نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرمان‌های شخصی آرمان‌های شخصی و ترجیح نام تجاری تجملی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 261-300]
  • آگاهی از برند بررسی اثر تبلیغات بازاریابی و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند در شرکت بیمه ایران [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 219-236]
  • آگاهی از برند رابطه بین ارزش ویژه برند شرکتی و آگاهی از برنددر بازارهای تجاری (B2B) [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 181-201]
  • آینده­نگاری ارائه مدل هیبریدی چندعاملی و پویا برای سیاست گذاری آینده‌نگارانه (مطالعه موردی واردات لوازم خانگی) [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 95-113]

ا

  • اثبات‌گرایی آسیب شناسی روش‌های تحلیلی در علوم انسانی (با تأکید بر کاربرد روش‌های آماری) [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 58-71]
  • ارتباطات نام تجاری تأثیر نام تجاری بر رفتار خرید مشتریان بیمه [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 115-130]
  • ارزیابی دانش امکان سنجی پیاده‌سازی نظام مدیریت دانش دردفتر مرکزی شرکت مهندسان مشاور آبران در تهران [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 179-195]
  • ارزیابی عملکرد مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 49-64]
  • ارزش ­آفرینی طراحی مدل شایستگی های مدیران منابع انسانی ایران [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 115-141]
  • ارزش افزوده اقتصادی ارتباط بین مدیریت سرمایه در گردش و معیار‌های ارزیابی عملکرد مالی شرکت‌ها در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 131-155]
  • ارزش افزوده بازار ارتباط بین مدیریت سرمایه در گردش و معیار‌های ارزیابی عملکرد مالی شرکت‌ها در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 131-155]
  • ارزش خدمات درک شده تأثیر کیفیت خدمات بر ارزش خدمات درک شده، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 156-180]
  • ارزش در معرض خطر مقایسه توان تبیین مدل های پارامتریک (اقتصادسنجی) و شبکه عصبی در سنجش میزان ارزش در معرض خطر پرتفوی شرکت های سرمایه‌گذاری برای تعیین پرتفوی مناسب [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 57-82]
  • ارزش ویژه برند بررسی اثر تبلیغات بازاریابی و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند در شرکت بیمه ایران [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 219-236]
  • ارزش ویژه برند رابطه بین ارزش ویژه برند شرکتی و آگاهی از برنددر بازارهای تجاری (B2B) [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 181-201]
  • ارزش ویژه برند شرکتی رابطه بین ارزش ویژه برند شرکتی و آگاهی از برنددر بازارهای تجاری (B2B) [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 181-201]
  • استراتژی بازاریابی آرمان‌های شخصی و ترجیح نام تجاری تجملی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 261-300]
  • استراتژی تمایز استراتژی‌های ژنریک اجراشده در بانک دی و روند رشد سود واقعی هر سهم آن بانک [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 72-85]
  • استراتژی تمرکز استراتژی‌های ژنریک اجراشده در بانک دی و روند رشد سود واقعی هر سهم آن بانک [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 72-85]
  • استراتژی رهبری هزینه استراتژی‌های ژنریک اجراشده در بانک دی و روند رشد سود واقعی هر سهم آن بانک [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 72-85]
  • استراتژی­های بازرگانی مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 49-64]
  • ایستگاه‌های تقویت فشار گاز رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها و ارزیابی کارایی ایستگاه‌های تقویت فشار مناطق عملیات انتقال [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 143-164]
  • اشتراک و توزیع دانش امکان سنجی پیاده‌سازی نظام مدیریت دانش دردفتر مرکزی شرکت مهندسان مشاور آبران در تهران [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 179-195]
  • اطمینان سنجش رضایتمندی ارباب رجوع در شرکت پست ایران [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 57-70]
  • اعتبار سنجش رضایتمندی ارباب رجوع در شرکت پست ایران [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 57-70]
  • اکتساب دانش امکان سنجی پیاده‌سازی نظام مدیریت دانش دردفتر مرکزی شرکت مهندسان مشاور آبران در تهران [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 179-195]
  • انتخاب تأمین‌کنندگان معیارهای انتخاب تأمین‌کنندگان در فرآیند مدیریت زنجیره تأمین [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 35-57]
  • انتشار دانش شناسایی و اولویت‌‌ بندی عوامل موثر بر رفتار شهروندی برندی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 237-259]
  • انگیزه‌های لذت‌جویانه تأثیر انگیزه‌های لذت جویانه و ویترین‌گردی بر خرید ناگهانی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 153-178]

ب

  • بازاریابی درونی تاثیر هوش هیجانی و بازاریابی‌درونی بر مشتری‌گرایی و کیفیت خدمات [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 301-329]
  • بازده مقایسه توان تبیین مدل های پارامتریک (اقتصادسنجی) و شبکه عصبی در سنجش میزان ارزش در معرض خطر پرتفوی شرکت های سرمایه‌گذاری برای تعیین پرتفوی مناسب [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 57-82]
  • بازده کل بازار (شاخص قیمت بازده نقدی) تأثیر عوامل اخلال رفتاری در تصمیمات سرمایه‌گذار و ارائه الگوی مناسب [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 65-93]
  • بازده هر سهم تأثیر عوامل اخلال رفتاری در تصمیمات سرمایه‌گذار و ارائه الگوی مناسب [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 65-93]
  • بانک مرکزی عوامل موثر بر ریسک نقدینگی در صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 37-56]
  • بانک‌های ایران عوامل درونی تأثیرگذار بر شاخص سنجش سلامت یا نسبت کفایت سرمایه در شبکه بانکی کشور [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 202-223]
  • برنامه‌ریزی آرمانی(GP) طراحی الگوی بهبود برنامه ریزی خطوط تولید با انتخاب تامین کننده مناسب و تلفیق رویکردهای موثر [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 9-32]
  • برنامه‌ریزی استراتژیک موقعیت استراتژیک بیمارستان‌های تابعه دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 197-217]
  • برنامه‌ریزی خطوط تولید طراحی الگوی بهبود برنامه ریزی خطوط تولید با انتخاب تامین کننده مناسب و تلفیق رویکردهای موثر [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 9-32]
  • بنگاه­های کوچک و متوسط (SME's) عوامل کارآمد در موفقیت بنگاه های صادراتی فرش [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 165-181]

پ

  • پیامدهای عملکردی مثبت مورد انتظار عوامل مؤثر بر نوآوری و نقش انتظارات کارکنان از پیامدهای عملکردی و مزایای تصویری آن در بانک‌ها [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 103-127]
  • پرتفوی مقایسه توان تبیین مدل های پارامتریک (اقتصادسنجی) و شبکه عصبی در سنجش میزان ارزش در معرض خطر پرتفوی شرکت های سرمایه‌گذاری برای تعیین پرتفوی مناسب [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 57-82]

ت

  • تاکتیک خودشیرینی بررسی و مقایسه رفتار مدیریت برداشت در دو سیستم مکانیکی و ارگانیکی [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 31-47]
  • تامین­کننده طراحی الگوی بهبود برنامه ریزی خطوط تولید با انتخاب تامین کننده مناسب و تلفیق رویکردهای موثر [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 9-32]
  • تجارت الکترونیک ویژگی های تجارت الکترونیک و پذیرش آن توسط مشتریان [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 83-104]
  • تجربه خرید ویژگی های تجارت الکترونیک و پذیرش آن توسط مشتریان [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 83-104]
  • تجربه گرایی انتزاعی آسیب شناسی روش‌های تحلیلی در علوم انسانی (با تأکید بر کاربرد روش‌های آماری) [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 58-71]
  • تحلیل پانلی عوامل درونی تأثیرگذار بر شاخص سنجش سلامت یا نسبت کفایت سرمایه در شبکه بانکی کشور [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 202-223]
  • تحلیل پوششی داده‌ها رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها و ارزیابی کارایی ایستگاه‌های تقویت فشار مناطق عملیات انتقال [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 143-164]
  • تحلیل سلسله مراتبی فازی عوامل موثر در تعیین محل کارخانه‌های صنایع لبنی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 128-152]
  • تحلیل سواتSWOT (نقاط قوت موقعیت استراتژیک بیمارستان‌های تابعه دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 197-217]
  • تسهیلات پرداختی عوامل موثر بر ریسک نقدینگی در صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 37-56]
  • تصمیمات سرمایه‌گذار تأثیر عوامل اخلال رفتاری در تصمیمات سرمایه‌گذار و ارائه الگوی مناسب [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 65-93]
  • تصویر ذهنی از برند بررسی اثر تبلیغات بازاریابی و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند در شرکت بیمه ایران [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 219-236]
  • تضمین سنجش رضایتمندی ارباب رجوع در شرکت پست ایران [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 57-70]
  • تفکر استراتژیک مدیران تفکر استراتژیک مدیران و توانمندسازی کارکنان (در سازمان تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی) [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 9-34]
  • تکنولوژی گرایی تأثیر مدیریت کیفیت جامع و قابلیت بازاریابی الکترونیک بر عملکرد نوآوری محصول [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 86-114]
  • تمایل به بازدید مجدد هتل و ارتباطات شفاهی مثبت تأثیر کیفیت خدمات بر ارزش خدمات درک شده، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 156-180]
  • توانمندسازی کارکنان تفکر استراتژیک مدیران و توانمندسازی کارکنان (در سازمان تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی) [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 9-34]
  • توانمندسازی نیروی انسانی تفکر استراتژیک مدیران و توانمندسازی کارکنان (در سازمان تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی) [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 9-34]
  • توسعه دانش امکان سنجی پیاده‌سازی نظام مدیریت دانش دردفتر مرکزی شرکت مهندسان مشاور آبران در تهران [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 179-195]

ج

  • جامعه‌پذیری سازمان شناسایی و اولویت‌‌ بندی عوامل موثر بر رفتار شهروندی برندی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 237-259]

ح

  • حرفه­ یی­ گری طراحی مدل شایستگی های مدیران منابع انسانی ایران [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 115-141]
  • حفظ مشتری اثر فروش‌گرایی و مشتری‌گرایی بر کیفیت رابطه با مشتری و حفظ مشتری در حوزه خدمات بانکی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 33-56]
  • حمایت سازمانی درک­شده از نوآوری عوامل مؤثر بر نوآوری و نقش انتظارات کارکنان از پیامدهای عملکردی و مزایای تصویری آن در بانک‌ها [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 103-127]

خ

  • خدمات بانک اثر فروش‌گرایی و مشتری‌گرایی بر کیفیت رابطه با مشتری و حفظ مشتری در حوزه خدمات بانکی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 33-56]
  • خرید جاری تأثیر نام تجاری بر رفتار خرید مشتریان بیمه [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 115-130]
  • خرید مجدد تأثیر نام تجاری بر رفتار خرید مشتریان بیمه [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 115-130]
  • خرید ناگهانی تأثیر انگیزه‌های لذت جویانه و ویترین‌گردی بر خرید ناگهانی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 153-178]
  • خودارتقایی و ابتکار عمل بررسی و مقایسه رفتار مدیریت برداشت در دو سیستم مکانیکی و ارگانیکی [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 31-47]
  • خودروهای لوکس آرمان‌های شخصی و ترجیح نام تجاری تجملی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 261-300]

د

  • داده‌های پانلی ارتباط بین مدیریت سرمایه در گردش و معیار‌های ارزیابی عملکرد مالی شرکت‌ها در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 131-155]
  • دانشگاه آزاد اسلامی کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 91-114]
  • درآمد هر سهم استراتژی‌های ژنریک اجراشده در بانک دی و روند رشد سود واقعی هر سهم آن بانک [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 72-85]
  • درک خدمات ویژگی های تجارت الکترونیک و پذیرش آن توسط مشتریان [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 83-104]
  • درک ریسک تجارت الکترونیک ویژگی های تجارت الکترونیک و پذیرش آن توسط مشتریان [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 83-104]

ر

  • رابطه‌گرایی و پذیرا بودن کارمند شناسایی و اولویت‌‌ بندی عوامل موثر بر رفتار شهروندی برندی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 237-259]
  • رابطه‌مندی با مشتری اثر فروش‌گرایی و مشتری‌گرایی بر کیفیت رابطه با مشتری و حفظ مشتری در حوزه خدمات بانکی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 33-56]
  • ریسک مقایسه توان تبیین مدل های پارامتریک (اقتصادسنجی) و شبکه عصبی در سنجش میزان ارزش در معرض خطر پرتفوی شرکت های سرمایه‌گذاری برای تعیین پرتفوی مناسب [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 57-82]
  • ریسک اعتباری ریسک مالی و سود سهام بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 177-195]
  • ریسک اعتباری عوامل درونی تأثیرگذار بر شاخص سنجش سلامت یا نسبت کفایت سرمایه در شبکه بانکی کشور [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 202-223]
  • ریسک نرخ بهره ریسک مالی و سود سهام بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 177-195]
  • ریسک نقدینگی عوامل موثر بر ریسک نقدینگی در صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 37-56]
  • ریسک نقدینگی ریسک مالی و سود سهام بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 177-195]
  • رضایتمندی سنجش رضایتمندی ارباب رجوع در شرکت پست ایران [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 57-70]
  • رضایتمندی مشتری تأثیر کیفیت خدمات بر ارزش خدمات درک شده، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 156-180]
  • رفتار خرید تأثیر نام تجاری بر رفتار خرید مشتریان بیمه [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 115-130]
  • رفتار شهروندی برند شناسایی و اولویت‌‌ بندی عوامل موثر بر رفتار شهروندی برندی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 237-259]
  • رفتار مصرف کننده تأثیر انگیزه‌های لذت جویانه و ویترین‌گردی بر خرید ناگهانی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 153-178]
  • رفتار مصرف‌کننده آرمان‌های شخصی و ترجیح نام تجاری تجملی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 261-300]
  • رفتار نوآورانه فردی عوامل مؤثر بر نوآوری و نقش انتظارات کارکنان از پیامدهای عملکردی و مزایای تصویری آن در بانک‌ها [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 103-127]
  • رقابت‌پذیری هوشمندی رقابتی و کسب مزیت رقابتی [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 131-146]
  • روش پارآمتریک مقایسه توان تبیین مدل های پارامتریک (اقتصادسنجی) و شبکه عصبی در سنجش میزان ارزش در معرض خطر پرتفوی شرکت های سرمایه‌گذاری برای تعیین پرتفوی مناسب [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 57-82]
  • روش دیوید موقعیت استراتژیک بیمارستان‌های تابعه دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 197-217]
  • روش‌های تحلیلی آسیب شناسی روش‌های تحلیلی در علوم انسانی (با تأکید بر کاربرد روش‌های آماری) [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 58-71]

ز

  • زنجیره تأمین معیارهای انتخاب تأمین‌کنندگان در فرآیند مدیریت زنجیره تأمین [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 35-57]
  • زنجیره تامین طراحی الگوی بهبود برنامه ریزی خطوط تولید با انتخاب تامین کننده مناسب و تلفیق رویکردهای موثر [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 9-32]

س

  • سایر سپرده ها عوامل موثر بر ریسک نقدینگی در صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 37-56]
  • سیاست­های HRM مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 49-64]
  • سپرده دیداری عوامل موثر بر ریسک نقدینگی در صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 37-56]
  • سرمایه اجتماعی نقش سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی در عملکرد سازمانی [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 147-176]
  • سرمایه اجتماعی رابطه سرمایه اجتماعی و کارکردهای جمعی منابع انسانی با عملکرد [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 115-130]
  • سرمایه فکری نقش سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی در عملکرد سازمانی [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 147-176]
  • سروکوال سنجش رضایتمندی ارباب رجوع در شرکت پست ایران [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 57-70]
  • سیستم ارگانیک بررسی و مقایسه رفتار مدیریت برداشت در دو سیستم مکانیکی و ارگانیکی [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 31-47]
  • سیستم مکانیک بررسی و مقایسه رفتار مدیریت برداشت در دو سیستم مکانیکی و ارگانیکی [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 31-47]
  • سیستم­های پویا ارائه مدل هیبریدی چندعاملی و پویا برای سیاست گذاری آینده‌نگارانه (مطالعه موردی واردات لوازم خانگی) [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 95-113]
  • سود سهام ریسک مالی و سود سهام بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 177-195]

ش

  • شایستگی­ های منابع انسانی طراحی مدل شایستگی های مدیران منابع انسانی ایران [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 115-141]
  • شبکه عصبی مقایسه توان تبیین مدل های پارامتریک (اقتصادسنجی) و شبکه عصبی در سنجش میزان ارزش در معرض خطر پرتفوی شرکت های سرمایه‌گذاری برای تعیین پرتفوی مناسب [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 57-82]
  • شخصیت رابطه بین ویژگی های شخصیتی و عملکرد مدیران [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 71-90]
  • شرکت انتقال گاز ایران رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها و ارزیابی کارایی ایستگاه‌های تقویت فشار مناطق عملیات انتقال [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 143-164]
  • شرکت‌های سرمایه‌گذاری مقایسه توان تبیین مدل های پارامتریک (اقتصادسنجی) و شبکه عصبی در سنجش میزان ارزش در معرض خطر پرتفوی شرکت های سرمایه‌گذاری برای تعیین پرتفوی مناسب [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 57-82]
  • شناخت نام تجاری تأثیر نام تجاری بر رفتار خرید مشتریان بیمه [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 115-130]

ص

  • صادرات فرش عوامل کارآمد در موفقیت بنگاه های صادراتی فرش [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 165-181]
  • صنایع لبنی عوامل موثر در تعیین محل کارخانه‌های صنایع لبنی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 128-152]
  • صنعت لوازم خانگی ارائه مدل هیبریدی چندعاملی و پویا برای سیاست گذاری آینده‌نگارانه (مطالعه موردی واردات لوازم خانگی) [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 95-113]

ض

  • ضعف موقعیت استراتژیک بیمارستان‌های تابعه دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 197-217]

ع

  • علوم انسانی آسیب شناسی روش‌های تحلیلی در علوم انسانی (با تأکید بر کاربرد روش‌های آماری) [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 58-71]
  • عملکرد رابطه بین ویژگی های شخصیتی و عملکرد مدیران [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 71-90]
  • عملکرد رابطه سرمایه اجتماعی و کارکردهای جمعی منابع انسانی با عملکرد [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 115-130]
  • عملکرد اقتصادی بررسی تاثیر نوآوری در محصولات سبز بر عملکرد بانک ملی شعب شهر تهران [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 9-29]
  • عملکرد درآمدها مقایسه عملکرد بانک های دولتی و خصوصی [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 11-36]
  • عملکرد سازمانی نقش سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی در عملکرد سازمانی [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 147-176]
  • عملکرد کارکنان کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 91-114]
  • عملکرد محیطی بررسی تاثیر نوآوری در محصولات سبز بر عملکرد بانک ملی شعب شهر تهران [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 9-29]
  • عملکرد نوآوری محصول تأثیر مدیریت کیفیت جامع و قابلیت بازاریابی الکترونیک بر عملکرد نوآوری محصول [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 86-114]
  • عوامل اخلال رفتاری تأثیر عوامل اخلال رفتاری در تصمیمات سرمایه‌گذار و ارائه الگوی مناسب [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 65-93]
  • عوامل محسوس سنجش رضایتمندی ارباب رجوع در شرکت پست ایران [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 57-70]

ف

  • فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی (FAHP) طراحی الگوی بهبود برنامه ریزی خطوط تولید با انتخاب تامین کننده مناسب و تلفیق رویکردهای موثر [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 9-32]
  • فرصت‌ها و تهدیدها) موقعیت استراتژیک بیمارستان‌های تابعه دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 197-217]
  • فروش‌گرایی اثر فروش‌گرایی و مشتری‌گرایی بر کیفیت رابطه با مشتری و حفظ مشتری در حوزه خدمات بانکی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 33-56]

ق

ک

  • کارآمدی بنگاه عوامل کارآمد در موفقیت بنگاه های صادراتی فرش [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 165-181]
  • کارائی نسبی رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها و ارزیابی کارایی ایستگاه‌های تقویت فشار مناطق عملیات انتقال [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 143-164]
  • کارکرد های جمعی منابع انسانی رابطه سرمایه اجتماعی و کارکردهای جمعی منابع انسانی با عملکرد [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 115-130]
  • کارکنان فروش اثر فروش‌گرایی و مشتری‌گرایی بر کیفیت رابطه با مشتری و حفظ مشتری در حوزه خدمات بانکی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 33-56]
  • کفایت سرمایه مقایسه عملکرد بانک های دولتی و خصوصی [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 11-36]
  • کیفیت ادراک‌شده و وفاداری به برند بررسی اثر تبلیغات بازاریابی و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند در شرکت بیمه ایران [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 219-236]
  • کیفیت ارتباط با مدیر عوامل مؤثر بر نوآوری و نقش انتظارات کارکنان از پیامدهای عملکردی و مزایای تصویری آن در بانک‌ها [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 103-127]
  • کیفیت خدمات تأثیر کیفیت خدمات بر ارزش خدمات درک شده، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 156-180]
  • کیفیت خدمات و بانک حکمت ایرانیان تاثیر هوش هیجانی و بازاریابی‌درونی بر مشتری‌گرایی و کیفیت خدمات [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 301-329]
  • کیفیت درآمدها مقایسه عملکرد بانک های دولتی و خصوصی [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 11-36]
  • کیفیت زندگی کاری کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 91-114]
  • کیفیت مدیریت مقایسه عملکرد بانک های دولتی و خصوصی [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 11-36]
  • کنترل رفتاری درک شده ویژگی های تجارت الکترونیک و پذیرش آن توسط مشتریان [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 83-104]

م

  • مالکیت روانی برند شناسایی و اولویت‌‌ بندی عوامل موثر بر رفتار شهروندی برندی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 237-259]
  • محبوبیت به­عنوان نوآوری عوامل مؤثر بر نوآوری و نقش انتظارات کارکنان از پیامدهای عملکردی و مزایای تصویری آن در بانک‌ها [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 103-127]
  • محصولات سبز بررسی تاثیر نوآوری در محصولات سبز بر عملکرد بانک ملی شعب شهر تهران [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 9-29]
  • محیط رقابتی تأثیر مدیریت کیفیت جامع و قابلیت بازاریابی الکترونیک بر عملکرد نوآوری محصول [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 86-114]
  • مدیران بیرونی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و عملکرد مدیران [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 71-90]
  • مدیران درونی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و عملکرد مدیران [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 71-90]
  • مدیریت استراتژیک تفکر استراتژیک مدیران و توانمندسازی کارکنان (در سازمان تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی) [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 9-34]
  • مدیریت برداشت بررسی و مقایسه رفتار مدیریت برداشت در دو سیستم مکانیکی و ارگانیکی [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 31-47]
  • مدیریت دانش امکان سنجی پیاده‌سازی نظام مدیریت دانش دردفتر مرکزی شرکت مهندسان مشاور آبران در تهران [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 179-195]
  • مدیریت زنجیره تأمین معیارهای انتخاب تأمین‌کنندگان در فرآیند مدیریت زنجیره تأمین [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 35-57]
  • مدیریت سرمایه درگردش ارتباط بین مدیریت سرمایه در گردش و معیار‌های ارزیابی عملکرد مالی شرکت‌ها در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 131-155]
  • مدیریت کیفیت جامع تأثیر مدیریت کیفیت جامع و قابلیت بازاریابی الکترونیک بر عملکرد نوآوری محصول [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 86-114]
  • مدیریت منابع انسانی مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 49-64]
  • مدیریت منابع انسانی برندمحور شناسایی و اولویت‌‌ بندی عوامل موثر بر رفتار شهروندی برندی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 237-259]
  • مدلسازی چندعاملی ارائه مدل هیبریدی چندعاملی و پویا برای سیاست گذاری آینده‌نگارانه (مطالعه موردی واردات لوازم خانگی) [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 95-113]
  • مدل شایستگی طراحی مدل شایستگی های مدیران منابع انسانی ایران [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 115-141]
  • مزایای تصویری مورد انتظار عوامل مؤثر بر نوآوری و نقش انتظارات کارکنان از پیامدهای عملکردی و مزایای تصویری آن در بانک‌ها [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 103-127]
  • مزیت رقابتی هوشمندی رقابتی و کسب مزیت رقابتی [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 131-146]
  • مشتری سنجش رضایتمندی ارباب رجوع در شرکت پست ایران [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 57-70]
  • مشتری‌گرایی اثر فروش‌گرایی و مشتری‌گرایی بر کیفیت رابطه با مشتری و حفظ مشتری در حوزه خدمات بانکی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 33-56]
  • مشتری‌گرایی تاثیر هوش هیجانی و بازاریابی‌درونی بر مشتری‌گرایی و کیفیت خدمات [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 301-329]
  • مصرف تجملی آرمان‌های شخصی و ترجیح نام تجاری تجملی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 261-300]
  • معادلات ساختاری عوامل موثر بر ریسک نقدینگی در صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 37-56]
  • معیار آشنایی معیارهای انتخاب تأمین‌کنندگان در فرآیند مدیریت زنجیره تأمین [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 35-57]
  • معیار اقتصادی معیارهای انتخاب تأمین‌کنندگان در فرآیند مدیریت زنجیره تأمین [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 35-57]
  • معیار ظرفیت عرضه‌کننده معیارهای انتخاب تأمین‌کنندگان در فرآیند مدیریت زنجیره تأمین [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 35-57]
  • معیار قابلیت اعتماد معیارهای انتخاب تأمین‌کنندگان در فرآیند مدیریت زنجیره تأمین [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 35-57]
  • مکان­ یابی عوامل موثر در تعیین محل کارخانه‌های صنایع لبنی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 128-152]
  • منبع کنترل رابطه بین ویژگی های شخصیتی و عملکرد مدیران [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 71-90]

ن

  • نارضایتی از وضعیت موجود عوامل مؤثر بر نوآوری و نقش انتظارات کارکنان از پیامدهای عملکردی و مزایای تصویری آن در بانک‌ها [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 103-127]
  • نام و نشان‌های تجاری (برندهای) لوکس آرمان‌های شخصی و ترجیح نام تجاری تجملی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 261-300]
  • نسبت کفایت سرمایه عوامل درونی تأثیرگذار بر شاخص سنجش سلامت یا نسبت کفایت سرمایه در شبکه بانکی کشور [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 202-223]
  • نسبت کیوتوبین ارتباط بین مدیریت سرمایه در گردش و معیار‌های ارزیابی عملکرد مالی شرکت‌ها در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 131-155]
  • نقدینگی مقایسه عملکرد بانک های دولتی و خصوصی [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 11-36]
  • نمایندگی بیمه رابطه سرمایه اجتماعی و کارکردهای جمعی منابع انسانی با عملکرد [دوره 4، شماره 15، 1391، صفحه 115-130]
  • نوآوری بررسی تاثیر نوآوری در محصولات سبز بر عملکرد بانک ملی شعب شهر تهران [دوره 4، شماره 16، 1391، صفحه 9-29]
  • نوآوری به­عنوان الزام شغلی عوامل مؤثر بر نوآوری و نقش انتظارات کارکنان از پیامدهای عملکردی و مزایای تصویری آن در بانک‌ها [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 103-127]

و

  • ویترین گردی تأثیر انگیزه‌های لذت جویانه و ویترین‌گردی بر خرید ناگهانی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 153-178]
  • وزن‌دهی به عوامل جایابی عوامل موثر در تعیین محل کارخانه‌های صنایع لبنی [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 128-152]

ه

  • همدلی سنجش رضایتمندی ارباب رجوع در شرکت پست ایران [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 57-70]
  • هنجار ذهنی ویژگی های تجارت الکترونیک و پذیرش آن توسط مشتریان [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 83-104]
  • هوشمندی رقابتی هوشمندی رقابتی و کسب مزیت رقابتی [دوره 4، شماره 13، 1391، صفحه 131-146]
  • هوش هیجانی تاثیر هوش هیجانی و بازاریابی‌درونی بر مشتری‌گرایی و کیفیت خدمات [دوره 4، شماره 14، 1391، صفحه 301-329]