آزاد، ناصر تاثیر بازاریابی بین المللی بر بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای صادر کننده ( مطالعه موردی: شرکتهای صادرکننده قطعات خودرو) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 127-146]
آسایش، فرزاد تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 167-189]
آغاز، عسل تاثیرات نوع تیپ شخصیتی مصرف کنندگان دهکهای درآمدی با توجه به شرایط تورمی جامعه ، بر میزان قدرت خرید آنها در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی ) مطالعه موردی شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ( [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 43-64]
آلبونعیمی، ابراهیم طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 112-129]
آلبونعیمی، ابراهیم رتبهبندی عوامل شخصی مؤثر بر تعویق خرید بیمه [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 408-425]
آندرواژ، لیلا رتبهبندی عوامل شخصی مؤثر بر تعویق خرید بیمه [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 408-425]
ا
اتحاد، مهدیه تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 1-23]
احمدی، علی ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 1-21]
احمدی افشار، سید مهدی شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 261-282]
احمدیان، سعید تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 530-548]
اخباری، مهدیه ارزیابی کارآیی شعب بانک با استفاده از ترکیب تحلیل پوششی داده ها و نظریه بازی همکارانه [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 23-44]
اسکندرپور، بهروز بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجی گری استراتژی احیای خدمات [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 22-42]
اسلامی، شیوا تاثیرات نوع تیپ شخصیتی مصرف کنندگان دهکهای درآمدی با توجه به شرایط تورمی جامعه ، بر میزان قدرت خرید آنها در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی ) مطالعه موردی شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ( [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 43-64]
اسلامبولچی، علیرضا ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل بلوغ سازمان بهره وری آسیایی (APO) : مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز ایران [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 130-149]
اسماعیل زاده مقری، علی انتخاب بهینه سبد سهام با استفاده از الگوریتم ترکیبی هوش جمعی سالپ و سینوس کسینوس و شبکههای عصبی روبه جلو [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 24-52]
اسمعیلی، محمدرضا طراحی مدل تعالی سازمانی (EFQM)در ورزش ایران (مطالعه موردی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 147-174]
اسودی، غزاله بررسی نقش عوامل موثر تبلیغات شفاهی بر قصد خرید مجدد درصندوق های سرمایه گذاری بانک ملت [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 316-338]
اشرفی، مجید ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه کارآفرینی بینالمللی در کسب و کارهای دانشبنیان [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 150-172]
اصغری زاده، عزت اله ارایه الگوی دسته بندی مشتریان با رویکرد داده کاوی ترکیبی( مورد مطالعه صنعت محصولات بهداشتی و آرایشی) [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 85-111]
اعتمادی، احمدرضا طراحی مدل ساختاری تفسیری مولفه های توسعه فناوری های هوشمند در صنعت مخابرات: رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 197-223]
افتخارنژاد، فرشته شناسایی و تبیین مؤلفهها و شاخصهای استراتژی تامین نیرو مبتنی بر دانش در صنعت بانکداری در بخش دولتی با استفاده از مدل ارزیابی راجان [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 45-64]
افشار کاظمی، محمدعلی ارایه الگوی دسته بندی مشتریان با رویکرد داده کاوی ترکیبی( مورد مطالعه صنعت محصولات بهداشتی و آرایشی) [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 85-111]
اقبال، سعید تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 167-189]
اکبری، احمد طراحی و تبیین مدل تحول سازمانی در سازمانهای خدمات دولتی با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: ادارات آموزش و پرورش ایران) [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 455-480]
اکبری پشم، فاطمه ارائه الگویی از رفتار خرید تصادفی متناسب با عوامل و ویژگیهای داخلی و خارجی مشتریان با استفاده از روش تئوری داده بنیاد (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیرهای رفاه شهر خرمآباد) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 53-79]
الیاسی، مهدی تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 367-387]
ایمان خان، نیلوفر نقش بازاریابی حسی بر بهبود تجربه مشتری و قصد خرید از فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش) [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 416-435]
امیری، مقصود ارائه مدلی از مؤثرترین عوامل بازدارنده بلاک چین در توسعه کسب کار ایران [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 194-219]
امیرپور، فرناز عوامل موثر در توسعه دانشگاه کارآفرین در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 490-507]
امیرحصاری، سارا بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 65-84]
امیرکبیری، علیرضا تأثیر رهبری اصیل بر توانمندسازی روانشناختی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان صوفیان) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 508-529]
امیرکبیری، علیرضا تعیین مؤلفههای مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 174-193]
امینی، علی اکبر بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تاکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 467-489]
اندرواژ، لیلا طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 112-129]
اوحدی، نسرین اندازهگیری و رتبهبندی کارایی سهولت کسب و کار در ایران و کشورهای منتخب [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 80-103]
ب
بازآیی، قاسمعلی بررسی پیامدهای پیادهسازی سیستم نامنویسی متمرکز برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی (مورد مطالعه: اداره کل غرب سازمان تامین اجتماعی) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 190-201]
بازآیی، قاسمعلی تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 530-548]
بازایی، قاسم علی شناسایی عوامل تاثیر گذار بر مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با تاکید بر اکو سیستم زنجیره بلوکی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 1-22]
بان پرور، صهبا تأثیر سازگاری، ارتباطات و همکاری بر تعهد و اعتماد و نقش آنها در عملکرد صادرات [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 65-85]
بدیع زاده، علی ارائه مدل پایداری کسب و کارهای خانوادگی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 384-415]
برومند، زهرا سبک رهبری و کیفیت زندگی کاری کارکنان (دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 104-126]
بشردوست، امید ارایه الگوی دسته بندی مشتریان با رویکرد داده کاوی ترکیبی( مورد مطالعه صنعت محصولات بهداشتی و آرایشی) [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 85-111]
بیک زاد، جعفر تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 278-297]
بهاردوست، مهدی تدوین مدل راهبردی جهت رابطه بین دانشگاه وصنعت با هدف جذب دانشجو [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 240-265]
بهزادی نسب، سونیا طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 112-129]
بوداقی، حسین بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 65-84]
پ
پیرزاد، علی بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 126-146]
پورزمانی، زهرا مقایسه اثر خوانایی قانون مالیات های مستقیم بر ریسک مالیاتی کسب و کار [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 426-448]
پورصادق، ناصر بررسی میزان تاثیر عوامل موثر بر اجرای استراتژی های منابع انسانی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 522-542]
پورقلی، امیر شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 261-282]
پیوسته فریدونی، محسن بررسی میزان تاثیر توانمندی های پویا در ارزیابی تکنولوژی بر سطح تکنولوژی ارزیابی شده در شرکت های متوسط و کوچک - مطالعه موردی- زنجیره تامین صنعت خودرو ایران [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 339-362]
ت
تبریزیان، بیتا تدوین و طراحی مدل بازاریابی تعاملی دوسویه حس محور براساس پیشایندها و مداخلهگرهای آن با رویکرد ترکیبی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 104-122]
تدبیری، سیروس ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 1-21]
ترابی، اویس نگاشت شناختی فازی عوامل موثر بر مدیریت دانش مورد مطالعه: سازمان حج و زیارت [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 388-407]
تقی پوریان، یوسف ارائه مدلی از مؤثرترین عوامل بازدارنده بلاک چین در توسعه کسب کار ایران [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 194-219]
توحیدفام، محمد بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تاکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 467-489]
توسلی، سیدمحمد طراحی مدل تعالی سازمانی (EFQM)در ورزش ایران (مطالعه موردی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 147-174]
توسلی، میترا تاثیر بازاریابی بین المللی بر بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای صادر کننده ( مطالعه موردی: شرکتهای صادرکننده قطعات خودرو) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 127-146]
تولایی، روح الله ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل بلوغ سازمان بهره وری آسیایی (APO) : مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز ایران [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 130-149]
تولایی، روح الله نگاشت شناختی فازی عوامل موثر بر مدیریت دانش مورد مطالعه: سازمان حج و زیارت [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 388-407]
ث
ثانوی فرد، رسول عنوان:بررسی تأثیر غذایقومی، بازاریابیقومی وفرهنگپذیری برروی گردشگرانخارجی با نقش میانجی قومیت( مطالعه موردی: شهرتهران). [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 305-323]
ثنایی پور، هادی ارائه مدل بین المللی سازی کسب و کارهای خانوادگی کارآفرینانه در ایران [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 86-103]
ثنائی پور، هادی ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه کارآفرینی بینالمللی در کسب و کارهای دانشبنیان [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 150-172]
ج
جباری، نگین بازکاوی و رتبه بندی عوامل سرمایه فکری موثر بر شرکتهای دانش بنیان(مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی) [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 405-428]
جلایی، حمید رضا کاربست پارادایم اخلاق و تاثیر آن بر رابطه نوآوری و بین المللی سازی کارآفرینانه [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 173-196]
جلالی، سیدمهدی تدوین و طراحی مدل بازاریابی تعاملی دوسویه حس محور براساس پیشایندها و مداخلهگرهای آن با رویکرد ترکیبی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 104-122]
جلالی، لیلا نقش اولویت تصمیم گیری و ریسک عملکردی در تاثیر توانمندسازی مصرف کننده بر قصد خرید مجدد [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 286-304]
جلیلیان، معصومه شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرفکننده از طریق رسانههای اجتماعی [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 224-239]
جهانشاد، آزیتا انتخاب بهینه سبد سهام با استفاده از الگوریتم ترکیبی هوش جمعی سالپ و سینوس کسینوس و شبکههای عصبی روبه جلو [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 24-52]
جهانگیرفرد، مجید بررسی نقش انواع تعهد کارکنان در ارتقای سطح عملکرد در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران) [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 622-653]
جهانگیرفرد، مجید شناسایی و تبیین مؤلفهها و شاخصهای استراتژی تامین نیرو مبتنی بر دانش در صنعت بانکداری در بخش دولتی با استفاده از مدل ارزیابی راجان [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 45-64]
چ
چراغی، محمد جعفر بررسی عوامل مؤثر و پیامدهای تبیین نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت کارآفرینی بینالمللی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 220-245]
چراغعلی، محمود رضا شناسایی و ارزیابی شاخص های تجاری سازی دانش با رویکرد بین الملل در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 432-448]
ح
حجتی، سیدعبداله تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 278-297]
حیدری، داود بررسی عوامل موثر بر بهبود فضای کسب و کار واشتغال در میان جانبازان و معلولین تهران [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 505-523]
حیدری، سیدعباس طراحی الگوی بازیابی درونی با رویکرد کار آفرینانه در کسب و کارهای نوپا با استفاده از تئوری داده بنیاد [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 361-381]
حیدری، سید عباس تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 530-548]
حیدری، سید عباس تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 246-266]
حیدری، عباس ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرفکننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 283-303]
حیدرزاده، کامبیز "بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران" [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 288-309]
حیدری عراقی، بابک بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجی گری استراتژی احیای خدمات [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 22-42]
حسنی، محمدعلی شناسایی عوامل تاثیر گذار بر مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با تاکید بر اکو سیستم زنجیره بلوکی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 1-22]
حسینی، سید شمس الدین اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE) [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 98-125]
حسینی، سیدعلی انتخاب بهینه سبد سهام با استفاده از الگوریتم ترکیبی هوش جمعی سالپ و سینوس کسینوس و شبکههای عصبی روبه جلو [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 24-52]
حسینی، سعید بررسی پیامدهای پیادهسازی سیستم نامنویسی متمرکز برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی (مورد مطالعه: اداره کل غرب سازمان تامین اجتماعی) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 190-201]
حسین پور، مهدی تأثیر رهبری خدمتگزار و مسئولیتپذیری اجتماعی بر رفتارمشتریمدارانه کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 175-189]
حسینی طبقدهی، لیلا نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاریسازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 597-621]
حسنوند، داریوش اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 147-166]
حقیقت منفرد، جلال طراحی مدل ساختاری تفسیری مولفه های توسعه فناوری های هوشمند در صنعت مخابرات: رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 197-223]
حقیقت منفرد، جلال توسعه کارآفرینی در دانشگاه با رویکرد فراترکیب (مطالعه موردی: دانشگاه تهران مرکزی) [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 123-141]
حلواچی زاده، دل ناز تفکر ناب در مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: شورای اسلامی شهر تهران) [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 142-155]
حمیدیان، محسن تاثیر چرخه تجاری و کارائی عملیاتی چرخه تبدیل وجه نقد بر معیارهای ارزیابی عملکرد در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 156-173]
حمیدیزاده، علی عنوان:بررسی تأثیر غذایقومی، بازاریابیقومی وفرهنگپذیری برروی گردشگرانخارجی با نقش میانجی قومیت( مطالعه موردی: شهرتهران). [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 305-323]
حنیفی، فریبا تدوین مدل راهبردی جهت رابطه بین دانشگاه وصنعت با هدف جذب دانشجو [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 240-265]
خ
خادمی، ابراهیم بررسی تأثیر ارزش ادراکشده بر بازاریابی دهانبهدهان با نقش میانجیگری رضایت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی پارس خزر) [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 382-404]
خالقی، فرامرز شناسایی و رتبه بندی چالشهای همراستایی کسب و کار و فناوری اطلاعات: راهکاری برای همسویی استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت فولاد جنوب) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 242-260]
خانی، ناصر ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک مالی در موفقیت پیادهسازی بودجه ریزی عملیاتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 224-238]
خیری، بهرام ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرفکننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 283-303]
خردمند، ابراهیم ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک مالی در موفقیت پیادهسازی بودجه ریزی عملیاتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 224-238]
خسروانجم، داود شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 261-282]
خسروی پور، نگار تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر رابطه سرمایهگذاران نهادی کوتاه مدت و استراتژی کسب و کار [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 60-75]
خطیب، محمود شناسایی عوامل موثر برسرمایه گذاری طرح های فناورانه مرحله رشد شرکتهای دانش بنیان در نظام بانکی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 239-255]
خواجوی دهشیب، فهیمه ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 344-360]
خواجوی دهشیب، فهیمه ارائه الگویی جهت شناسایی عوامل موثر بر میزان وفاداری مشتریان در صنعت بیمه(مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد مشهد) [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 331-347]
خوزین، علی کاربست پارادایم اخلاق و تاثیر آن بر رابطه نوآوری و بین المللی سازی کارآفرینانه [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 173-196]
د
دامن کشیده، مرجان بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور) [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 206-223]
دیده خانی، حسین کاربست پارادایم اخلاق و تاثیر آن بر رابطه نوآوری و بین المللی سازی کارآفرینانه [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 173-196]
دیده خانی، حسین توسعه نوآورانه کسبوکارهای تولیدی کوچک و متوسط(SME) به روش آمیخته [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 486-504]
درانی، محمدرضا مدل محاسباتی ساختاری-تفسیری (ISM) برای شناسایی و طبقهبندی شاخصهای مدیریت بازاریابی داخل سازمانی [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 190-205]
درخشانی، کاوه اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 147-166]
درودی، هما تفکر ناب در مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: شورای اسلامی شهر تهران) [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 142-155]
درویش، فاطمه تأثیر قابلیت نوآوری و ظرفیت بازاریابی سازمان بر عملکرد بازاریابی صادراتی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 579-596]
درویش پور، حجت الله بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تاکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 467-489]
دلگشایی، یلدا نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاریسازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 597-621]
دهقانی اشکذری، محمدرضا ارائه چارچوب ایجاد کسب وکارهای جدید با رویکرد اکوسیستم کارآفرینانه [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 256-277]
دیهیم، جواد طراحی و تبیین مدل تحول سازمانی در سازمانهای خدمات دولتی با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: ادارات آموزش و پرورش ایران) [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 455-480]
ر
رحیمی، موسی ارایه مدل علی عوامل موثر بر توسعه عملکرد سازمانی بر اساس سرمایه فکری سبز و نوآوری سبز [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 449-466]
رحیمی نیک، اعظم تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 1-23]
رحیمی نیک، اعظم طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 14-35]
رحیمی نیک، اعظم شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلتفرم خودرو [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 36-59]
رخشانی، جاوید بررسی رابطه ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 324-343]
رزم اور، فرشاد اندازهگیری و رتبهبندی کارایی سهولت کسب و کار در ایران و کشورهای منتخب [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 80-103]
رستمی، محمدرضا ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 344-360]
رضاییان، علی سبک رهبری و کیفیت زندگی کاری کارکنان (دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 104-126]
رضاییان، علی تأثیر رهبری اصیل بر توانمندسازی روانشناختی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان صوفیان) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 508-529]
رضاییان، علی تعیین مؤلفههای مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 174-193]
رضایی منش، بهروز بررسی میزان تاثیر عوامل موثر بر اجرای استراتژی های منابع انسانی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 522-542]
رضائی منش، حسینعلی تعیین مؤلفههای مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 174-193]
رفیعی، منصور بررسی اثرات هوش هیجانی بر عوامل اجتماعی، روانی و توسعه منابع انسانی (مورد مطالعه: سازمان بیمه تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 304-331]
رمضانی، مجتبی تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 278-297]
رنجبر، محمدحسین ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 298-315]
روستا، علیرضا بررسی نقش عوامل موثر تبلیغات شفاهی بر قصد خرید مجدد درصندوق های سرمایه گذاری بانک ملت [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 316-338]
روستا، علیرضا تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 167-189]
روشن قیاس، ابراهیم بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 126-146]
ز
زرگر، سیدمحمد مدلسازی فرآیند مربی گری در بهبود آموزش منابع انسانی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 267-287]
زمانی، حسین بررسی اثرات هوش هیجانی بر عوامل اجتماعی، روانی و توسعه منابع انسانی (مورد مطالعه: سازمان بیمه تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 304-331]
زمانی مقدم، افسانه عوامل تاثیرگذار بر پیادهسازی مدیریت استعداد کارآفرینانه در شهرداریها [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 76-97]
زمردیان، غلامرضا بررسی الگوهای مرز کارآیی میانگین- واریانس پرتفوی تحت تئوری امکان پذیر [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 436-454]
زندی، امیر ارائه مدلی از مؤثرترین عوامل بازدارنده بلاک چین در توسعه کسب کار ایران [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 194-219]
زندهدل، احمد طراحی و تبیین مدل تحول سازمانی در سازمانهای خدمات دولتی با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: ادارات آموزش و پرورش ایران) [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 455-480]
زهی، نقی تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 278-297]
س
سایبانی، حمید رضا معادله ساختاری عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی در فضای حاکم بر کسب و کار ورزشی [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 227-241]
سپهوند، رضا بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 126-146]
ستایش سرور، امیرعلی مدلسازی فرآیند مربی گری در بهبود آموزش منابع انسانی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 267-287]
سجادی جاغرق، سید عبداله تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 367-387]
سیدنقوی، میرعلی طراحی الگوی مدیریت جانشین پروری در دانشگاه های دولتی استان سمنان [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 310-330]
سید نقوی، میر علی بررسی عوامل راهبردی موفقیت کسب و کارهای خانگی با رویکرد مدلسازی ساختاری – تفسیری و MICMAC [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 332-354]
سید نقوی، میر علی بررسی نقش انواع تعهد کارکنان در ارتقای سطح عملکرد در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران) [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 622-653]
سرگلزایی، مصطفی شناسایی عوامل موثر برسرمایه گذاری طرح های فناورانه مرحله رشد شرکتهای دانش بنیان در نظام بانکی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 239-255]
سرلک، احمد اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 147-166]
سعیدی، پرویز توسعه نوآورانه کسبوکارهای تولیدی کوچک و متوسط(SME) به روش آمیخته [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 486-504]
سقایی، عباس "بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران" [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 288-309]
سلطانی، سولماز ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل بلوغ سازمان بهره وری آسیایی (APO) : مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز ایران [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 130-149]
سمیعی، روح الله ارائه مدل بین المللی سازی کسب و کارهای خانوادگی کارآفرینانه در ایران [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 86-103]
سهرابی، طهمورث بررسی میزان تاثیر توانمندی های پویا در ارزیابی تکنولوژی بر سطح تکنولوژی ارزیابی شده در شرکت های متوسط و کوچک - مطالعه موردی- زنجیره تامین صنعت خودرو ایران [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 339-362]
سهرابی، طهمورث طراحی مدل آموزش کارآفرینی مؤثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی - واحد تهران مرکزی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 503-521]
سوادی، مهدی معادله ساختاری عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی در فضای حاکم بر کسب و کار ورزشی [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 227-241]
ش
شادنوش، نصرت اله بررسی میزان تاثیر توانمندی های پویا در ارزیابی تکنولوژی بر سطح تکنولوژی ارزیابی شده در شرکت های متوسط و کوچک - مطالعه موردی- زنجیره تامین صنعت خودرو ایران [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 339-362]
شاه منصوری، اشرف شناسایی عوامل تاثیر گذار بر مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با تاکید بر اکو سیستم زنجیره بلوکی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 1-22]
شبابی، هومن بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک ملی استان مازندران) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 355-373]
شجاعی، سامره ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه کارآفرینی بینالمللی در کسب و کارهای دانشبنیان [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 150-172]
شجاعی باغینی، گلنار ارائه الگویی جهت شناسایی عوامل موثر بر میزان وفاداری مشتریان در صنعت بیمه(مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد مشهد) [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 331-347]
شریف زاده، محمدشریف شناسایی و ارزیابی شاخص های تجاری سازی دانش با رویکرد بین الملل در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 432-448]
شیروانی، علیرضا طراحی الگوی بهبود تصویر ذهنی، آگاهی و شناخت برند پستبانک ایران در جذب مشتری [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 374-404]
شمسی، احمد طراحی الگوی بهبود تصویر ذهنی، آگاهی و شناخت برند پستبانک ایران در جذب مشتری [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 374-404]
شمس قارنه، ناصر تاثیرات نوع تیپ شخصیتی مصرف کنندگان دهکهای درآمدی با توجه به شرایط تورمی جامعه ، بر میزان قدرت خرید آنها در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی ) مطالعه موردی شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ( [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 43-64]
شهرکی پور، حسن تدوین مدل راهبردی جهت رابطه بین دانشگاه وصنعت با هدف جذب دانشجو [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 240-265]
ص
صابری، حسین رتبه بندی اصول و اجزای کنترل داخلی کوزو در پیشگیری از فساد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 348-366]
صیادی پور، محسن (موردمطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) پیشبینی خطر آشفتگی مالی با استفاده از اقدامات حاکمیت شرکتی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 363-383]
صادقی شاهدانی، مهدی شناسایی عوامل موثر برسرمایه گذاری طرح های فناورانه مرحله رشد شرکتهای دانش بنیان در نظام بانکی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 239-255]
صافی، حسین شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلتفرم خودرو [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 36-59]
صالحی امیری، سیدرضا تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 367-387]
صالحی صدقیانی، جمشید بررسی میزان تاثیر عوامل موثر بر اجرای استراتژی های منابع انسانی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 522-542]
صالحی صدقیانی، جمشید بررسی نقش انواع تعهد کارکنان در ارتقای سطح عملکرد در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران) [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 622-653]
صائب نیا، سمیه بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجی گری استراتژی احیای خدمات [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 22-42]
صائب نیا، سمیه بررسی رابطه ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 324-343]
صراف، فاطمه تاثیر چرخه تجاری و کارائی عملیاتی چرخه تبدیل وجه نقد بر معیارهای ارزیابی عملکرد در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 156-173]
صفایی، منیژه بررسی عوامل راهبردی موفقیت کسب و کارهای خانگی با رویکرد مدلسازی ساختاری – تفسیری و MICMAC [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 332-354]
صفرزاده، حسین ارایه الگوی مدل خلق ارزش برای مشتریان بانکها در فرایند خلق مشترک ارزش برند ( مورد مطالعه بانک شهر) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 202-226]
صفرزاده، حسین ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 1-13]
صفرزاده، حسین شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرفکننده از طریق رسانههای اجتماعی [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 224-239]
صفرزاده، حسین تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 246-266]
صمدی، فاطمه تاثیر سرمایه گذاران خطرپذیر و وام بانکی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 405-431]
صنیعی فر، میثم تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 367-387]
ط
طیبی، علیرضا طراحی الگوی بازیابی درونی با رویکرد کار آفرینانه در کسب و کارهای نوپا با استفاده از تئوری داده بنیاد [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 361-381]
ع
عباسی، ابراهیم کاربست پارادایم اخلاق و تاثیر آن بر رابطه نوآوری و بین المللی سازی کارآفرینانه [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 173-196]
عباس پور اسفدن، قنبر رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت قطعات مکانیکی خودرو (موتور) از طریق رویکرد MCDM با استفاده از تکنیک DEMATEL [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 564-578]
عبداللهی، زهرا ارزیابی کارآیی شعب بانک با استفاده از ترکیب تحلیل پوششی داده ها و نظریه بازی همکارانه [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 23-44]
عدالتیان شهریاری، جمشید بررسی عوامل مؤثر و پیامدهای تبیین نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت کارآفرینی بینالمللی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 220-245]
عربی، افسانه شناسایی و ارزیابی شاخص های تجاری سازی دانش با رویکرد بین الملل در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 432-448]
عزیزی، میثم ارایه مدل علی عوامل موثر بر توسعه عملکرد سازمانی بر اساس سرمایه فکری سبز و نوآوری سبز [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 449-466]
عزیزی، محمد ارائه مدل پایداری کسب و کارهای خانوادگی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 384-415]
عظیمی، حمیدرضا ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 1-13]
عظیم زاده، علی ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه کارآفرینی بینالمللی در کسب و کارهای دانشبنیان [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 150-172]
علیزاده، حمید ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرفکننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 283-303]
عماری، حسین بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 65-84]
عین آبادی، جواد تاثیرات افزایش نرخ ارز بر ارزش سهام شرکتهای دارویی مبتنی برارزش برآوردی حاصل از مدلهای ارزشیابی تنزیل سود نقدی, جریان نقد آزاد و سود باقیمانده و قیمت واقعی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 467-485]
غ
غیاث آبادی فراهانی، مریم بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک ملی استان مازندران) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 355-373]
غضنفری، امیرشایان "بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران" [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 288-309]
غفاری، فرهاد اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE) [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 98-125]
غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 126-146]
غلام زاده، داریوش الگوی جانشینپروری برای بانکهای ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 449-466]
ف
فارسی، سلمان معادله ساختاری عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی در فضای حاکم بر کسب و کار ورزشی [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 227-241]
فتاحی، مجید نقش بازاریابی حسی بر بهبود تجربه مشتری و قصد خرید از فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش) [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 416-435]
فخری، مریم تأثیر رهبری خدمتگزار و مسئولیتپذیری اجتماعی بر رفتارمشتریمدارانه کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 175-189]
فدائی کیوانی، رضا ارائه مدل پایداری کسب و کارهای خانوادگی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 384-415]
فرتوک زاده، حمیدرضا تعیین مؤلفههای مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 174-193]
فیلی، مینا نگاشت شناختی فازی عوامل موثر بر مدیریت دانش مورد مطالعه: سازمان حج و زیارت [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 388-407]
فلاح، میر فیض تاثیر شوک ارز در بروز ناهنجاری (بی قاعدگی) در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 481-502]
فلاح، میر فیض رتبه بندی اصول و اجزای کنترل داخلی کوزو در پیشگیری از فساد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 348-366]
فلیحی پیربستی، نعمت بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور) [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 206-223]
ق
قیاسی، فاطمه بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تاکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 467-489]
قاسمی نژاد، یاسر ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل بلوغ سازمان بهره وری آسیایی (APO) : مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز ایران [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 130-149]
قدیمی، بهناز بررسی الگوهای مرز کارآیی میانگین- واریانس پرتفوی تحت تئوری امکان پذیر [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 436-454]
قربانی، محمود طراحی و تبیین مدل تحول سازمانی در سازمانهای خدمات دولتی با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: ادارات آموزش و پرورش ایران) [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 455-480]
قربان حسینی، مسعود ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 1-21]
قره بیگلو، حسین بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 65-84]
قلندری، مرضیه تاثیر شوک ارز در بروز ناهنجاری (بی قاعدگی) در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 481-502]
ک
کاباران زاده قدیم، محمدرضا بررسی عوامل مؤثر و پیامدهای تبیین نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت کارآفرینی بینالمللی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 220-245]
کاظمی، رضا نقش بازاریابی حسی بر بهبود تجربه مشتری و قصد خرید از فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش) [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 416-435]
کاملی، محمد جواد بررسی عوامل راهبردی موفقیت کسب و کارهای خانگی با رویکرد مدلسازی ساختاری – تفسیری و MICMAC [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 332-354]
کیانوش، داود سبک رهبری و کیفیت زندگی کاری کارکنان (دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 104-126]
کاوسی، اسماعیل عوامل موثر در توسعه دانشگاه کارآفرین در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 490-507]
کبیری، فاطمه ارایه مدل علی عوامل موثر بر توسعه عملکرد سازمانی بر اساس سرمایه فکری سبز و نوآوری سبز [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 449-466]
کجوری، حمیدرضا ارایه الگوی مدل خلق ارزش برای مشتریان بانکها در فرایند خلق مشترک ارزش برند ( مورد مطالعه بانک شهر) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 202-226]
کرامتی، محمدعلی طراحی مدل آموزش کارآفرینی مؤثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی - واحد تهران مرکزی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 503-521]
کرامتی، محمدعلی توسعه کارآفرینی در دانشگاه با رویکرد فراترکیب (مطالعه موردی: دانشگاه تهران مرکزی) [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 123-141]
کردستانی، فرشته نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاریسازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 597-621]
کرمپور، عبدالحسین ارائه مدل بین المللی سازی کسب و کارهای خانوادگی کارآفرینانه در ایران [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 86-103]
کریمی زند، مهدی طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 14-35]
کریمی زند، مهدی طراحی الگوی بازیابی درونی با رویکرد کار آفرینانه در کسب و کارهای نوپا با استفاده از تئوری داده بنیاد [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 361-381]
کروبی، امیرمسعود بررسی میزان تاثیر عوامل موثر بر اجرای استراتژی های منابع انسانی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 522-542]
کشانچی، بهزاد شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 261-282]
کنعانی طهرانی، شایان تأثیر قابلیت نوآوری و ظرفیت بازاریابی سازمان بر عملکرد بازاریابی صادراتی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 579-596]
گ
گران ارویمی، آرش بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک ملی استان مازندران) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 355-373]
گرجی، محمد باقر شناسایی و ارزیابی شاخص های تجاری سازی دانش با رویکرد بین الملل در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 432-448]
گودرزی، غلامرضا تأثیر رهبری اصیل بر توانمندسازی روانشناختی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان صوفیان) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 508-529]
ل
لشگری، زهرا تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر رابطه سرمایهگذاران نهادی کوتاه مدت و استراتژی کسب و کار [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 60-75]
مجیبی، تورج شناسایی و تبیین مؤلفهها و شاخصهای استراتژی تامین نیرو مبتنی بر دانش در صنعت بانکداری در بخش دولتی با استفاده از مدل ارزیابی راجان [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 45-64]
مجیدی، مریم ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 1-21]
محبی، سراج الدین ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 298-315]
محرابیان، علی اکبر اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE) [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 98-125]
محسن زاده شریفی، احسان رتبهبندی عوامل شخصی مؤثر بر تعویق خرید بیمه [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 408-425]
محقق نیا، محمد جواد شناسایی عوامل موثر برسرمایه گذاری طرح های فناورانه مرحله رشد شرکتهای دانش بنیان در نظام بانکی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 239-255]
محمدی، ژیلا الگوی جانشینپروری برای بانکهای ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 449-466]
محمدی، سعید مقایسه اثر خوانایی قانون مالیات های مستقیم بر ریسک مالیاتی کسب و کار [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 426-448]
محمدی، فائزه تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 246-266]
محمدی، نبی اله تفکر ناب در مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: شورای اسلامی شهر تهران) [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 142-155]
محمدآبادی، معصومه بازکاوی و رتبه بندی عوامل سرمایه فکری موثر بر شرکتهای دانش بنیان(مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی) [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 405-428]
محمدپور زرندی، محمد ابراهیم شناسایی و رتبه بندی چالشهای همراستایی کسب و کار و فناوری اطلاعات: راهکاری برای همسویی استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت فولاد جنوب) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 242-260]
محمودی، مقداد بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور) [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 206-223]
مختاری بایع کلایه، مهران تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 367-387]
مخصوصی، علی بررسی نقش انواع تعهد کارکنان در ارتقای سطح عملکرد در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران) [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 622-653]
مدرسی، یاسمن طراحی الگوی مدیریت جانشین پروری در دانشگاه های دولتی استان سمنان [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 310-330]
مدنی، زهره بررسی رابطه ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 324-343]
میرابی، وحیدرضا ارایه الگوی مدل خلق ارزش برای مشتریان بانکها در فرایند خلق مشترک ارزش برند ( مورد مطالعه بانک شهر) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 202-226]
میرابی، وحیدرضا ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 1-13]
میرابی، وحیدرضا الگوی جانشینپروری برای بانکهای ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 449-466]
مرادی، فریده عوامل تاثیرگذار بر پیادهسازی مدیریت استعداد کارآفرینانه در شهرداریها [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 76-97]
مرادی، منیر اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 147-166]
مرادی، نیره تاثیرات افزایش نرخ ارز بر ارزش سهام شرکتهای دارویی مبتنی برارزش برآوردی حاصل از مدلهای ارزشیابی تنزیل سود نقدی, جریان نقد آزاد و سود باقیمانده و قیمت واقعی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 467-485]
مرادپور، سعید ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 298-315]
مرادحاصلی، حشمت طراحی مدل ساختاری تفسیری مولفه های توسعه فناوری های هوشمند در صنعت مخابرات: رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 197-223]
مران جوری، مهدی ارائه مدلی از مؤثرترین عوامل بازدارنده بلاک چین در توسعه کسب کار ایران [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 194-219]
مردانی نجف ابادی، مصطفی اندازهگیری و رتبهبندی کارایی سهولت کسب و کار در ایران و کشورهای منتخب [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 80-103]
میرزایی، وحید بررسی تأثیر ارزش ادراکشده بر بازاریابی دهانبهدهان با نقش میانجیگری رضایت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی پارس خزر) [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 382-404]
میرزاآقابیک، حسن رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت قطعات مکانیکی خودرو (موتور) از طریق رویکرد MCDM با استفاده از تکنیک DEMATEL [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 564-578]
مصطفی زاده، داود تاثیر چرخه تجاری و کارائی عملیاتی چرخه تبدیل وجه نقد بر معیارهای ارزیابی عملکرد در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 156-173]
مصطفی زاده، فاطمه توسعه کارآفرینی در دانشگاه با رویکرد فراترکیب (مطالعه موردی: دانشگاه تهران مرکزی) [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 123-141]
مصلح، مریم ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 344-360]
مظفری، علی ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 298-315]
مظفری، مرضیه ارزیابی کارآیی شعب بانک با استفاده از ترکیب تحلیل پوششی داده ها و نظریه بازی همکارانه [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 23-44]
معظمی، مجتبی عوامل موثر در توسعه دانشگاه کارآفرین در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 490-507]
معظمی، مجتبی نقش اولویت تصمیم گیری و ریسک عملکردی در تاثیر توانمندسازی مصرف کننده بر قصد خرید مجدد [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 286-304]
معمارنژاد، عباس اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE) [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 98-125]
معمازاده طهران، غلامرضا تفکر ناب در مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: شورای اسلامی شهر تهران) [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 142-155]
مقدس نیکو، سید ناصر ارائه مدل بین المللی سازی کسب و کارهای خانوادگی کارآفرینانه در ایران [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 86-103]
مقسم، یاسر توسعه نوآورانه کسبوکارهای تولیدی کوچک و متوسط(SME) به روش آمیخته [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 486-504]
ممیز، آیت اله عوامل تاثیرگذار بر پیادهسازی مدیریت استعداد کارآفرینانه در شهرداریها [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 76-97]
مینایی، مرجان تاثیر سرمایه گذاران خطرپذیر و وام بانکی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 405-431]
منطقی، منوچهر تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 1-23]
منطقی، منوچهر شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلتفرم خودرو [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 36-59]
مینویی، مهرزاد بررسی الگوهای مرز کارآیی میانگین- واریانس پرتفوی تحت تئوری امکان پذیر [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 436-454]
مهدی زاده اشرفی، علی شناسایی و تبیین مؤلفهها و شاخصهای استراتژی تامین نیرو مبتنی بر دانش در صنعت بانکداری در بخش دولتی با استفاده از مدل ارزیابی راجان [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 45-64]
مهرابیان، احمد توسعه نوآورانه کسبوکارهای تولیدی کوچک و متوسط(SME) به روش آمیخته [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 486-504]
مهرآور، حمید رضا تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر رابطه سرمایهگذاران نهادی کوتاه مدت و استراتژی کسب و کار [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 60-75]
موسوی، سید نجم الدین ارائه الگویی از رفتار خرید تصادفی متناسب با عوامل و ویژگیهای داخلی و خارجی مشتریان با استفاده از روش تئوری داده بنیاد (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیرهای رفاه شهر خرمآباد) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 53-79]
موسوی کاشی، زهره تأثیر سازگاری، ارتباطات و همکاری بر تعهد و اعتماد و نقش آنها در عملکرد صادرات [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 65-85]
مؤمنی، مریم ارائه الگویی از رفتار خرید تصادفی متناسب با عوامل و ویژگیهای داخلی و خارجی مشتریان با استفاده از روش تئوری داده بنیاد (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیرهای رفاه شهر خرمآباد) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 53-79]
ن
نیازآذری، کیومرث بازکاوی و رتبه بندی عوامل سرمایه فکری موثر بر شرکتهای دانش بنیان(مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی) [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 405-428]
ناصری کوچه بیوک، محمدعلی تأثیر رهبری اصیل بر توانمندسازی روانشناختی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان صوفیان) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 508-529]
نصابیان، شهریار بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور) [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 206-223]
نعمتی زاده، سینا تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 1-23]
نعمتی زاده، سینا طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 14-35]
نعمتی زاده، سینا شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلتفرم خودرو [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 36-59]
نعمتی زاده، سینا تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 246-266]
نقشینه ارجمند، وحید طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 14-35]
نیلوفری، زهره تاثیر استراتژی کسب و کار بر ریسک شرکت با تاکید بر توانایی مدیریت [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 524-544]
نمامیان، فرشید مدل محاسباتی ساختاری-تفسیری (ISM) برای شناسایی و طبقهبندی شاخصهای مدیریت بازاریابی داخل سازمانی [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 190-205]
نوربخش، سید کامران تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 530-548]
نوربخش، سید کامران شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرفکننده از طریق رسانههای اجتماعی [دوره 13، شماره 51، 1400، صفحه 224-239]
نوروزی، حسین تأثیر قابلیت نوآوری و ظرفیت بازاریابی سازمان بر عملکرد بازاریابی صادراتی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 579-596]
و
ودادی، احمد الگوی جانشینپروری برای بانکهای ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 449-466]
وقفی، سید حسام تاثیر استراتژی کسب و کار بر ریسک شرکت با تاکید بر توانایی مدیریت [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 524-544]
ولی پوری، زهرا تدوین و طراحی مدل بازاریابی تعاملی دوسویه حس محور براساس پیشایندها و مداخلهگرهای آن با رویکرد ترکیبی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 104-122]
ولیخانی، ماشااله طراحی الگوی بهبود تصویر ذهنی، آگاهی و شناخت برند پستبانک ایران در جذب مشتری [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 374-404]
ه
هاشمی، سید محمود بررسی عوامل موثر بر بهبود فضای کسب و کار واشتغال در میان جانبازان و معلولین تهران [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 505-523]
هرتمنی، امیر (موردمطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) پیشبینی خطر آشفتگی مالی با استفاده از اقدامات حاکمیت شرکتی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 363-383]
همتیان، هادی مدلسازی فرآیند مربی گری در بهبود آموزش منابع انسانی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 13، شماره 52، 1400، صفحه 267-287]
ی
یحیی زاده فر، محمود بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک ملی استان مازندران) [دوره 13، شماره 49، 1400، صفحه 355-373]
یعقوبی، اکرمه السادات نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاریسازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 597-621]
یوسفی طوین، سمیه طراحی مدل آموزش کارآفرینی مؤثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی - واحد تهران مرکزی [دوره 13، شماره 50، 1400، صفحه 503-521]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد