نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیختة بازاریابی تحلیل نقش مؤلفه‌های کانال‌های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 1-18]

ا

  • استراتژی تحلیل استراتژیک محیط برونی صنعت نفت [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 19-38]
  • اقتصادی ومالی بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر صنعت حمل و نقل در ایران [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 19-36]
  • الگوبرداری تحلیل نقش مؤلفه‌های کانال‌های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 1-18]
  • الگوریتم Topsis تبیین الگوی ارزیابی عملکرد مالی در بنگاه‌های کسب و کار [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 150-179]
  • اولویت بندی تبیین الگوی ارزیابی عملکرد مالی در بنگاه‌های کسب و کار [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 150-179]
  • اولویت­بندی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تعهد سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 100-113]
  • ائتلاف حاکم بررسی موانع منطقی‌سازی اندازه دولت‌ها [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 59-81]

ب

  • بازاریابی اینترنتی شناسایی و اولویت­بندی عوامل اثربخشی تارنمای شرکت‌های خدمات بازاریابی [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 39-58]
  • بازاریابی رابطه­مدار نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در موفقیت­های درونی و بیرونی سازمان [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 114-129]
  • بانکداری الکترونیکی امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار جامع بانکی در پست بانک ایران [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 129-149]
  • بهره‌وری سازمانی و سرمایه‌گذاری مستقیم و غیرمستقیم بررسی تاثیر سرمایه گذاری در تکنولوژی اطلاعات بر بهره‌وری بانک‌ها [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 82-98]
  • بودجه نقش قوانین و مقررات محاسباتی و سیستم حسابداری تعهدی در ارتقاء ظرفیت پاسخگویی [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 56-69]

پ

  • پخش مویرگی تحلیل نقش مؤلفه‌های کانال‌های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 1-18]
  • پست بانک امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار جامع بانکی در پست بانک ایران [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 129-149]

ت

ج

ح

  • حسابداری تعهدی نقش قوانین و مقررات محاسباتی و سیستم حسابداری تعهدی در ارتقاء ظرفیت پاسخگویی [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 56-69]

خ

  • خودروهای دوگانه سوز بررسی میزان کیفیت خدمات خودروهای دوگانه سوز بر اساس مدل رضایت ـ وفاداری [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 99-128]

ر

س

  • سازمان یادگیرنده آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده جهت کسب مزیت رقابتی [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 70-85]
  • سیستم­های هوشمند حمل ونقل بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر صنعت حمل و نقل در ایران [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 19-36]

ش

ص

  • صنعت نفت تحلیل استراتژیک محیط برونی صنعت نفت [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 19-38]
  • صورتحساب عملکرد نقش قوانین و مقررات محاسباتی و سیستم حسابداری تعهدی در ارتقاء ظرفیت پاسخگویی [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 56-69]

ع

  • عملکرد سازمانی بررسی تاثیر سرمایه گذاری در تکنولوژی اطلاعات بر بهره‌وری بانک‌ها [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 82-98]
  • عوامل موثر بر تعهد سازمانی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تعهد سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 100-113]

ف

ک

م

  • متغییر فنی بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر صنعت حمل و نقل در ایران [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 19-36]
  • محیط خرد تحلیل استراتژیک محیط برونی صنعت نفت [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 19-38]
  • مدیریتی بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر صنعت حمل و نقل در ایران [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 19-36]
  • مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری ((eCRM نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در موفقیت­های درونی و بیرونی سازمان [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 114-129]
  • مدیریت استراتژیک تحلیل استراتژیک محیط برونی صنعت نفت [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 19-38]
  • مدیریت دانش آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده جهت کسب مزیت رقابتی [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 70-85]
  • مزیت رقابتی تحلیل نقش مؤلفه‌های کانال‌های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 1-18]
  • مسئولیت پاسخگویی نقش قوانین و مقررات محاسباتی و سیستم حسابداری تعهدی در ارتقاء ظرفیت پاسخگویی [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 56-69]
  • منابع انسانی بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر صنعت حمل و نقل در ایران [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 19-36]
  • منطقی‌سازی اندازه دولت بررسی موانع منطقی‌سازی اندازه دولت‌ها [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 59-81]

ن

  • نرم افزارجامع بانکی امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار جامع بانکی در پست بانک ایران [دوره 1، شماره 1، 1388، صفحه 129-149]
  • نظام فن‌آوری نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در موفقیت­های درونی و بیرونی سازمان [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 114-129]
  • نوعدوستی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بررضایتمندی مراجعان [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 37-55]

و

  • وظیفه شناسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بررضایتمندی مراجعان [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 37-55]

ه

  • هوش هیجانی هوش هیجانی و تعهد سازمانی مدیران [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 1-18]

ی

  • یادگیری سازمانی آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده جهت کسب مزیت رقابتی [دوره 1، شماره 2، 1388، صفحه 70-85]