نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اتوماسیون صنعتی مطالعه نقش اتوماسیون صنعتی در برند سازمانی [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 67-83]
  • ارزیابی عملکرد نحوه عملکرد سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در شعب بانک تجارت استان تهران [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 9-22]
  • ارزش ادراک­ شده تاثیر ارزش ویژه برند بر تصمیم خرید مشتریان شرکت هاکوپیان [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 9-23]
  • ارزش ویژه برند تاثیر ارزش ویژه برند بر تصمیم خرید مشتریان شرکت هاکوپیان [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 9-23]
  • استراتژی برنامه‌ریزی استراتژیک به روش هیبریدی (HCMS) در صنایع فراساحل نفت و گاز، مطالعه موردی در حوزه EPCIC توسعه میدان گازی پارس جنوبی [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 123-159]
  • اعتماد عوامل موثر بر خیرخواهی ارائه دهندگان خدمات مدیریت ثروت از دیدگاه مشتریان ثروتمند [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 85-101]
  • اعتماد سازمانی تاثیر مسؤولیت اجتماعی شرکت ها بر کیفیت و نتیجه رابطه: (مطالعه موردی، کارکنان شاغل در شرکت های صنایع غذایی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران) [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 73-97]
  • اقلام تعهدی رابطه‌ بین کیفیت سود و بازده غیرعادی سهام شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران و بمبئی [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 103-128]
  • اقلام تعهدی اختیاری و غیر اختیاری رابطه‌ بین کیفیت سود و بازده غیرعادی سهام شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران و بمبئی [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 103-128]
  • امکان‌سنجی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر امکان‌سنجی و پیاده‌سازی مدیریت استراتژیک در مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت نفت [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 103-120]
  • انبارداری ارزیابی و انتخاب مناسب ترین سیستم های مدیریت انبارداری با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره (مطالعه موردی: مدیریت انبارهای مناطق عملیاتی شرکت انتقال گاز) [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 119-136]
  • انعطاف‌پذیری تأثیر تکنولوژی اطلاعات در چابکی زنجیره تأمین شرکت‌های پخش و توزیع دارویی (مطالعه موردی: شرکت پخش دارویی مکناف) [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 45-59]
  • انگیزه تأثیر گردش شغلی بر انگیزه مدیران شرکت ایران‌خودرو تهران [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 61-83]
  • اهداف درونی و بیرونی تاثیر ترجیح برند بر تصمیم خرید مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 45-65]
  • اهمیت عوامل موثر در پیاده سازی موفق سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) در سازمان های ایرانی و رتبه بندی اهمیت و اولویت آن ها [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 129-155]

ب

  • بازاریابی بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 97-119]
  • بازاریابی سبز عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات سبز با استفاده از تئوری ارزش مصرف [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 101-122]
  • بازارگرایی بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 59-73]
  • بازارگرایی بررسی نقش بازار‌گرایی و نوآوری خدمات بر عملکرد کسب‌و‌کار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در تهران. [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 25-46]
  • بازده سهام رابطه‌ بین کیفیت سود و بازده غیرعادی سهام شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران و بمبئی [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 103-128]
  • بانک تجارت نحوه عملکرد سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در شعب بانک تجارت استان تهران [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 9-22]
  • بانکداری اختصاصی عوامل موثر بر خیرخواهی ارائه دهندگان خدمات مدیریت ثروت از دیدگاه مشتریان ثروتمند [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 85-101]
  • بانکداری اختصاصی عوامل مؤثر بر نگرش مشتریان ثروتمند نسبت به خدمات مدیریت ثروت [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 25-44]
  • بانکداری موبایل عوامل کیفی موثر بر ترویج بانکداری موبایل [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 23-36]
  • برنامه‌ریزی بررسی تأثیر میزان به‌کارگیری مدیریت زمان بر فرآیندهای مدیریت دانش در مدارس (مطالعه موردی: دبیرستان‌های ناحیه یک کرج) [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 85-100]
  • برنامه‌ریزی آرمانی طراحی و تدوین مدل مدیریت نقدینگی بانک ملت [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 37-57]
  • برنامه­ ریزی منابع سازمان عوامل موثر در پیاده سازی موفق سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) در سازمان های ایرانی و رتبه بندی اهمیت و اولویت آن ها [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 129-155]
  • برند مطالعه نقش اتوماسیون صنعتی در برند سازمانی [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 67-83]
  • بیمه بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 97-119]
  • بورس اوراق بهادار بمبئی رابطه‌ بین کیفیت سود و بازده غیرعادی سهام شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران و بمبئی [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 103-128]
  • بورس اوراق بهادار بمبئی؛ Q توبین رابطه مالکیت نهادی با عملکرد مالی آتی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران و بمبئی [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 83-102]
  • بورس اوراق بهادار تهران رابطه مالکیت نهادی با عملکرد مالی آتی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران و بمبئی [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 83-102]

پ

  • پیاده‌سازی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر امکان‌سنجی و پیاده‌سازی مدیریت استراتژیک در مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت نفت [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 103-120]
  • پروژه عوامل موثر در پیاده سازی موفق سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) در سازمان های ایرانی و رتبه بندی اهمیت و اولویت آن ها [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 129-155]

ت

  • تأمین‌کنندگان مقایسه الگوریتم کامینز و دومرحله‌ای برای انتخاب و خوشه‌بندی تأمین‌کنندگان [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 9-24]
  • تامین­کنندگان بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 59-73]
  • تحلیل پوششی داده‌ها ارزیابی عملکرد شرکت‌های بیمه‌یی بر مبنای رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها و ارائه مسیر توسعه برای شرکت‌های ناکارا [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 65-82]
  • تحلیل پوششی داده‌ها اندازه‌گیری عملکرد مدیریت زنجیره تأمین هولدینگ دارویی سازمان تأمین اجتماعی با رویکرد منسجم کارت امتیازی متوازن/تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 121-139]
  • تحلیل سلسله مراتبی طراحی و تدوین مدل مدیریت نقدینگی بانک ملت [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 37-57]
  • ترجیح برند تاثیر ترجیح برند بر تصمیم خرید مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 45-65]
  • تصمیم خرید تاثیر ارزش ویژه برند بر تصمیم خرید مشتریان شرکت هاکوپیان [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 9-23]
  • تصمیم­ گیری خرید مصرف­ کننده تاثیر ترجیح برند بر تصمیم خرید مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 45-65]
  • تعهد سازمانی تاثیر مسؤولیت اجتماعی شرکت ها بر کیفیت و نتیجه رابطه: (مطالعه موردی، کارکنان شاغل در شرکت های صنایع غذایی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران) [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 73-97]
  • توسعه شغلی تأثیر گردش شغلی بر انگیزه مدیران شرکت ایران‌خودرو تهران [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 61-83]

چ

  • چابکی زنجیره تأمین تأثیر تکنولوژی اطلاعات در چابکی زنجیره تأمین شرکت‌های پخش و توزیع دارویی (مطالعه موردی: شرکت پخش دارویی مکناف) [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 45-59]
  • چرخش شغلی تأثیر گردش شغلی بر انگیزه مدیران شرکت ایران‌خودرو تهران [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 61-83]

خ

  • خدمات مطالعه نقش اتوماسیون صنعتی در برند سازمانی [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 67-83]
  • خدمات مشتری عوامل کیفی موثر بر ترویج بانکداری موبایل [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 23-36]
  • خیرخواهی عوامل موثر بر خیرخواهی ارائه دهندگان خدمات مدیریت ثروت از دیدگاه مشتریان ثروتمند [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 85-101]
  • خرده­فروشان بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 59-73]
  • خوشه‌بندی مقایسه الگوریتم کامینز و دومرحله‌ای برای انتخاب و خوشه‌بندی تأمین‌کنندگان [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 9-24]

د

  • داده‌کاوی مقایسه الگوریتم کامینز و دومرحله‌ای برای انتخاب و خوشه‌بندی تأمین‌کنندگان [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 9-24]
  • درگیری ذهنی خرید تأثیر عوامل انگیزشی و درگیری ذهنی خرید مشتری در انتخاب نام و نشان تجاری در صنعت بانکداری با توجه به اثر تعدیل گیری عوامل جمعیت شناختی و آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: بانک ملی ایران- شهر تهران) [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 47-63]
  • دومرحله‌ای مقایسه الگوریتم کامینز و دومرحله‌ای برای انتخاب و خوشه‌بندی تأمین‌کنندگان [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 9-24]

ر

  • رضایت اجتماعی بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 59-73]
  • رضایت اقتصادی بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 59-73]
  • رضایت شغلی تاثیر مسؤولیت اجتماعی شرکت ها بر کیفیت و نتیجه رابطه: (مطالعه موردی، کارکنان شاغل در شرکت های صنایع غذایی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران) [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 73-97]
  • رفتار شهروندی سازمانی رفتار شهروندی سازمانی مدیران و عملکرد کارکنان آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 25-44]
  • رفتار مصرف‌کننده عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات سبز با استفاده از تئوری ارزش مصرف [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 101-122]
  • رقیب گرایی بررسی نقش بازار‌گرایی و نوآوری خدمات بر عملکرد کسب‌و‌کار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در تهران. [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 25-46]
  • رهبری بررسی تأثیر میزان به‌کارگیری مدیریت زمان بر فرآیندهای مدیریت دانش در مدارس (مطالعه موردی: دبیرستان‌های ناحیه یک کرج) [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 85-100]

ز

  • زنجیره تأمین اندازه‌گیری عملکرد مدیریت زنجیره تأمین هولدینگ دارویی سازمان تأمین اجتماعی با رویکرد منسجم کارت امتیازی متوازن/تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 121-139]

س

  • سازماندهی بررسی تأثیر میزان به‌کارگیری مدیریت زمان بر فرآیندهای مدیریت دانش در مدارس (مطالعه موردی: دبیرستان‌های ناحیه یک کرج) [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 85-100]
  • سرعت و شایستگی زنجیره تأمین تأثیر تکنولوژی اطلاعات در چابکی زنجیره تأمین شرکت‌های پخش و توزیع دارویی (مطالعه موردی: شرکت پخش دارویی مکناف) [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 45-59]
  • سیستم عوامل موثر در پیاده سازی موفق سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) در سازمان های ایرانی و رتبه بندی اهمیت و اولویت آن ها [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 129-155]

ش

  • شرکت نفت شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر امکان‌سنجی و پیاده‌سازی مدیریت استراتژیک در مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت نفت [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 103-120]
  • شرکت‌های بیمه ارزیابی عملکرد شرکت‌های بیمه‌یی بر مبنای رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها و ارائه مسیر توسعه برای شرکت‌های ناکارا [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 65-82]

ص

  • صنعت خودرو مطالعه نقش اتوماسیون صنعتی در برند سازمانی [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 67-83]

ض

  • ضعف برنامه‌ریزی استراتژیک به روش هیبریدی (HCMS) در صنایع فراساحل نفت و گاز، مطالعه موردی در حوزه EPCIC توسعه میدان گازی پارس جنوبی [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 123-159]

ط

  • طراحی شغل تأثیر گردش شغلی بر انگیزه مدیران شرکت ایران‌خودرو تهران [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 61-83]
  • طراحی واسط عوامل کیفی موثر بر ترویج بانکداری موبایل [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 23-36]

ع

  • عملکرد آتی رابطه مالکیت نهادی با عملکرد مالی آتی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران و بمبئی [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 83-102]
  • عملکرد کارکنان رفتار شهروندی سازمانی مدیران و عملکرد کارکنان آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 25-44]
  • عملکرد کارکنان ارزیابی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی) [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 9-23]
  • عملکرد کارمندان تأثیر گردش شغلی بر انگیزه مدیران شرکت ایران‌خودرو تهران [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 61-83]
  • عملکرد کسب‌وکار بررسی نقش بازار‌گرایی و نوآوری خدمات بر عملکرد کسب‌و‌کار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در تهران. [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 25-46]
  • عوامل انگیزشی تأثیر عوامل انگیزشی و درگیری ذهنی خرید مشتری در انتخاب نام و نشان تجاری در صنعت بانکداری با توجه به اثر تعدیل گیری عوامل جمعیت شناختی و آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: بانک ملی ایران- شهر تهران) [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 47-63]
  • عوامل بحرانی موفقیت (CSF's) برنامه‌ریزی استراتژیک به روش هیبریدی (HCMS) در صنایع فراساحل نفت و گاز، مطالعه موردی در حوزه EPCIC توسعه میدان گازی پارس جنوبی [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 123-159]
  • عوامل جمعیت‌شناختی و بازاریابی تأثیر عوامل انگیزشی و درگیری ذهنی خرید مشتری در انتخاب نام و نشان تجاری در صنعت بانکداری با توجه به اثر تعدیل گیری عوامل جمعیت شناختی و آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: بانک ملی ایران- شهر تهران) [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 47-63]
  • عوامل زمینه­ یی تاثیر ترجیح برند بر تصمیم خرید مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 45-65]

ف

  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی ارزیابی و انتخاب مناسب ترین سیستم های مدیریت انبارداری با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره (مطالعه موردی: مدیریت انبارهای مناطق عملیاتی شرکت انتقال گاز) [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 119-136]
  • فرصت و تهدید (SWOT) برنامه‌ریزی استراتژیک به روش هیبریدی (HCMS) در صنایع فراساحل نفت و گاز، مطالعه موردی در حوزه EPCIC توسعه میدان گازی پارس جنوبی [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 123-159]
  • فناوری اطلاعات عوامل موثر در پیاده سازی موفق سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) در سازمان های ایرانی و رتبه بندی اهمیت و اولویت آن ها [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 129-155]
  • فناوری اطلاعات تأثیر تکنولوژی اطلاعات در چابکی زنجیره تأمین شرکت‌های پخش و توزیع دارویی (مطالعه موردی: شرکت پخش دارویی مکناف) [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 45-59]
  • فناوری شناسایی به­وسیله امواج رادیویی ارزیابی و انتخاب مناسب ترین سیستم های مدیریت انبارداری با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره (مطالعه موردی: مدیریت انبارهای مناطق عملیاتی شرکت انتقال گاز) [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 119-136]

ق

  • قصد خرید عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات سبز با استفاده از تئوری ارزش مصرف [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 101-122]
  • قیمت مطالعه نقش اتوماسیون صنعتی در برند سازمانی [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 67-83]

ک

  • کارایی بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 97-119]
  • کارت امتیازی متوازن نحوه عملکرد سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در شعب بانک تجارت استان تهران [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 9-22]
  • کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد شرکت‌های بیمه‌یی بر مبنای رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها و ارائه مسیر توسعه برای شرکت‌های ناکارا [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 65-82]
  • کارت امتیازی متوازن اندازه‌گیری عملکرد مدیریت زنجیره تأمین هولدینگ دارویی سازمان تأمین اجتماعی با رویکرد منسجم کارت امتیازی متوازن/تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 121-139]
  • کارکردگرایی عوامل کیفی موثر بر ترویج بانکداری موبایل [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 23-36]
  • کامینز مقایسه الگوریتم کامینز و دومرحله‌ای برای انتخاب و خوشه‌بندی تأمین‌کنندگان [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 9-24]
  • کانال غیرمستقیم بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 97-119]
  • کانال مستقیم بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 97-119]
  • کیفیت مطالعه نقش اتوماسیون صنعتی در برند سازمانی [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 67-83]
  • کیفیت ادراک­ شده تاثیر ارزش ویژه برند بر تصمیم خرید مشتریان شرکت هاکوپیان [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 9-23]
  • کیفیت زندگی کاری (QWL) ارزیابی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی) [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 9-23]
  • کیفیت سود رابطه‌ بین کیفیت سود و بازده غیرعادی سهام شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران و بمبئی [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 103-128]
  • کنترل بررسی تأثیر میزان به‌کارگیری مدیریت زمان بر فرآیندهای مدیریت دانش در مدارس (مطالعه موردی: دبیرستان‌های ناحیه یک کرج) [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 85-100]

م

  • ماتریس بررسی مقایسه‌یی رقابت (CPM) برنامه‌ریزی استراتژیک به روش هیبریدی (HCMS) در صنایع فراساحل نفت و گاز، مطالعه موردی در حوزه EPCIC توسعه میدان گازی پارس جنوبی [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 123-159]
  • ماتریس نقاط قوت برنامه‌ریزی استراتژیک به روش هیبریدی (HCMS) در صنایع فراساحل نفت و گاز، مطالعه موردی در حوزه EPCIC توسعه میدان گازی پارس جنوبی [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 123-159]
  • مالکیت نهادی رابطه مالکیت نهادی با عملکرد مالی آتی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران و بمبئی [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 83-102]
  • محتوا عوامل کیفی موثر بر ترویج بانکداری موبایل [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 23-36]
  • محصولات سبز عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات سبز با استفاده از تئوری ارزش مصرف [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 101-122]
  • محیط‌زیست عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات سبز با استفاده از تئوری ارزش مصرف [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 101-122]
  • مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری نحوه عملکرد سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در شعب بانک تجارت استان تهران [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 9-22]
  • مدیریت استراتژیک شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر امکان‌سنجی و پیاده‌سازی مدیریت استراتژیک در مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت نفت [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 103-120]
  • مدیریت توسعه منابع انسانی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر امکان‌سنجی و پیاده‌سازی مدیریت استراتژیک در مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت نفت [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 103-120]
  • مدیریت ثروت عوامل موثر بر خیرخواهی ارائه دهندگان خدمات مدیریت ثروت از دیدگاه مشتریان ثروتمند [دوره 5، شماره 19، 1392، صفحه 85-101]
  • مدیریت ثروت عوامل مؤثر بر نگرش مشتریان ثروتمند نسبت به خدمات مدیریت ثروت [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 25-44]
  • مدیریت دانش بررسی تأثیر میزان به‌کارگیری مدیریت زمان بر فرآیندهای مدیریت دانش در مدارس (مطالعه موردی: دبیرستان‌های ناحیه یک کرج) [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 85-100]
  • مدیریت ریسک طراحی و تدوین مدل مدیریت نقدینگی بانک ملت [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 37-57]
  • مدیریت زمان بررسی تأثیر میزان به‌کارگیری مدیریت زمان بر فرآیندهای مدیریت دانش در مدارس (مطالعه موردی: دبیرستان‌های ناحیه یک کرج) [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 85-100]
  • مدیریت زنجیره تأمین اندازه‌گیری عملکرد مدیریت زنجیره تأمین هولدینگ دارویی سازمان تأمین اجتماعی با رویکرد منسجم کارت امتیازی متوازن/تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 121-139]
  • مدیریت نقدینگی طراحی و تدوین مدل مدیریت نقدینگی بانک ملت [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 37-57]
  • مدل تجزیه‌وتحلیلPESTLE برنامه‌ریزی استراتژیک به روش هیبریدی (HCMS) در صنایع فراساحل نفت و گاز، مطالعه موردی در حوزه EPCIC توسعه میدان گازی پارس جنوبی [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 123-159]
  • مسؤولیت اجتماعی شرکت­ها تاثیر مسؤولیت اجتماعی شرکت ها بر کیفیت و نتیجه رابطه: (مطالعه موردی، کارکنان شاغل در شرکت های صنایع غذایی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران) [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 73-97]
  • مشتریان ثروتمند عوامل مؤثر بر نگرش مشتریان ثروتمند نسبت به خدمات مدیریت ثروت [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 25-44]
  • معادلات ساختاری عوامل کیفی موثر بر ترویج بانکداری موبایل [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 23-36]

ن

  • نام تجاری تأثیر عوامل انگیزشی و درگیری ذهنی خرید مشتری در انتخاب نام و نشان تجاری در صنعت بانکداری با توجه به اثر تعدیل گیری عوامل جمعیت شناختی و آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: بانک ملی ایران- شهر تهران) [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 47-63]
  • نقدینگی طراحی و تدوین مدل مدیریت نقدینگی بانک ملت [دوره 5، شماره 20، 1392، صفحه 37-57]
  • نگرش عوامل مؤثر بر نگرش مشتریان ثروتمند نسبت به خدمات مدیریت ثروت [دوره 5، شماره 18، 1392، صفحه 25-44]

ه

  • هماهنگی بین وظیفه‌یی بررسی نقش بازار‌گرایی و نوآوری خدمات بر عملکرد کسب‌و‌کار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در تهران. [دوره 5، شماره 17، 1392، صفحه 25-46]