نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی از برند مدل سنجش تاثیر مولفه‌های منتخب بازاریابی، بر ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 45-76]
  • آگاهی از نام و نشان تجاری برند (نام تجاری) خدماتی و فرآیند ایجاد ارزش – وفاداری مشتری [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 139-155]
  • آمیخته بازاریابی مدل سنجش تاثیر مولفه‌های منتخب بازاریابی، بر ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 45-76]
  • آمیخته بازاریابی پایداری تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 119-138]
  • آموزش تأثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات‌ [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 141-161]

ا

  • اثربخشی بازاریابی تأثیر هوش هیجانی کارکنان بر اثربخشی بازاریابی [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 180-203]
  • اثر زمان بی قاعدگی های تقویمی و تغییر درقیمت شرکت ها [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 77-101]
  • ایجاد ارزش- وفاداری مشتری برند (نام تجاری) خدماتی و فرآیند ایجاد ارزش – وفاداری مشتری [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 139-155]
  • ایذه ظرفیت‏های کارآفرینی در بخش دامپروری و ایجاد اشتغال [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 102-118]
  • ارزیابان بررسی تاثیر سنجش عملکرد کارکنان با استفاده از رویکردهای روانشناسی بر توسعه ظرفیت‌های انسانی و استعدادیابی [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • ارزش ویژه برند برند (نام تجاری) مبتنی بر ارزش افزوده و رفتار مشتریان [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 1-24]
  • ارزش ویژه برند مدل سنجش تاثیر مولفه‌های منتخب بازاریابی، بر ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 45-76]
  • استراتژی‌ها و سیاست‌های دانش محور عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و نقش آن در یادگیری سازمانی کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 21-56]
  • استفاده از فرصت‌ها و ایجاد فرصت‌های جدید خلاقیت مدیران بازرگانی و میزان فروش سازمان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 189-211]
  • اشتـراک و تسهیـم دانش عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و نقش آن در یادگیری سازمانی کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 21-56]
  • اعتبار برند بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • اعتماد بررسی ادراک مشتریان از امنیت و اعتماد در مدیریت سیستم‌های پرداخت الکترونیکی(مورد کاوی : مؤسسات مالی اعتباری شهر تهران) [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • اعتماد به شرکت برند (نام تجاری) خدماتی و فرآیند ایجاد ارزش – وفاداری مشتری [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 139-155]
  • اعتماد به کارکنان برند (نام تجاری) خدماتی و فرآیند ایجاد ارزش – وفاداری مشتری [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 139-155]
  • اقلام تعهدی اختیاری مدیریت سود و اطلاعات صورت‌های مالی [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 213-239]
  • اقلام تعهدی اختیاری بلندمدت مدیریت سود و اطلاعات صورت‌های مالی [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 213-239]
  • اقلام تعهدی اختیاری کوتاه مدت مدیریت سود و اطلاعات صورت‌های مالی [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 213-239]
  • امنیت بررسی ادراک مشتریان از امنیت و اعتماد در مدیریت سیستم‌های پرداخت الکترونیکی(مورد کاوی : مؤسسات مالی اعتباری شهر تهران) [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • امنیت شغلی تأثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات‌ [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 141-161]
  • انعطاف در تولید و خدمات خلاقیت مدیران بازرگانی و میزان فروش سازمان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 189-211]
  • انگیزه فایده طلبانه عوامل مؤثر بر انگیزه خرید آنلاین مصرف‌کننده [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 150-188]
  • انگیزه لذت جویانه عوامل مؤثر بر انگیزه خرید آنلاین مصرف‌کننده [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 150-188]
  • انگیزه‌های خرید عوامل مؤثر بر انگیزه خرید آنلاین مصرف‌کننده [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 150-188]

ب

  • بازاریابی پایداری تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 119-138]
  • بازاریابی داخلی تأثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات‌ [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 141-161]
  • بانک تفکر سیستمی و بهبود عملکرد کارکنان [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 156-179]
  • بدبینی مصرف کننده بررسی عوامل مؤثر بر رفتاربدبینانه(منفی) مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • برند مداری برندمداری و بهبود عملکرد شرکت‌ها [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 86-114]
  • برندینگ برندمداری و بهبود عملکرد شرکت‌ها [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 86-114]
  • بی قاعدگی های تقویمی؛ تغییر قیمت؛ بازار بورس تهران بی قاعدگی های تقویمی و تغییر درقیمت شرکت ها [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 77-101]
  • بیمه عوامل مشتری‌گرایی و مدیریت روابط مشتری [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 270-300]
  • بهبود عملکرد برندمداری و بهبود عملکرد شرکت‌ها [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 86-114]
  • بهبود مستمر تبیین رابطه بین بهبود مستمر با تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 12، 1390]

پ

  • پایداری تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 119-138]
  • پاداش تأثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات‌ [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 141-161]
  • پیچیدگی ساختار سازمانی و توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 99-124]

ت

  • تبعیض قیمت بررسی تأثیر مدل سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 61-98]
  • تحلیل پوشش داده ها سنجش توانایی مدیریت شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 25-44]
  • ترک خدمت تعهد سازمانی و ترک خدمت کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 1-30]
  • تسهیم اطلاعات تأثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات‌ [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 141-161]
  • تصویر ذهنی از برند بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • تصویرشرکت برند (نام تجاری) خدماتی و فرآیند ایجاد ارزش – وفاداری مشتری [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 139-155]
  • تصویر نام و نشان تجاری برند (نام تجاری) خدماتی و فرآیند ایجاد ارزش – وفاداری مشتری [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 139-155]
  • تعهد بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • تعهد سازمانی تبیین رابطه بین بهبود مستمر با تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • تعهد سازمانی تعهد سازمانی و ترک خدمت کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 1-30]
  • تعهد عاطفی تعهد سازمانی و ترک خدمت کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 1-30]
  • تعهد عاطفی و تعهد عقلانی تبیین رابطه بین بهبود مستمر با تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • تعهد مستمر تعهد سازمانی و ترک خدمت کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 1-30]
  • تعهد هنجاری تبیین رابطه بین بهبود مستمر با تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • تعهد هنجاری تعهد سازمانی و ترک خدمت کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 1-30]
  • تفکر سیستمی تفکر سیستمی و بهبود عملکرد کارکنان [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 156-179]
  • تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری ((CRM عوامل مشتری‌گرایی و مدیریت روابط مشتری [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 270-300]
  • تلاش رفتاری عوامل فردی و مدیریتی مؤثر بر تلاس رفتاری نیروی فروش [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 125-149]
  • تمایلات رفتاری بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • تمایل به مصرف لذت جویانه تأثیر مدگرایی بر رفتار خرید تفننی در میان دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 120-140]
  • تمرکز ساختار سازمانی و توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 99-124]
  • توانایی مدیریت سنجش توانایی مدیریت شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 25-44]
  • توانمندی ارتباط بامشتری عوامل مشتری‌گرایی و مدیریت روابط مشتری [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 270-300]
  • توانمندسازی کارکنان تأثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات‌ [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 141-161]
  • توانمندسازی نیروی انسانی ساختار سازمانی و توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 99-124]
  • توسعه پایدار تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 119-138]

ح

خ

  • خرید اینترنتی عوامل مؤثر بر انگیزه خرید آنلاین مصرف‌کننده [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 150-188]
  • خرید آنلاین عوامل مؤثر بر انگیزه خرید آنلاین مصرف‌کننده [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 150-188]
  • خرید تفننی تأثیر مدگرایی بر رفتار خرید تفننی در میان دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 120-140]
  • خصوصی سازی موانع اجرای اصل 44 قانون اساسی در مؤسسات مالی و اعتباری [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 162-194]
  • خصوصی سازی مالکیت موانع اجرای اصل 44 قانون اساسی در مؤسسات مالی و اعتباری [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 162-194]
  • خصوصی سازی مدیریت موانع اجرای اصل 44 قانون اساسی در مؤسسات مالی و اعتباری [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 162-194]
  • خلاقیت خلاقیت مدیران بازرگانی و میزان فروش سازمان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 189-211]
  • خود آگاهی تأثیر هوش هیجانی کارکنان بر اثربخشی بازاریابی [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 180-203]
  • خودکارآمدی بررسی تاثیر سنجش عملکرد کارکنان با استفاده از رویکردهای روانشناسی بر توسعه ظرفیت‌های انسانی و استعدادیابی [دوره 3، شماره 12، 1390]

د

  • دامپروری ظرفیت‏های کارآفرینی در بخش دامپروری و ایجاد اشتغال [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 102-118]
  • درصد غیر موظف اعضای هیأت مدیره ابزارهای نظارتی راهبردی شرکتی و هزینه سرمایه شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 1-20]
  • درک تناسبات بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند [دوره 3، شماره 12، 1390]

ذ

  • ذهنیت نسبت به شرکت مدل سنجش تاثیر مولفه‌های منتخب بازاریابی، بر ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 45-76]

ر

  • رسمیت ساختار سازمانی و توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 99-124]
  • رضایت بررسی عوامل مؤثر بر رفتاربدبینانه(منفی) مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • رضایت بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • رفتار مصرف کننده بررسی عوامل مؤثر بر رفتاربدبینانه(منفی) مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • رفتار مصرف کننده بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • رهبری تبادلی بررسی رابطه بین سبکهای رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم ملاحظه [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • رهبری تحولی بررسی رابطه بین سبکهای رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم ملاحظه [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • رهبری عدم مداخله‌ و توانمند سازی بررسی رابطه بین سبکهای رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم ملاحظه [دوره 3، شماره 12، 1390]

س

  • ساختارسازمانی ساختار سازمانی و توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 99-124]
  • سرمایه فکری نقش مدیریت دانش و سرمایه‌های فکری در کسب مزیت رقابتی [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 240-269]
  • سیستم تفکر سیستمی و بهبود عملکرد کارکنان [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 156-179]
  • سیستم پرداخت الکترونیکی بررسی ادراک مشتریان از امنیت و اعتماد در مدیریت سیستم‌های پرداخت الکترونیکی(مورد کاوی : مؤسسات مالی اعتباری شهر تهران) [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • سهامداران نهادی ابزارهای نظارتی راهبردی شرکتی و هزینه سرمایه شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 1-20]

ش

  • شکایت بررسی عوامل مؤثر بر رفتاربدبینانه(منفی) مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 12، 1390]

ص

  • صنعت FMCG تأثیر هوش هیجانی کارکنان بر اثربخشی بازاریابی [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 180-203]
  • صنعت لوازم خانگی بررسی نقش علایم تجاری و سایر عوامل موثر بر وفاداری مشتری [دوره 3، شماره 12، 1390]

ع

  • علامت تجاری برندمداری و بهبود عملکرد شرکت‌ها [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 86-114]
  • علایم تجاری بررسی نقش علایم تجاری و سایر عوامل موثر بر وفاداری مشتری [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • عملکرد برند برندمداری و بهبود عملکرد شرکت‌ها [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 86-114]
  • عملکرد شغلی تفکر سیستمی و بهبود عملکرد کارکنان [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 156-179]
  • عملکرد کارکنان کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 212-236]
  • عوامل فردی عوامل فردی و مدیریتی مؤثر بر تلاس رفتاری نیروی فروش [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 125-149]
  • عوامل مدیریتی عوامل فردی و مدیریتی مؤثر بر تلاس رفتاری نیروی فروش [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 125-149]

ف

  • فرهنگ سازمانی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و نقش آن در یادگیری سازمانی کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 21-56]
  • فلسفه مشتری مداری تأثیر هوش هیجانی کارکنان بر اثربخشی بازاریابی [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 180-203]

ک

  • کارآفرینی دانش تأثیر کارآفرینی دانش در نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 57-85]
  • کارایی نسبی سنجش توانایی مدیریت شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 25-44]
  • کاهش فاصله طبقاتی تأثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات‌ [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 141-161]
  • کسب‏ و کار ظرفیت‏های کارآفرینی در بخش دامپروری و ایجاد اشتغال [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 102-118]
  • کیفیت ادرک شده و وفاداری نسبت به برند مدل سنجش تاثیر مولفه‌های منتخب بازاریابی، بر ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 45-76]
  • کیفیت خدمت رسانی کارکنان به مشتری تأثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات‌ [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 141-161]
  • کیفیت زندگی کاری (QWL) کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 212-236]
  • کوچک سازی موانع اجرای اصل 44 قانون اساسی در مؤسسات مالی و اعتباری [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 162-194]

گ

  • گسترش برند بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند [دوره 3، شماره 12، 1390]

م

  • مدیریت ارتباط با مشتری بررسی تأثیر مدل سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 61-98]
  • مدیریت استعداد بررسی تاثیر سنجش عملکرد کارکنان با استفاده از رویکردهای روانشناسی بر توسعه ظرفیت‌های انسانی و استعدادیابی [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • مدیریت دانش نقش مدیریت دانش و سرمایه‌های فکری در کسب مزیت رقابتی [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 240-269]
  • مدیریت سود مدیریت سود و اطلاعات صورت‌های مالی [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 213-239]
  • مدیریت محیط زیست تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 119-138]
  • مدگرایی تأثیر مدگرایی بر رفتار خرید تفننی در میان دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 120-140]
  • مربوط بودن مدیریت سود و اطلاعات صورت‌های مالی [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 213-239]
  • میزان فروش سازمان خلاقیت مدیران بازرگانی و میزان فروش سازمان [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 189-211]
  • مزیت رقابتی تأثیر کارآفرینی دانش در نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 57-85]
  • مشتری گرایی عوامل مشتری‌گرایی و مدیریت روابط مشتری [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 270-300]
  • موسسات با مالکیت دولتی موانع اجرای اصل 44 قانون اساسی در مؤسسات مالی و اعتباری [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 162-194]
  • موسسه مالی و اعتباری موانع اجرای اصل 44 قانون اساسی در مؤسسات مالی و اعتباری [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 162-194]
  • موفقیت بررسی تأثیر مدل سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 61-98]

ن

  • نام و نشان تجاری برندمداری و بهبود عملکرد شرکت‌ها [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 86-114]
  • نظریه‌های رفتاری بررسی تاثیر سنجش عملکرد کارکنان با استفاده از رویکردهای روانشناسی بر توسعه ظرفیت‌های انسانی و استعدادیابی [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • نظریه‌های شناختی بررسی تاثیر سنجش عملکرد کارکنان با استفاده از رویکردهای روانشناسی بر توسعه ظرفیت‌های انسانی و استعدادیابی [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • نگرش مصرف کننده بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • نوآوری تأثیر کارآفرینی دانش در نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 57-85]

و

  • وفاداری بررسی عوامل مؤثر بر رفتاربدبینانه(منفی) مصرف کنندگان [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • وفاداری برند طبقه‏بندی JEL : G14 برند (نام تجاری) مبتنی بر ارزش افزوده و رفتار مشتریان [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 1-24]
  • وفاداری مشتری بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی [دوره 3، شماره 12، 1390]
  • وفاداری مشتری بررسی نقش علایم تجاری و سایر عوامل موثر بر وفاداری مشتری [دوره 3، شماره 12، 1390]

ه

  • هیجان مثبت تأثیر مدگرایی بر رفتار خرید تفننی در میان دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 120-140]
  • هزینه تعویض بررسی تأثیر مدل سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 61-98]
  • هزینه سرمایه ابزارهای نظارتی راهبردی شرکتی و هزینه سرمایه شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 1-20]
  • همنوایی برند برند (نام تجاری) مبتنی بر ارزش افزوده و رفتار مشتریان [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 1-24]
  • هویت برند برند (نام تجاری) مبتنی بر ارزش افزوده و رفتار مشتریان [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 1-24]
  • هوش کسب و کار بررسی تأثیر مدل سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 61-98]
  • هوشمندی بازاریابی عوامل فردی و مدیریتی مؤثر بر تلاس رفتاری نیروی فروش [دوره 3، شماره 9، 1390، صفحه 125-149]
  • هوش هیجانی تأثیر هوش هیجانی کارکنان بر اثربخشی بازاریابی [دوره 3، شماره 11، 1390، صفحه 180-203]

ی

  • یادگیری سازمانی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و نقش آن در یادگیری سازمانی کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 21-56]
  • یادگیری سازمانی تأثیر کارآفرینی دانش در نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 3، شماره 10، 1390، صفحه 57-85]