چابکی منابع انسانی : تحلیلی برآمده از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 48-65]
  • اسماعیل پور، حسن بررسی تأثیر محرکه‌ای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 36-48]
  • اسماعیلی شاد، بهرنگ شناسایی مولفه های مؤثر در استقرار نظام بهروزی سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 1-23]
  • افشار، حسین تاثیر مشتری گرائی بر عملکرد صادرات با توجه به نقش تعهدرفتاری و ارتباطات در شرکتهای صادر کننده پائین دستی پتروشیمی در ایران [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 1-22]
  • افشارکاظمی، محمدعلی طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 215-232]
  • اکبریه، حمید آینده پژوهشی دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 80-102]
  • الوانی، سید مهدی طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 215-232]
  • امیری، هدایت شناسایی پیشران های کلیدی موثر بر آینده نفت خام در افق 1414 با استفاده از روش تحلیل اثرات متقاطع [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 384-409]
  • امینی سابق، زین العابدین تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر حکمرانی خوب [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 133-157]

ب

  • بابایی، محمدرضا سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 175-200]
  • باقری، مهدی ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 88-104]
  • بیانی هدش، احمدعلی نقش تعدیل‌کننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاه‌به‌بنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 110-127]
  • بختیاری، شایان بررسی تاثیر ارزش ادراک‌شده برند، درگیری مصرف‌کننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 143-168]
  • بیگی، شاهرخ فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 169-191]
  • بینشیان، ملیحه بررسی نقش میانجی گرایش به کارآفرینی در ارتباط بین مدیریت راهبردی منابع انسانی و عملکرد کارکنان(مطالعه موردی: دانشگاه شاهد) [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 126-144]
  • بینشیان، ملیحه بررسی نقش تعدیل‌گر "یادگیری" در ارتباط بین "عوامل فردی" و "تحریک به تسهیم دانش" ( مطالعه موردی: دانشگاه شاهد) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 24-47]
  • بهمنش، مهرانه بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاست های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 201-224]
  • بوعذار، محمد بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 282-310]

پ

  • پرچمی سرقین، مریم بررسی نقش تعدیل‌گر "یادگیری" در ارتباط بین "عوامل فردی" و "تحریک به تسهیم دانش" ( مطالعه موردی: دانشگاه شاهد) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 24-47]
  • پرویزی، آرش ارائه یک روش ترکیبی از ANP و مدل SAR در تحلیل پوششی داده‌ها جهت مقایسه و رتبه‌بندی گزینه‌ها (مطالعه موردی: محصولات شرکت کرمان موتور) [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 103-125]

ت

  • تابش، محمد حسن سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 175-200]
  • تقی زاده، حمیدرضا بررسی تأثیر هوش هیجانی بر رضایت شغلی کارکنان با توجه به نقش میانجی آوای سازمانی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 23-50]
  • تقوی، امیرعلی شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 70-87]
  • توکلی مقدم، فرهاد الگوی چابکی منابع انسانی : تحلیلی برآمده از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 48-65]

ج

  • جعفری، سیامک شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 70-87]
  • جلالی، سید مهدی تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 216-234]
  • جهانگیری، علی بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 66-83]

ح

  • حسینی کیا، سید محمد تقی شناسایی سبک های زندگی سرمایه گذاران ، میزان درگیری ذهنی و نوع تصمیم گیری خرید با رویکرد مالی – رفتاری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 84-108]
  • حنیفی، فرهاد طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 105-132]

خ

  • خانی معصوم آبادی، ذبیح اله رابطه دو سو توانی سازمانی و راهبرد‌های رقابتی (رهبری هزینه، تمایز و تمرکز) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 49-69]
  • خدادادی، عباس تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 1-21]
  • خیری، بهرام ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 131-148]
  • خرمالی، آیلین بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 109-130]
  • خون سیاوش، محسن عوامل موثر بر خصومت پایدار و موقت مصرف کنندگان ایرانی در قبال کشورهای عربی و پیامد آن بر قضاوت نسبت به کیفیت و تمایل به خرید محصولات خارجی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 145-174]

د

  • دانشمندمهر، مریم بررسی و شناسایی شاخصهای اقدام در تبیین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت پخش ایران با استفاده از عوامل آمیخته بازاریابی خدمات (8P) و الگوی چهاراقدام [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 149-170]
  • داوری، علی بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 66-83]
  • دست پاک، امین بررسی تأثیرجهت گیری بین المللی کارآفرینی برعملکرد بین المللی بادرنظرداشتن نقش میانجی قابلیت شبکه‌؛استراتژی رقابتی وجهت گیری بین المللی بازار(مورد مطالعه:شرکت ملّی نفت ایران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 171-193]
  • دل افروز، نرگس تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 51-79]
  • دل افروز، نرگس شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 70-87]
  • دلنواز، بیتا بررسی ریسک فرآگیر درماندگی مالی بین شرکت های زنجیره تامین خودرو در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 282-296]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربه‌مشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خرده‌فروشی‌های الکترونیکی ایران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 194-214]

ر

  • رادفر، محمدرضا طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 105-132]
  • ربیعی مندجین، محمدرضا الگوی چابکی منابع انسانی : تحلیلی برآمده از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 48-65]
  • رجب دری، حسین رابطه دو سو توانی سازمانی و راهبرد‌های رقابتی (رهبری هزینه، تمایز و تمرکز) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 49-69]
  • رحمتی غفرانی، یلدا تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 51-79]
  • رخیده، محمد رضا فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 169-191]
  • ردایی، هادی تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر حکمرانی خوب [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 133-157]
  • رضاییان، علی آوای کارکنان و پیامدهای سازمانی: تبیین چهار راهبرد آوای کارکنان بر اساس تغییرات دو متغیر تعدیل کننده فرهنگ عام گرا/خاص گرا و تبادل رهبر-عضو [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 297-325]
  • رنجبر، محمدحسین ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 88-104]
  • روستایی، رضا بررسی نقش شدت کارآفرینی و گرایش استراتژیک بر ایجاد قابلیت‌های رقابت‌پذیری و عملکرد صادراتی [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 22-47]

ز

  • زمردیان، غلامرضا طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 105-132]

س

  • ساجدی، سمانه شناسایی مولفه های مؤثر در استقرار نظام بهروزی سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 1-23]
  • ساده، احسان تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر حکمرانی خوب [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 133-157]
  • سیدنقوی، میرعلی الگوی چابکی منابع انسانی : تحلیلی برآمده از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در ایران [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 48-65]
  • سرفرازی، مهرزاد طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 215-232]
  • سعیدیان، مجید بررسی پدیده ضربه قوچ و نقش آن در شکست کسب و کارها [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 158-174]
  • سلامی، علیرضا ارزیابی نقش گرایش به مد و محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید تفننی مبتنی بر مد [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 362-383]
  • سلیمی، غلامرضا بررسی رابطه بین مدیریت دانش و استراتژی‌های کسب و کار(مطالعه موردی شرکت بهسازان کاوش) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 257-281]
  • سینا، افسانه مقایسه کارایی مدل میانگین- واریانس و نظریه ارزش فرین در بهینه سازی سبد سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 128-142]
  • سهرابی، طهمورث توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادی‌ترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 336-361]

ش

  • شادنوش، نصرت الله توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادی‌ترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 336-361]
  • شاکریان، حامد بررسی نقش سواد مالی و دانش مالی در تصمیم گیری سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 311-335]
  • شاکریان، سید مصطفی تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 1-21]
  • شاهنگیان، بهنام عوامل موثر بر خصومت پایدار و موقت مصرف کنندگان ایرانی در قبال کشورهای عربی و پیامد آن بر قضاوت نسبت به کیفیت و تمایل به خرید محصولات خارجی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 145-174]
  • شیرازیان، زهرا بررسی نقش شدت کارآفرینی و گرایش استراتژیک بر ایجاد قابلیت‌های رقابت‌پذیری و عملکرد صادراتی [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 22-47]
  • شیرازیان، زهرا بررسی نقش هویت و طنین برند در ایجاد حس درگیری برند مشتری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 233-256]
  • شعبانی، میترا تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 51-79]
  • شعبانی، مسعود بررسی رابطه بین مدیریت دانش و استراتژی‌های کسب و کار(مطالعه موردی شرکت بهسازان کاوش) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 257-281]
  • شمس الدینی، هیلدا تاثیر اندازه شرکت و نرخ تورم بر ساختار سرمایه و سلامت مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بمبئی و توکیو با تاکید بر نقش استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 175-217]

ص

  • صالح اردستانی، عباس آینده پژوهشی دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 80-102]
  • صالحی صدقیانی، جمشید بررسی نقش میانجی گرایش به کارآفرینی در ارتباط بین مدیریت راهبردی منابع انسانی و عملکرد کارکنان(مطالعه موردی: دانشگاه شاهد) [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 126-144]
  • صالحی صدقیانی، جمشید بررسی تاثیر ارزش ادراک‌شده برند، درگیری مصرف‌کننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 143-168]
  • صالحی صدقیانی، جمشید بررسی نقش تعدیل‌گر "یادگیری" در ارتباط بین "عوامل فردی" و "تحریک به تسهیم دانش" ( مطالعه موردی: دانشگاه شاهد) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 24-47]
  • صدرایی سینک، فاطمه سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 175-200]
  • صفایی اصل، علی طراحی مدل فرهنگ مدیریت فرآیند کسب وکار بر عملکرد مالی در سیستم بانکداری [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 68-82]
  • صفری، محمد فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 169-191]

ض

  • ضیائی کیا، عباس بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 66-83]

ط

  • طباطبایی جعفری، سیده فائزه بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 192-215]
  • طبرسا، غلامعلی آوای کارکنان و پیامدهای سازمانی: تبیین چهار راهبرد آوای کارکنان بر اساس تغییرات دو متغیر تعدیل کننده فرهنگ عام گرا/خاص گرا و تبادل رهبر-عضو [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 297-325]
  • طهماسبی آقبلاغی، داریوش بررسی رابطه بین مدیریت دانش و استراتژی‌های کسب و کار(مطالعه موردی شرکت بهسازان کاوش) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 257-281]
  • طوطیان، صدیقه بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاست های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 201-224]
  • طوطیان اصفهانی، صدیقه تاثیر سبک رهبری بر سواد مالی کارکنان با توجه به نقش جو سازمانی و یادگیری در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 326-342]

ع

  • عاشری، فاطمه دفاع از منافع عمومی در موافقتنامه تریپس و سازمان تجارت جهانی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 225-237]
  • عامری شهرابی، محسن ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 343-364]
  • عبدی، مصطفی بررسی تاثیر مستندات برند، آوازه ی برند و هویت برند بر رضایتمندی و وفاداری مشتری از برند(مطالعه موردی : بانک دی) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 83-109]
  • عبدالوند، محمد علی عوامل موثر بر خصومت پایدار و موقت مصرف کنندگان ایرانی در قبال کشورهای عربی و پیامد آن بر قضاوت نسبت به کیفیت و تمایل به خرید محصولات خارجی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 145-174]
  • عیدی وندی، علی محمد طراحی مدل فرهنگ مدیریت فرآیند کسب وکار بر عملکرد مالی در سیستم بانکداری [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 68-82]
  • عزیزی، ساناز ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن با رویکرد تلفیقی DEMATEL و DEA (مطالعه موردی : در منطقه غرب تهران) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 48-67]
  • علی پور، شهرام ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 343-364]
  • علیپور، فرهاد بررسی تأثیر هوش هیجانی بر رضایت شغلی کارکنان با توجه به نقش میانجی آوای سازمانی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 23-50]
  • علیقلی، منصوره طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 105-132]
  • علمشاهی، احمد دفاع از منافع عمومی در موافقتنامه تریپس و سازمان تجارت جهانی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 225-237]
  • علی نژاد، علیرضا ارائه یک روش ترکیبی از ANP و مدل SAR در تحلیل پوششی داده‌ها جهت مقایسه و رتبه‌بندی گزینه‌ها (مطالعه موردی: محصولات شرکت کرمان موتور) [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 103-125]

غ

  • غیاث آبادی فراهانی، مریم طراحی مدل فرهنگ مدیریت فرآیند کسب وکار بر عملکرد مالی در سیستم بانکداری [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 68-82]
  • غفاری آشتیانی، پیمان طراحی مدل فرهنگ مدیریت فرآیند کسب وکار بر عملکرد مالی در سیستم بانکداری [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 68-82]
  • غلامی، مسعود بررسی عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری صنعت هتلداری در ایران [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 238-253]

ف

  • فانی، مجید تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 216-234]
  • فدوی اصغری، عارفه ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن با رویکرد تلفیقی DEMATEL و DEA (مطالعه موردی : در منطقه غرب تهران) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 48-67]
  • فرحناک، مرتضی بررسی و شناسایی شاخصهای اقدام در تبیین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت پخش ایران با استفاده از عوامل آمیخته بازاریابی خدمات (8P) و الگوی چهاراقدام [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 149-170]
  • فعلی، راضیه بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 282-310]
  • فلاح، میرفیض مقایسه کارایی مدل میانگین- واریانس و نظریه ارزش فرین در بهینه سازی سبد سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 128-142]
  • فلاح، میرفیض بررسی ریسک فرآگیر درماندگی مالی بین شرکت های زنجیره تامین خودرو در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 282-296]
  • فلکی، پریسا آوای کارکنان و پیامدهای سازمانی: تبیین چهار راهبرد آوای کارکنان بر اساس تغییرات دو متغیر تعدیل کننده فرهنگ عام گرا/خاص گرا و تبادل رهبر-عضو [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 297-325]

ق

  • قاسمی، علی شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 70-87]
  • قاسم زاده گوری، فاطمه بررسی تاثیر ارزش ادراک‌شده برند، درگیری مصرف‌کننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 143-168]
  • قاضی زاده، مصطفی بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 192-215]
  • قائمی نژاد، سید محمود تاثیر اندازه شرکت و نرخ تورم بر ساختار سرمایه و سلامت مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بمبئی و توکیو با تاکید بر نقش استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 175-217]
  • قشلاقی، محسن ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از ترکیب روش‌های فرآیند سلسله مراتبی دلفی فازی (F.D.AHP) و تاپسیس فازی (F.TOPSIS) مطالعه موردی: شعب پست بانک شهر تهران [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 254-281]

ک

  • کسرائی، احمدرضا سنجش و اندازه گیری فرهنگ و جو سازمانی و تجزیه و تحلیل آن جهت ارائه راهکارهای بهبود [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 1-17]
  • کفائی مهر، محمدحسن تاثیر سبک رهبری بر سواد مالی کارکنان با توجه به نقش جو سازمانی و یادگیری در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 326-342]
  • کوکبی، راضیه ارزیابی نقش گرایش به مد و محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید تفننی مبتنی بر مد [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 362-383]

ل

  • لطفی زاده، فرشته تاثیر مشتری گرائی بر عملکرد صادرات با توجه به نقش تعهدرفتاری و ارتباطات در شرکتهای صادر کننده پائین دستی پتروشیمی در ایران [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 1-22]

م

  • مبلغی، مصطفی بررسی تأثیرجهت گیری بین المللی کارآفرینی برعملکرد بین المللی بادرنظرداشتن نقش میانجی قابلیت شبکه‌؛استراتژی رقابتی وجهت گیری بین المللی بازار(مورد مطالعه:شرکت ملّی نفت ایران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 171-193]
  • محرابی، جواد بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 66-83]
  • محمدی، محسن تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 18-35]
  • میرابی، وحید رضا شناسایی سبک های زندگی سرمایه گذاران ، میزان درگیری ذهنی و نوع تصمیم گیری خرید با رویکرد مالی – رفتاری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 84-108]
  • مردانی، محمد رضا تاثیر سبک رهبری بر سواد مالی کارکنان با توجه به نقش جو سازمانی و یادگیری در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 326-342]
  • میرسپاسی، نیلوفر بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاست های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 201-224]
  • میرمحمدی صدرآبادی، محمد بررسی نقش سواد مالی و دانش مالی در تصمیم گیری سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 311-335]
  • معظمی، مجتبی نقش تعدیل‌کننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاه‌به‌بنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 110-127]
  • معظمی، مجتبی بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 109-130]
  • معظمی گودرزی، مریم تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 1-21]
  • معمازاده طهران، غلامرضا طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 215-232]
  • معینی، ابراهیم دفاع از منافع عمومی در موافقتنامه تریپس و سازمان تجارت جهانی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 225-237]
  • مینویی، مهرزاد طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 105-132]
  • موسوی، نجم الدین بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 282-310]

ن

  • نجفی زاده، نادره السادات بررسی تاثیر مستندات برند، آوازه ی برند و هویت برند بر رضایتمندی و وفاداری مشتری از برند(مطالعه موردی : بانک دی) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 83-109]
  • نژاد یوسفی، سمانه بررسی تأثیر محرکه‌ای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 36-48]
  • نصراصفهانی، مهدی بررسی تاثیر بین تجربه مشتری و وفاداری نگرشی و رفتاری بر میزان سرمایه گذاری مشتریان موسسه اعتباری کوثر اصفهان [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 410-430]
  • نظری، احسانه توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادی‌ترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 336-361]
  • نعمتی، حمیدرضا ارزیابی نقش گرایش به مد و محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید تفننی مبتنی بر مد [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 362-383]
  • نعمتی‌زاده، سینا شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربه‌مشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خرده‌فروشی‌های الکترونیکی ایران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 194-214]
  • نیلی پور طباطبایی، سیداکبر شناسایی پیشران های کلیدی موثر بر آینده نفت خام در افق 1414 با استفاده از روش تحلیل اثرات متقاطع [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 384-409]
  • نوروزی، حسین فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 169-191]

و

  • ودادی، احمد ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 131-148]
  • وظیفه دوست، حسین آینده پژوهشی دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 80-102]
  • وظیفه دوست، حسین بررسی عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری صنعت هتلداری در ایران [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 238-253]
  • وهاب زاده، شادان تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 216-234]

ه

  • هاشمی، سیدمحمود نقش تعدیل‌کننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاه‌به‌بنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 110-127]
  • هاشمی، سید محمود ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 343-364]
  • هدایت نظری، فائزه شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربه‌مشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خرده‌فروشی‌های الکترونیکی ایران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 194-214]

ی

  • یزدانی، ناصر بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 192-215]