Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اطلاعات آماری نشریه
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
دوره و شماره:
دوره 5، شماره 17، فروردین 1392، صفحه 1-147
تعداد مقالات:
7
ارزیابی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی)
صفحه
9-23
مشاهده مقاله
اصل مقاله 442.41 K
بررسی نقش بازارگرایی و نوآوری خدمات بر عملکرد کسبوکار در فروشگاههای زنجیرهای شهروند در تهران.
صفحه
25-46
مشاهده مقاله
اصل مقاله 492.05 K
تأثیر عوامل انگیزشی و درگیری ذهنی خرید مشتری در انتخاب نام و نشان تجاری در صنعت بانکداری با توجه به اثر تعدیل گیری عوامل جمعیت شناختی و آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: بانک ملی ایران- شهر تهران)
صفحه
47-63
مشاهده مقاله
اصل مقاله 365.87 K
ارزیابی عملکرد شرکتهای بیمهیی بر مبنای رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تکنیک تحلیل پوششی دادهها و ارائه مسیر توسعه برای شرکتهای ناکارا
صفحه
65-82
مشاهده مقاله
اصل مقاله 597.98 K
رابطه مالکیت نهادی با عملکرد مالی آتی شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران و بمبئی
صفحه
83-102
مشاهده مقاله
اصل مقاله 584.92 K
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر امکانسنجی و پیادهسازی مدیریت استراتژیک در مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت نفت
صفحه
103-120
مشاهده مقاله
اصل مقاله 1.03 MB
اندازهگیری عملکرد مدیریت زنجیره تأمین هولدینگ دارویی سازمان تأمین اجتماعی با رویکرد منسجم کارت امتیازی متوازن/تحلیل پوششی دادهها
صفحه
121-139
مشاهده مقاله
اصل مقاله 1.24 MB
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
شماره 20
شماره 19
شماره 18
شماره 17
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)