نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی قلعه قاضی، هلن الگوی اجرای راهبرد تنوع همگون محصول (مورد مطالعه: شرکت کدبانو) [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 97-112]
  • احمدی زاد، آرمان مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 57-72]
  • اخوان قالیباف، مهدیه بررسی تأثیر خودکارآمدی و نگرش کارکنان بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی آنان [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 113-133]
  • ایزانلو، زینب نقش میانجی سرمایه اجتماعی در رابطه سرمایه روان‌شناختی و کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 7-22]
  • اسدالهیان، فرشته ارزیابی مولفه های BIS با استفاده از منطق فازی و شبکه عصبی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 26-46]
  • اسماعیلی شاد، بهرنگ نقش میانجی سرمایه اجتماعی در رابطه سرمایه روان‌شناختی و کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 7-22]
  • امیرکبیری، علیرضا عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 141-158]
  • انصاری، محمد بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانک‌ها [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 67-80]

ب

  • بابایی زگیلکی، محمدعلی مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 57-72]
  • بیات، اسداله مدیریت هماهنگ منطقه‌ای راهکار ایجاد تعادل فضایی در نظام شهری منطقه شهری تهران [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 7-28]
  • باقری، فاطمه عوامل تأثیرگذار شرکت های دانش بنیان بر اقتصاد مقاومتی در بازارهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان شهر تهران در سال 1395) [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 129-151]
  • باقرزاده، مرتضی بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیل‌گر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 27-47]
  • بخشی زاده، علیرضا بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمع‌های تجاری [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 51-66]
  • برزگر، بهروز عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 141-158]

ج

  • جهانی، مهدی بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمع‌های تجاری [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 51-66]
  • جووری، بهنوش نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 23-56]

ح

  • حیدری، حسینعلی الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)مشتریان بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات (مورد مطالعه:خطوط هوایی در شهر ایلام) [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 110-128]
  • حسن‌پور قروقچی، اسماعیل الگوی اجرای راهبرد تنوع همگون محصول (مورد مطالعه: شرکت کدبانو) [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 97-112]
  • حقیقت منفرد، جلال بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی، علایق رفتاری و استنباط مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ملّی (مورد مطالعه:بانک ملّی، شعب شرق تهران) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 7-25]
  • حمیدی‌زاده، محمدرضا تدوین و ارزیابی الگوهای کارآمد بخش‌بندی بازار صنعت پتروشیمی [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 49-69]
  • حنفی، سعیده تأثیر رهبری معنوی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان: نقش میانجی گری سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی دانشگاه تهران) [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 81-95]

خ

  • خیرمند، مرضیه شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 7-25]
  • خلیلی، جواد روش ترکیبیBSC و VFB-DEAدر محیط فازی جهت طراحی مدلی برای ارزیابی عملکرد بیمارستان ها [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 47-71]
  • خلیل نژاد، شهرام الگوی اجرای راهبرد تنوع همگون محصول (مورد مطالعه: شرکت کدبانو) [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 97-112]

ر

  • ربیعی مندجین، محمدرضا بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیل‌گر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 27-47]
  • رحیم پور، مهین مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 57-72]
  • رضایی، علی شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 7-25]

ز

  • زمردیان، غلامرضا بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانک‌ها [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 67-80]

ش

  • شادنوش، نصرت اله تأثیر رهبری معنوی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان: نقش میانجی گری سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی دانشگاه تهران) [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 81-95]
  • شادنوش، نصرت اله رابطه مشارکت بین‌بخشی با رضایت مشتریان (دانشجویان) در دانشگاه علوم تحقیقات تهران [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 87-99]
  • شادنوش، نصرت اله عوامل تأثیرگذار شرکت های دانش بنیان بر اقتصاد مقاومتی در بازارهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان شهر تهران در سال 1395) [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 129-151]
  • شاکریان، حامد ارزیابی مولفه های BIS با استفاده از منطق فازی و شبکه عصبی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 26-46]
  • شجاعی، امیرعباس مهندسی ارزش بر مبنای تکنیک TRIZ در صنایع فراساحل نفت و گاز مورد مطالعه: پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 29-50]
  • شریفی، احسان شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بین‌المللی شرکت‌های صادراتی ایران [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 74-91]
  • شریفی، روح اله تدوین و ارزیابی الگوهای کارآمد بخش‌بندی بازار صنعت پتروشیمی [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 49-69]
  • شعبانی بهمند، مرضیه بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی، علایق رفتاری و استنباط مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ملّی (مورد مطالعه:بانک ملّی، شعب شرق تهران) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 7-25]

ص

  • صالحی، سمیه شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 7-25]
  • صالحی صدقیانی، جمشید رویکرد مدل‌سازی تفسیری ـ ساختاری به‌منظور ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 97-122]
  • صدیقی زاده، علی مهندسی ارزش بر مبنای تکنیک TRIZ در صنایع فراساحل نفت و گاز مورد مطالعه: پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 29-50]
  • صراف، فاطمه بررسی ارتباط بین ابعاد سرمایه فکری با عملکرد سازمانی از طریق روش تحلیل پوششی داده (مورد مطالعه: صنعت خودرو) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 71-85]

ع

  • علی نژاد، علیرضا روش ترکیبیBSC و VFB-DEAدر محیط فازی جهت طراحی مدلی برای ارزیابی عملکرد بیمارستان ها [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 47-71]

غ

  • غیاث آبادی فراهانی، مریم بررسی عوامل تعیین کننده استراتژی سازگار با محیط زیست بر مزیت رقابتی سبز و عملکرد صادرات سبز [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 124-139]
  • غریب نواز، نادر بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانک‌ها [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 67-80]
  • غفاری آشتیانی، پیمان بررسی عوامل تعیین کننده استراتژی سازگار با محیط زیست بر مزیت رقابتی سبز و عملکرد صادرات سبز [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 124-139]

ف

  • فتحی، محسن رابطه مشارکت بین‌بخشی با رضایت مشتریان (دانشجویان) در دانشگاه علوم تحقیقات تهران [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 87-99]
  • فراقیان، حمید شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 7-25]
  • فیض الهی، صادق الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)مشتریان بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات (مورد مطالعه:خطوط هوایی در شهر ایلام) [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 110-128]

ق

  • قاسم زاده گوری، فاطمه رویکرد مدل‌سازی تفسیری ـ ساختاری به‌منظور ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 97-122]
  • قاسمی نژاد علی آبادی، یاسر رویکرد مدل‌سازی تفسیری ـ ساختاری به‌منظور ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 97-122]
  • قهرمانی قاجار، سوسن نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 23-56]

ک

  • کامیابی، یحیی تاثیر ساختار مالکیت بر رابطه ی کیفیت اقلام تعهدی و هزینه‌های نمایندگی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 73-96]
  • کامیابی، سعید مدیریت هماهنگ منطقه‌ای راهکار ایجاد تعادل فضایی در نظام شهری منطقه شهری تهران [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 7-28]
  • کردلویی، حمیدرضا ویژگی‌های کمیته حسابرسی و کیفیت صورت‌های مالی [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 93-109]
  • کردنائیج، اسداله بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمع‌های تجاری [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 51-66]
  • کرکه آبادی، زینب مدیریت هماهنگ منطقه‌ای راهکار ایجاد تعادل فضایی در نظام شهری منطقه شهری تهران [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 7-28]
  • کریمی، الهام الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)مشتریان بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات (مورد مطالعه:خطوط هوایی در شهر ایلام) [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 110-128]
  • کوکبی، صدریه تاثیر ساختار مالکیت بر رابطه ی کیفیت اقلام تعهدی و هزینه‌های نمایندگی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 73-96]
  • کوهی، شبنم بررسی عوامل روان‌شناختی توانمندسازی کارکنان و رضایتمندی مشتری در هتل‌های کلان‌شهر تهران [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 101-117]

گ

  • گلچین، زهرا تاثیر ساختار مالکیت بر رابطه ی کیفیت اقلام تعهدی و هزینه‌های نمایندگی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 73-96]

م

  • محمدی پور، مجتبی بررسی رفتار خرید آنی مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 119-138]
  • میرابی، وحیدرضا بررسی عوامل روان‌شناختی توانمندسازی کارکنان و رضایتمندی مشتری در هتل‌های کلان‌شهر تهران [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 101-117]
  • میرغفاری، سیدرضا مهندسی ارزش بر مبنای تکنیک TRIZ در صنایع فراساحل نفت و گاز مورد مطالعه: پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 29-50]
  • ممبینی، حسین بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمع‌های تجاری [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 51-66]
  • موسوی، سیدمجتبی عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 141-158]
  • مومنی، احسان بررسی ارتباط بین ابعاد سرمایه فکری با عملکرد سازمانی از طریق روش تحلیل پوششی داده (مورد مطالعه: صنعت خودرو) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 71-85]

ن

  • نایب زاده، شهناز بررسی تأثیر خودکارآمدی و نگرش کارکنان بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی آنان [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 113-133]
  • نژادمحمد، احسانه رابطه مشارکت بین‌بخشی با رضایت مشتریان (دانشجویان) در دانشگاه علوم تحقیقات تهران [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 87-99]
  • نعامی، عبداله بررسی رفتار خرید آنی مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 119-138]
  • نقدی، بهمن بررسی رفتار خرید آنی مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 119-138]

و

  • وظیفه دوست، حسین بررسی عوامل روان‌شناختی توانمندسازی کارکنان و رضایتمندی مشتری در هتل‌های کلان‌شهر تهران [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 101-117]

ی

  • یزدانی، ناصر شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بین‌المللی شرکت‌های صادراتی ایران [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 74-91]
  • یزدانی موحد، محمدحسن شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بین‌المللی شرکت‌های صادراتی ایران [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 74-91]
  • یوسفی، وحید ویژگی‌های کمیته حسابرسی و کیفیت صورت‌های مالی [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 93-109]