نمایه نویسندگان

آ

  • آزاد، ناصر شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 7-33]

ا

  • ابراهیمی سروعلیا، محمدحسن بررسی رابطه بازارگراییِ داخلیِ رهبری اخلاقی و فرسودگی شغلی بانقش میانجی گری استقلال شغلی بر تعهد سازمانی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 133-167]
  • اسدالهیان، فرشته بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر بهبود عملکرد تولید با هدف ارتقاء سطح رضایت مشتری [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 101-129]
  • اسماعیل پور، حسن تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند) [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 1-16]
  • اقبالی، اکرم بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 7-36]
  • امیرحصاری، سارا طراحی مدل بازاریابی پزشکی با استفاده ازروش تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 37-58]
  • انواری رستمی، علی اصغر رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 59-81]

ب

  • بابازاده، محمد تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 131-146]

ت

  • تاری، غفار بررسی دلایل مقاومت کارکنان در مقابل سیستم های مدیریت دانش (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان شرقی) [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 35-56]
  • تاری وردی، یداله تاثیر مدیریت سود فزاینده و مدیریت سود کاهنده بر کیفیت گزارشگری مالی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 69-86]

ج

  • جلالی، سجاد رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 59-81]

ح

  • حافظ تقوا، پوریا تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند) [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 1-16]
  • حیدری، حسینعلی اثر راهبرد و فرایندهای مدیریت دانش بر تعالی سازمانی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 17-45]
  • حیدری، حسن علی اثر راهبرد و فرایندهای مدیریت دانش بر تعالی سازمانی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 17-45]

خ

  • خدایی، علی بررسی دلایل مقاومت کارکنان در مقابل سیستم های مدیریت دانش (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان شرقی) [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 35-56]
  • خدایاری، خلیل اثر راهبرد و فرایندهای مدیریت دانش بر تعالی سازمانی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 17-45]
  • خلیلی، جواد ارزیابی عملکرد شرکت‌های داروسازی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 148-165]
  • خلیلی، جواد ارائه یک روش ترکیبی از ANP و VIKORدر زنجیره تامین سبز تحت محیط خاکستری جهت اولویت بندی مشتریان (مورد مطالعه: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 95-111]
  • خواجه سروی، محمد بررسی رابطه بازارگراییِ داخلیِ رهبری اخلاقی و فرسودگی شغلی بانقش میانجی گری استقلال شغلی بر تعهد سازمانی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 133-167]

د

  • دانیالی ده حوض، محمود شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی سازمانی استانداری خوزستان [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 58-77]

ذ

  • ذاکری، محمد بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان خدمات الکترونیکی بیمه (مورد مطالعه: بیمه سرمد) [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 79-99]

ر

  • رادمنش، یاسین بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 7-36]
  • رجبی، آزاده بررسی تأثیر بکارگیری هماهنگی‏های سازمانی و استراتژیکی بر ارتقاء مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 46-68]
  • رستمی، علی رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 59-81]
  • رستمی، مریم تاثیر مدیریت سود فزاینده و مدیریت سود کاهنده بر کیفیت گزارشگری مالی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 69-86]
  • رضاجوی آبکنار، محمد تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 111-132]
  • رضا زاده، روح اله بررسی اثر نا اطمینانی نرخ ارز بر شاخص قیمت سهام و میزان سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدلهای GARCH و VAR) [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 82-107]
  • رنجبر، محمدحسین بررسی اثر نا اطمینانی نرخ ارز بر شاخص قیمت سهام و میزان سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدلهای GARCH و VAR) [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 82-107]

ش

  • شاکریان، حامد بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر بهبود عملکرد تولید با هدف ارتقاء سطح رضایت مشتری [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 101-129]
  • شفیعی، هادی بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 8-34]

ص

  • صادقی، منصوره بررسی ارتباط سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان با خرید نوشیدنی های گازدار (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان گیلان) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 36-74]
  • صدیق بهزادی، شادان ارزیابی کارایی سود در زنجیره تامین سه مرحله ای با خروجی های برگشت داده شده با تکنیک تحلیل پوششی داده ها [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 155-171]
  • صفا، رضا بررسی تاثیر ریسک اعتباری بر نرخ نقدینگی و مدیریت سود بانک ها [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 87-110]
  • صفرنیا، حسن بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 8-34]

ع

  • عبدالحسین زاده، اکبر تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 131-146]
  • عبدالحسین زاده، اکبر عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی در دیدگاه مدیران تولیدی های لوازم ورزشی در کسب و کارهای کوچک و متوسط دراستان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 76-93]
  • عساکره، ابراهیم شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی سازمانی استانداری خوزستان [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 58-77]
  • عشاقی، فرزانه بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان خدمات الکترونیکی بیمه (مورد مطالعه: بیمه سرمد) [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 79-99]
  • علایی، امیر ارائه رویکردی مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره فازی به منظور ارزیابی و رتبه بندی کارکنان [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 108-136]
  • علی نژاد، علیرضا ارزیابی عملکرد شرکت‌های داروسازی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 148-165]
  • علی نژاد، علیرضا ارائه یک روش ترکیبی از ANP و VIKORدر زنجیره تامین سبز تحت محیط خاکستری جهت اولویت بندی مشتریان (مورد مطالعه: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 95-111]
  • علوی ششتمد، محمد ارزیابی کارایی سود در زنجیره تامین سه مرحله ای با خروجی های برگشت داده شده با تکنیک تحلیل پوششی داده ها [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 155-171]

ف

  • فیاض، علی تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 111-132]
  • فاطمی فر، آزاده شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 7-33]
  • فرج پورخاناپشتانی، قاسم ارائه رویکردی مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره فازی به منظور ارزیابی و رتبه بندی کارکنان [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 108-136]
  • فلاح شمس، میر فیض بررسی اثر نا اطمینانی نرخ ارز بر شاخص قیمت سهام و میزان سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدلهای GARCH و VAR) [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 82-107]

ق

  • قاسمی، اللهیار بررسی روابط ساختاری میان مدیریت کیفیت جامع، مدیریت زنجیره تامین و عملکرد سازمانی (مطاله موردی: کارخانه مانیزان کرمانشاه) [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 137-168]
  • قاسمی، بهروز بررسی تأثیر بکارگیری هماهنگی‏های سازمانی و استراتژیکی بر ارتقاء مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 46-68]
  • قائم مقامی فراهانی، خدیجه شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 7-33]
  • قربانی، علی طراحی مدل بازاریابی پزشکی با استفاده ازروش تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 37-58]
  • قمیان، محمد مهدی تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 111-132]

گ

  • گلی، فاطمه تاثیر دین در تحقق بازاریابی سبز [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 169-184]

م

  • مختاری، لعیا تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 131-146]
  • مختاری، لعیا عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی در دیدگاه مدیران تولیدی های لوازم ورزشی در کسب و کارهای کوچک و متوسط دراستان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 76-93]
  • مقدس، زهره ارزیابی کارایی سود در زنجیره تامین سه مرحله ای با خروجی های برگشت داده شده با تکنیک تحلیل پوششی داده ها [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 155-171]
  • مقیمی، ُسید مصطفی بررسی تاثیر مدیریت استعداد در به کارگیری و جذب نخبگان و اثرات آن بر کاهش مهاجرت نخبگان در کشور [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 113-131]
  • ملاحسینی، علی بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 8-34]
  • مهرانی، هرمز بررسی ارتباط سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان با خرید نوشیدنی های گازدار (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان گیلان) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 36-74]
  • مهرمنش، حسن بررسی روابط ساختاری میان مدیریت کیفیت جامع، مدیریت زنجیره تامین و عملکرد سازمانی (مطاله موردی: کارخانه مانیزان کرمانشاه) [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 137-168]

ن

  • نایب زاده، شهناز بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 7-36]
  • ناظمی سجزیی، احمدرضا رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 59-81]
  • نجف زاده، محمد رحیم تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 131-146]
  • نجفی مقدم، علی بررسی تاثیر ریسک اعتباری بر نرخ نقدینگی و مدیریت سود بانک ها [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 87-110]
  • نشاطی، ابوالفضل عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی در دیدگاه مدیران تولیدی های لوازم ورزشی در کسب و کارهای کوچک و متوسط دراستان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 76-93]
  • نعیمی، عباس تاثیر مدیریت سود فزاینده و مدیریت سود کاهنده بر کیفیت گزارشگری مالی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 69-86]
  • نوری، رقیه شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی‌های شخصی‌سازی و کدگذاری به روش تحلیل عاملی تاییدی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 133-153]

و

  • واعظ، محسن ارزیابی کارایی سود در زنجیره تامین سه مرحله ای با خروجی های برگشت داده شده با تکنیک تحلیل پوششی داده ها [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 155-171]
  • وظیفه دوست، حسین شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعه‌ای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 173-199]
  • وقفی، سید حسام تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 111-132]

ه

  • هاشمی، سید ذبیح اله شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی‌های شخصی‌سازی و کدگذاری به روش تحلیل عاملی تاییدی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 133-153]
  • هلالی فرد، مجید شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعه‌ای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 173-199]

ی

  • یزدانی، ناصر تاثیر دین در تحقق بازاریابی سبز [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 169-184]