نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ابعاد برون سپاری ارزیابی قابلیت روش‌های برون‌سپاری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 89-116]
  • ابعاد فیزیکی ارزیابی تطبیقی کیفیت خدمات سیستم خودپردازها [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 175-205]
  • اتحاد و توافق تبیین ارتباط هوش سازمانی با چابکی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 85-105]
  • اتوبوسی تأثیر رنگ‌ها بر کارآیی تبلیغات [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 99-123]
  • اثر اندازه به‌کارگیری راهبردهای تکرو برای کسب بازده مطلوب در بورس [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 124-148]
  • اجزای اختیاری و غیراختیاری اقلام تعهدی کیفیت سود و بازده سهام شرکت‌های بورسی [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 117-141]
  • ارزیابی انطباق میزان تطابق مهارت‌های فارغ‌التحصیلان کارشناسی حسابداری با معیارهای حرفه حسابرسی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 250-294]
  • ارزیابی عملکرد الگوریتم مرکب از تحلیل پوششی داده‌ها (DEA)‌ و فرآیند تحلیل شبکه‌ای (ANP) در ارزیابی عملکرد در دانشکده‌ها [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 1-27]
  • ارزیابی کیفیت خدمات الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 131-151]
  • ارزش ادراکی هزینه[4] بررسی نقش ارزش نام تجاری بر رفتار خرید [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 52-76]
  • ارزش پولی و روان‌شناختی طراحی مدل ارزیابی ارزش دریافت شده از دیدگاه مشتری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 71-88]
  • ارزش دریافت شده طراحی مدل ارزیابی ارزش دریافت شده از دیدگاه مشتری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 71-88]
  • ارزش کارکردی طراحی مدل ارزیابی ارزش دریافت شده از دیدگاه مشتری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 71-88]
  • ارزش نام تجاری مبتنی بر مشتری گرایی[8] بررسی نقش ارزش نام تجاری بر رفتار خرید [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 52-76]
  • استادان دانشگاه رفتار شهروندی اعضای هیأت علمی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 149-181]
  • استراتژی کسب و کار نقش هوشمندی کسب و کار در استقرار اثربخش مدیریت استراتژیک در سازمان‌ها [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 125-157]
  • استراتژی‌های تکرو به‌کارگیری راهبردهای تکرو برای کسب بازده مطلوب در بورس [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 124-148]
  • استراتژی‌های مدیریت تعارض استراتژی‌های مدیریت تعارض و ساختار سازمانی [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 1-25]
  • استقرار[6] فن‌آوری اطلاعات و استقرار و بهبود نظام جامع برنامه‌ریزی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 64-98]
  • اقلام تعهدی کیفیت سود و بازده سهام شرکت‌های بورسی [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 117-141]
  • اندازه گیری رضایت مشتریان الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 131-151]

ب

  • بازار تأثیر فن‌آوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 1-19]
  • بازاریابی مطالعه نقش اعضای خانواده در تصمیم‌گیری برای خرید کالاهای مصرفی با دوام [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 1-22]
  • بازده سهام نسبت‌های مالی و نرخ بازده سهام در صنعت بانکداری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 38-70]
  • برون سپاری ارزیابی قابلیت روش‌های برون‌سپاری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 89-116]
  • برون سپاری برون‌سپاری فعالیت‌های خدماتی شرکت‌ها [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 225-249]
  • بی‌قاعدگی‌های بازار به‌کارگیری راهبردهای تکرو برای کسب بازده مطلوب در بورس [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 124-148]
  • بیلبوردی تأثیر رنگ‌ها بر کارآیی تبلیغات [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 99-123]
  • بهبود[7] فن‌آوری اطلاعات و استقرار و بهبود نظام جامع برنامه‌ریزی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 64-98]

پ

  • پیاده­ سازی[ بررسی مسائل کلیدی پیاده‌سازی سامانه مدیریت اطلاعات علم و فن‌آوری [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 26-51]
  • پیمایش سایت جذابیت وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 24-37]

ت

  • تامین کننده خدمت برون‌سپاری فعالیت‌های خدماتی شرکت‌ها [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 225-249]
  • تبلیغات تأثیر رنگ‌ها بر کارآیی تبلیغات [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 99-123]
  • تجارت الکترونیک جذابیت وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 24-37]
  • تحلیل پوششی داده‌ها الگوریتم مرکب از تحلیل پوششی داده‌ها (DEA)‌ و فرآیند تحلیل شبکه‌ای (ANP) در ارزیابی عملکرد در دانشکده‌ها [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 1-27]
  • تسهیم اطلاعات تأثیر فن‌آوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 1-19]
  • تصمیم گیری چند شاخصه ارزیابی قابلیت روش‌های برون‌سپاری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 89-116]
  • تصمیم گیری خرید مطالعه نقش اعضای خانواده در تصمیم‌گیری برای خرید کالاهای مصرفی با دوام [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 1-22]
  • تصویر برند بررسی تأثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 20-44]
  • تضمین ارزیابی تطبیقی کیفیت خدمات سیستم خودپردازها [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 175-205]
  • تعهد تکلیفی تأثیر تعهد سازمانی بر عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 104-130]
  • تعهد سازمانی عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 22-40]
  • تعهد سازمانی تأثیر تعهد سازمانی بر عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 104-130]
  • تعهد عاطفی تأثیر تعهد سازمانی بر عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 104-130]
  • تعهد مستمر تأثیر تعهد سازمانی بر عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 104-130]
  • تلویزیون تأثیر رنگ‌ها بر کارآیی تبلیغات [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 99-123]
  • تمرکز مالکیت ساختار مالکیت و عملکرد شرکت‌های بورسی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 41-63]

ج

  • جذابیت وب سایت جذابیت وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 24-37]
  • جریان‌های نقدی عملیاتی کیفیت سود و بازده سهام شرکت‌های بورسی [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 117-141]
  • جستجوی اطلاعات عوامل جذابیت محصول و تأثیر آن بر رفتار مشتری [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 152-174]
  • جوانمردی بررسی تأثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 20-44]

چ

  • چابکی سازمانی تبیین ارتباط هوش سازمانی با چابکی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 85-105]
  • چرخه عمر خانواده عوامل جذابیت محصول و تأثیر آن بر رفتار مشتری [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 152-174]
  • چشم‌انداز استراتژیک تبیین ارتباط هوش سازمانی با چابکی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 85-105]

ح

  • حرفه حسابرسی میزان تطابق مهارت‌های فارغ‌التحصیلان کارشناسی حسابداری با معیارهای حرفه حسابرسی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 250-294]
  • حسابداری مدیریت تبیین الگوی هوش تجاری در سیستم اطلاعات حسابداری مدیریت [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 175-197]
  • حسن شهروندی بررسی تأثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 20-44]

خ

  • خانواده مطالعه نقش اعضای خانواده در تصمیم‌گیری برای خرید کالاهای مصرفی با دوام [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 1-22]
  • خدمت1 برون‌سپاری فعالیت‌های خدماتی شرکت‌ها [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 225-249]

د

  • دانش محصول عوامل جذابیت محصول و تأثیر آن بر رفتار مشتری [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 152-174]
  • درگیری ذهنی طبقه محصول عوامل جذابیت محصول و تأثیر آن بر رفتار مشتری [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 152-174]
  • دستگاه ATM ارزیابی تطبیقی کیفیت خدمات سیستم خودپردازها [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 175-205]

ر

  • راهبری شرکتی ساختار مالکیت و عملکرد شرکت‌های بورسی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 41-63]
  • رتبه‌بندی الگوریتم مرکب از تحلیل پوششی داده‌ها (DEA)‌ و فرآیند تحلیل شبکه‌ای (ANP) در ارزیابی عملکرد در دانشکده‌ها [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 1-27]
  • رضایت شغلی عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 22-40]
  • رضایت/ عدم رضایت رفتار متصدیان بانکی و تأثیر آن بر تصمیم‌گیری مشتری [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 204-224]
  • رفتار ترک مشتری رفتار متصدیان بانکی و تأثیر آن بر تصمیم‌گیری مشتری [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 204-224]
  • رفتار شکایت آمیز رفتار متصدیان بانکی و تأثیر آن بر تصمیم‌گیری مشتری [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 204-224]
  • رفتار شهروندی سازمانی رفتار شهروندی اعضای هیأت علمی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 149-181]
  • رفتار شهروندی سازمانی بررسی تأثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 20-44]
  • رفتار کارکنان رفتار متصدیان بانکی و تأثیر آن بر تصمیم‌گیری مشتری [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 204-224]
  • رفتار مصرف کننده مطالعه نقش اعضای خانواده در تصمیم‌گیری برای خرید کالاهای مصرفی با دوام [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 1-22]
  • رفتار مصرف کننده عوامل جذابیت محصول و تأثیر آن بر رفتار مشتری [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 152-174]
  • رقبا تأثیر فن‌آوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 1-19]
  • رنگ تأثیر رنگ‌ها بر کارآیی تبلیغات [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 99-123]
  • روابط خطی و غیر خطی نسبت‌های مالی و نرخ بازده سهام در صنعت بانکداری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 38-70]
  • روحیه تبیین ارتباط هوش سازمانی با چابکی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 85-105]
  • روش ارزیابی متوازن سبد پروژه‌های استراتژیک کسب و کار [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 77-103]
  • روشهای برون سپاری ارزیابی قابلیت روش‌های برون‌سپاری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 89-116]

س

  • ساختارسازمانی استراتژی‌های مدیریت تعارض و ساختار سازمانی [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 1-25]
  • ساختار مالکیت ساختار مالکیت و عملکرد شرکت‌های بورسی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 41-63]
  • سبد پروژه‌های استراتژیک سبد پروژه‌های استراتژیک کسب و کار [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 77-103]
  • سپارنده خدمت2 برون‌سپاری فعالیت‌های خدماتی شرکت‌ها [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 225-249]
  • سرنوشت مشترک تبیین ارتباط هوش سازمانی با چابکی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 85-105]
  • سیستم اطلاعاتی بررسی مسائل کلیدی پیاده‌سازی سامانه مدیریت اطلاعات علم و فن‌آوری [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 26-51]
  • سیستم‌های اطلاعاتی تبیین الگوی هوش تجاری در سیستم اطلاعات حسابداری مدیریت [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 175-197]
  • سیستم‌های برنامه ریزی منابع سازمان[5] فن‌آوری اطلاعات و استقرار و بهبود نظام جامع برنامه‌ریزی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 64-98]
  • سنجش رفتار شهروندی اعضای هیأت علمی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 149-181]
  • سهام با ارزش به‌کارگیری راهبردهای تکرو برای کسب بازده مطلوب در بورس [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 124-148]

ش

ع

  • عملکرد بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 45-65]
  • عملکرد کارکنان تأثیر تعهد سازمانی بر عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 104-130]
  • عواطف بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 45-65]
  • عوامل مهم موفقیت[4] بررسی مسائل کلیدی پیاده‌سازی سامانه مدیریت اطلاعات علم و فن‌آوری [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 26-51]

ف

  • فرآیند تحلیل شبکه الگوریتم مرکب از تحلیل پوششی داده‌ها (DEA)‌ و فرآیند تحلیل شبکه‌ای (ANP) در ارزیابی عملکرد در دانشکده‌ها [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 1-27]
  • فرهنگ سازمانی عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 22-40]
  • فشار عملکرد تبیین ارتباط هوش سازمانی با چابکی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 85-105]
  • فن‌آوری اطلاعات[4] فن‌آوری اطلاعات و استقرار و بهبود نظام جامع برنامه‌ریزی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 64-98]

ق

  • قابلیت اطمینان ارزیابی تطبیقی کیفیت خدمات سیستم خودپردازها [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 175-205]
  • قابلیت اعتماد جذابیت وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 24-37]

ک

  • کارایی الگوریتم مرکب از تحلیل پوششی داده‌ها (DEA)‌ و فرآیند تحلیل شبکه‌ای (ANP) در ارزیابی عملکرد در دانشکده‌ها [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 1-27]
  • کاربرد دانش تبیین ارتباط هوش سازمانی با چابکی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 85-105]
  • کتابخانه اداره ارشاد سنجش هوش سازمانی کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 46-84]
  • کتابخانه‌های دانشگاه بوعلی سینا سنجش هوش سازمانی کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 46-84]
  • کیفیت ادراکی[3] بررسی نقش ارزش نام تجاری بر رفتار خرید [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 52-76]
  • کیفیت سود کیفیت سود و بازده سهام شرکت‌های بورسی [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 117-141]

گ

م

  • مالکیت سهام آزاد (شناور) ساختار مالکیت و عملکرد شرکت‌های بورسی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 41-63]
  • مالکیت نهادی ساختار مالکیت و عملکرد شرکت‌های بورسی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 41-63]
  • متغیر فنی جذابیت وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 24-37]
  • محتوی سایت جذابیت وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 24-37]
  • مدیریت استراتژیک نقش هوشمندی کسب و کار در استقرار اثربخش مدیریت استراتژیک در سازمان‌ها [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 125-157]
  • مدیریت بحران هوش سازمانی و مدیریت بحران [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 106-124]
  • مدیریت تعارض استراتژی‌های مدیریت تعارض و ساختار سازمانی [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 1-25]
  • مدل آیدا تأثیر رنگ‌ها بر کارآیی تبلیغات [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 99-123]
  • مدل تعهد سازمانی سیمون عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 22-40]
  • مدل سروکوال ارزیابی تطبیقی کیفیت خدمات سیستم خودپردازها [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 175-205]
  • میزان انطباق میزان تطابق مهارت‌های فارغ‌التحصیلان کارشناسی حسابداری با معیارهای حرفه حسابرسی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 250-294]
  • مسائل کلیدی[5] بررسی مسائل کلیدی پیاده‌سازی سامانه مدیریت اطلاعات علم و فن‌آوری [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 26-51]
  • مسئولیت‌پذیری ارزیابی تطبیقی کیفیت خدمات سیستم خودپردازها [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 175-205]
  • مشتری الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 131-151]
  • مشتریان خدمات بانکی طراحی مدل ارزیابی ارزش دریافت شده از دیدگاه مشتری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 71-88]
  • معیارهای حرفه حسابرسی میزان تطابق مهارت‌های فارغ‌التحصیلان کارشناسی حسابداری با معیارهای حرفه حسابرسی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 250-294]
  • میل به تغییر تبیین ارتباط هوش سازمانی با چابکی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 85-105]
  • منحصر به فرد بودن[5] و تمایل جهت پرداخت هزینه اضافی[6] و تمایلات رفتاری مشتریان[7] بررسی نقش ارزش نام تجاری بر رفتار خرید [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 52-76]
  • مهارت‌های فارغ التحصیلان حسابداری میزان تطابق مهارت‌های فارغ‌التحصیلان کارشناسی حسابداری با معیارهای حرفه حسابرسی [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 250-294]

ن

  • نان صنعتی عوامل جذابیت محصول و تأثیر آن بر رفتار مشتری [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 152-174]
  • نیروی انسانی بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 45-65]
  • نسبت های مالی نسبت‌های مالی و نرخ بازده سهام در صنعت بانکداری [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 38-70]
  • نمای سایت جذابیت وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 8، 1389، صفحه 24-37]

و

  • وظیفه شناسی بررسی تأثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 20-44]
  • وفاداری به مارک رفتار متصدیان بانکی و تأثیر آن بر تصمیم‌گیری مشتری [دوره 2، شماره 7، 1389، صفحه 204-224]

ه

  • همدلی ارزیابی تطبیقی کیفیت خدمات سیستم خودپردازها [دوره 2، شماره 6، 1389، صفحه 175-205]
  • هوش تأثیر فن‌آوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 1-19]
  • هوش تجاری تأثیر فن‌آوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 1-19]
  • هوش سازمانی سنجش هوش سازمانی کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 46-84]
  • هوش سازمانی تبیین ارتباط هوش سازمانی با چابکی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 85-105]
  • هوش سازمانی هوش سازمانی و مدیریت بحران [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 106-124]
  • هوش عاطفی بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 45-65]
  • هوش کسب و کار تبیین الگوی هوش تجاری در سیستم اطلاعات حسابداری مدیریت [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 175-197]
  • هوشمندی کسب و کار نقش هوشمندی کسب و کار در استقرار اثربخش مدیریت استراتژیک در سازمان‌ها [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 125-157]