نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیخته پیشبرد بررسی نقش اجزای آمیخته پیشبرد بر افزایش میزان فروش فیلم [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 27-39]
  • آموزش بررسی تأثیر ابتکار و خلاقیت، آموزش و رضایت ارباب‌رجوع بر عملکرد منابع انسانی در ITO-IRIB [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 107-120]

ا

  • ابتکار و خلاقیت بررسی تأثیر ابتکار و خلاقیت، آموزش و رضایت ارباب‌رجوع بر عملکرد منابع انسانی در ITO-IRIB [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 107-120]
  • اثربخشی سیستم‌های پشتیبان تصمیم شناسایی و رتبه بندی شاخص های هوش رقابتی بر اثربخشی سیستم های پشتیبان تصمیم (DSS) در شرکت ملی گاز ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 53-62]
  • احساس معنی در کار واکاوی مؤلفه‌های معنویت و ارزیابی آن در سازمان [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 9-29]
  • احکام اسلامی ارائه مدل بازاریابی احکام اسلامی مبتنی بر اصول بازاریابی اجتماعی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 109-137]
  • ایران بررسی رابطه سرمایه گذاری فیزیکی و رشد اقتصادی در ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 31-52]
  • ایران بررسی رابطه‌ بهره‌وری و رشد اقتصادی در ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 41-56]
  • ارزش لذت‌گرایانه بررسی نقش تعدیلگر ارزش‌های لذت‌گرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 117-139]
  • ارزش مالی برند بررسی نقش تعدیلگر ارزش‌های لذت‌گرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 117-139]
  • ارزش ویژه برند بررسی نقش تعدیلگر ارزش‌های لذت‌گرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 117-139]
  • ارگونومی بررسی تاثیر ارگونومی بر عملکرد کارکنان دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 9-29]
  • استقلال فردی بررسی تأثیرات بازاریابی اخلاقی بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک ملت و اثر این انتخاب بر سهم بازار بانک ملت [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 105-122]
  • اعتماد برند بررسی رابطه بین هویت و اعتماد برند با حمایت از برند [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 31-52]
  • اعتماد به برند بررسی نقش تعدیلگر ارزش‌های لذت‌گرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 117-139]
  • امنیت ادراک‌شده بررسی اثرات شخصیت و ادراکات مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: بانک تجارت) [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 63-82]
  • انتقال دانش بررسی رابطه بین فرآیند مدیریت دانش و تفکر راهبردی در وزارت امور اقتصادی و دارایی [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 85-106]
  • انگیزش بررسی سبک‌های رهبری مدیران سازمان و رابطه آن با انگیزش کارکنان (مورد مطالعه: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران) [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 121-146]
  • انهدام خلاق نقش خلاقیت و نوآوری در تحول و تغییر سازمانی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 138-149]

ب

  • بازاریابی اجتماعی ارائه مدل بازاریابی احکام اسلامی مبتنی بر اصول بازاریابی اجتماعی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 109-137]
  • بازاریابی اخلاقی بررسی تأثیرات بازاریابی اخلاقی بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک ملت و اثر این انتخاب بر سهم بازار بانک ملت [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 105-122]
  • بازده و ریسک بررسی رابطه بین نسبت درآمدهای عملیاتی بانک ها با بازده و ریسک آن‌ها طی سال های 1387 الی 1391 [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 71-97]
  • بانک پارسیان بررسی رابطه بین هویت و اعتماد برند با حمایت از برند [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 31-52]
  • بانک کشاورزی بررسی تأثیر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان بر روی عملکرد مالی بانک (بانک کشاورزی – شعب شهر تهران) [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 75-98]
  • برون‌سپاری طراحی مدل اثرات برون‌سپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های تهران) [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 83-104]
  • بعد شخصیت بررسی اثرات شخصیت و ادراکات مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: بانک تجارت) [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 63-82]
  • بیمه بررسی تاثیر اجرای فنی و سازمانی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بر جذب مشتری (مطالعه موردی: بیمه ایران شهر تهران) [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 49-70]
  • بهره‌وری بررسی رابطه‌ بهره‌وری و رشد اقتصادی در ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 41-56]
  • بهره وری دانش بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمانی بر بهره وری دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی: معاونت رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما) [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 99-108]

ت

  • تحلیل عاملی طراحی مدل اثرات برون‌سپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های تهران) [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 83-104]
  • تحول و تغییر سازمان نقش خلاقیت و نوآوری در تحول و تغییر سازمانی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 138-149]
  • تصمیم گیری چندشاخصه شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنعت فراساحل با رویکرد فرآیند تحلیل شبکه‌ای (ANP) (مورد مطالعه: شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران) [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 21-48]
  • تعلق کاری کارکنان بررسی تأثیر سازمان یادگیرنده بر رفتار نوآورانه با در نظرگرفتن تعلق کاری کارکنان به‌عنوان متغیر واسطه در شهرداری منطقه 8 تهران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 99-116]
  • تعهد سازمانی بررسی تأثیر توانمندسازی بر افزایش تعهد سازمانی (مورد مطالعه: دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی) [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 9-26]
  • تعهد عاطفی واکاوی مؤلفه‌های معنویت و ارزیابی آن در سازمان [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 9-29]
  • تفکر راهبردی بررسی رابطه بین فرآیند مدیریت دانش و تفکر راهبردی در وزارت امور اقتصادی و دارایی [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 85-106]
  • تفکر سیستمی بررسی رابطه بین فرآیند مدیریت دانش و تفکر راهبردی در وزارت امور اقتصادی و دارایی [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 85-106]
  • تکنیک دیمتل شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنعت فراساحل با رویکرد فرآیند تحلیل شبکه‌ای (ANP) (مورد مطالعه: شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران) [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 21-48]
  • توانایی انتخاب آزادانه بررسی تأثیرات بازاریابی اخلاقی بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک ملت و اثر این انتخاب بر سهم بازار بانک ملت [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 105-122]
  • توانمندی بررسی تأثیر توانمندسازی بر افزایش تعهد سازمانی (مورد مطالعه: دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی) [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 9-26]
  • توانمندسازی کارکنان اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان با استفاده از روش تحلیل فرایند شبکه ANP(مطالعه موردی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران) [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 65-83]
  • توانمندی مصرف‌کننده بررسی تأثیرات بازاریابی اخلاقی بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک ملت و اثر این انتخاب بر سهم بازار بانک ملت [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 105-122]

ج

  • جذب مشتری بررسی تاثیر اجرای فنی و سازمانی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بر جذب مشتری (مطالعه موردی: بیمه ایران شهر تهران) [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 49-70]

چ

  • چشم‌انداز بررسی رابطه بین فرآیند مدیریت دانش و تفکر راهبردی در وزارت امور اقتصادی و دارایی [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 85-106]

ح

  • حاکمیت مصرف‌کننده بررسی تأثیرات بازاریابی اخلاقی بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک ملت و اثر این انتخاب بر سهم بازار بانک ملت [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 105-122]
  • حمایت برند بررسی رابطه بین هویت و اعتماد برند با حمایت از برند [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 31-52]

خ

  • خلاقیت نقش خلاقیت و نوآوری در تحول و تغییر سازمانی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 138-149]
  • خلاقیت بررسی رابطه بین فرآیند مدیریت دانش و تفکر راهبردی در وزارت امور اقتصادی و دارایی [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 85-106]
  • خلاقیت سازمانی نقش خلاقیت و نوآوری در تحول و تغییر سازمانی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 138-149]
  • خود‌رگرسیون‌برداری بررسی رابطه‌ بهره‌وری و رشد اقتصادی در ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 41-56]

د

  • دانشکده توانبخشی بررسی تاثیر ارگونومی بر عملکرد کارکنان دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 9-29]
  • دانشگاه طراحی مدل اثرات برون‌سپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های تهران) [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 83-104]
  • درآمدهای عملیاتی بررسی رابطه بین نسبت درآمدهای عملیاتی بانک ها با بازده و ریسک آن‌ها طی سال های 1387 الی 1391 [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 71-97]
  • درآمدهای غیرعملیاتی بررسی رابطه بین نسبت درآمدهای عملیاتی بانک ها با بازده و ریسک آن‌ها طی سال های 1387 الی 1391 [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 71-97]

ر

  • راهبردهای مدیریتی اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان با استفاده از روش تحلیل فرایند شبکه ANP(مطالعه موردی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران) [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 65-83]
  • رشد اقتصادی بررسی رابطه سرمایه گذاری فیزیکی و رشد اقتصادی در ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 31-52]
  • رشد اقتصادی بررسی رابطه‌ بهره‌وری و رشد اقتصادی در ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 41-56]
  • رضایت ارباب‌رجوع بررسی تأثیر ابتکار و خلاقیت، آموزش و رضایت ارباب‌رجوع بر عملکرد منابع انسانی در ITO-IRIB [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 107-120]
  • رضایت از برند بررسی نقش تعدیلگر ارزش‌های لذت‌گرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 117-139]
  • رضایت مشتری بررسی تأثیر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان بر روی عملکرد مالی بانک (بانک کشاورزی – شعب شهر تهران) [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 75-98]
  • رفتار نوآورانه بررسی تأثیر سازمان یادگیرنده بر رفتار نوآورانه با در نظرگرفتن تعلق کاری کارکنان به‌عنوان متغیر واسطه در شهرداری منطقه 8 تهران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 99-116]
  • رهبری بررسی سبک‌های رهبری مدیران سازمان و رابطه آن با انگیزش کارکنان (مورد مطالعه: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران) [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 121-146]
  • روش تحلیل فرآیند شبکه ANP اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان با استفاده از روش تحلیل فرایند شبکه ANP(مطالعه موردی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران) [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 65-83]

س

  • سازمان یادگیرنده بررسی تأثیر سازمان یادگیرنده بر رفتار نوآورانه با در نظرگرفتن تعلق کاری کارکنان به‌عنوان متغیر واسطه در شهرداری منطقه 8 تهران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 99-116]
  • سازمان مناسب نقش خلاقیت و نوآوری در تحول و تغییر سازمانی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 138-149]
  • سبک رهبری بررسی سبک‌های رهبری مدیران سازمان و رابطه آن با انگیزش کارکنان (مورد مطالعه: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران) [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 121-146]
  • سری زمانی بررسی رابطه سرمایه گذاری فیزیکی و رشد اقتصادی در ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 31-52]
  • سرمایه اجتماعی بررسی تأثیر شاخص سرمایه انسانی بر افزایش نوآوری (مطالعه موردی: ستاد مرکزی بانک ملت) [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 53-64]
  • سرمایه انسانی بررسی تأثیر شاخص سرمایه انسانی بر افزایش نوآوری (مطالعه موردی: ستاد مرکزی بانک ملت) [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 53-64]
  • سرمایه عقلانی بررسی تأثیر شاخص سرمایه انسانی بر افزایش نوآوری (مطالعه موردی: ستاد مرکزی بانک ملت) [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 53-64]
  • سرمایه فکری بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمانی بر بهره وری دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی: معاونت رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما) [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 99-108]
  • سرمایه گذاری فیزیکی بررسی رابطه سرمایه گذاری فیزیکی و رشد اقتصادی در ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 31-52]
  • سرمایه هیجانی بررسی تأثیر شاخص سرمایه انسانی بر افزایش نوآوری (مطالعه موردی: ستاد مرکزی بانک ملت) [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 53-64]
  • سیستم های پشتیبان تصمیم شناسایی و رتبه بندی شاخص های هوش رقابتی بر اثربخشی سیستم های پشتیبان تصمیم (DSS) در شرکت ملی گاز ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 53-62]
  • سهولت ادراک‌شده بررسی اثرات شخصیت و ادراکات مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: بانک تجارت) [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 63-82]
  • سودمندی ادراک‌شده بررسی اثرات شخصیت و ادراکات مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: بانک تجارت) [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 63-82]

ش

  • شرایط سازمانی اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان با استفاده از روش تحلیل فرایند شبکه ANP(مطالعه موردی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران) [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 65-83]
  • شهرداری شهر تهران بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی، فرایندهای دانش و عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 17) [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 57-73]

ع

  • عملکرد بررسی تأثیر ابتکار و خلاقیت، آموزش و رضایت ارباب‌رجوع بر عملکرد منابع انسانی در ITO-IRIB [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 107-120]
  • عملکرد سازمانی بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی، فرایندهای دانش و عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 17) [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 57-73]
  • عملکرد کارکنان بررسی تاثیر ارگونومی بر عملکرد کارکنان دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 9-29]
  • عملکرد مالی بانک بررسی تأثیر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان بر روی عملکرد مالی بانک (بانک کشاورزی – شعب شهر تهران) [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 75-98]
  • عوامل سازمانی سنجش و رتبه‌بندی‌ عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی با استفاده از مدل MADM [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 9-20]

ف

  • فرایندهای دانش بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی، فرایندهای دانش و عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 17) [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 57-73]
  • فرهنگ سازمانی بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی، فرایندهای دانش و عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 17) [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 57-73]
  • فرهنگ سازمانی و سازمان های نوآور نقش خلاقیت و نوآوری در تحول و تغییر سازمانی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 138-149]
  • فیلم سینمایی بررسی نقش اجزای آمیخته پیشبرد بر افزایش میزان فروش فیلم [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 27-39]

ق

  • قابلیت نوآوری تحلیل اثر قابلیت نوآوری بر کارآفرینی با رویکرد مزیت رقابتی پایدار در صنایع کوچک و متوسط (شهرک صنعتی کاوه) [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 123-148]

ک

  • کارآفرینی تحلیل اثر قابلیت نوآوری بر کارآفرینی با رویکرد مزیت رقابتی پایدار در صنایع کوچک و متوسط (شهرک صنعتی کاوه) [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 123-148]
  • کارآفرینی سازمانی سنجش و رتبه‌بندی‌ عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی با استفاده از مدل MADM [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 9-20]
  • کارکنان دانشکده مدیریت بررسی تأثیر توانمندسازی بر افزایش تعهد سازمانی (مورد مطالعه: دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی) [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 9-26]
  • کیفیت خدمات مشتریان طراحی مدل اثرات برون‌سپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های تهران) [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 83-104]

گ

  • گرایش کارآفرینانه سنجش و رتبه‌بندی‌ عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی با استفاده از مدل MADM [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 9-20]
  • گیشه بررسی نقش اجزای آمیخته پیشبرد بر افزایش میزان فروش فیلم [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 27-39]

م

  • مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بررسی تاثیر اجرای فنی و سازمانی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بر جذب مشتری (مطالعه موردی: بیمه ایران شهر تهران) [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 49-70]
  • مدیریت دانش بررسی رابطه بین فرآیند مدیریت دانش و تفکر راهبردی در وزارت امور اقتصادی و دارایی [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 85-106]
  • مدیریت زنجیره تأمین شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنعت فراساحل با رویکرد فرآیند تحلیل شبکه‌ای (ANP) (مورد مطالعه: شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران) [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 21-48]
  • مدیریت زنجیره تأمین سبز شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنعت فراساحل با رویکرد فرآیند تحلیل شبکه‌ای (ANP) (مورد مطالعه: شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران) [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 21-48]
  • مدل فرآیند تحلیل شبکه ای شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنعت فراساحل با رویکرد فرآیند تحلیل شبکه‌ای (ANP) (مورد مطالعه: شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران) [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 21-48]
  • مزیت رقابتی پایدار تحلیل اثر قابلیت نوآوری بر کارآفرینی با رویکرد مزیت رقابتی پایدار در صنایع کوچک و متوسط (شهرک صنعتی کاوه) [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 123-148]
  • معادلات ساختاری بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمانی بر بهره وری دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی: معاونت رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما) [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 99-108]
  • معادلات ساختاری طراحی مدل اثرات برون‌سپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های تهران) [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 83-104]
  • معنویت واکاوی مؤلفه‌های معنویت و ارزیابی آن در سازمان [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 9-29]
  • معنویت در محیط کار واکاوی مؤلفه‌های معنویت و ارزیابی آن در سازمان [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 9-29]
  • منابع انسانی بررسی تأثیر ابتکار و خلاقیت، آموزش و رضایت ارباب‌رجوع بر عملکرد منابع انسانی در ITO-IRIB [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 107-120]
  • منابع خودکارآمدی اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان با استفاده از روش تحلیل فرایند شبکه ANP(مطالعه موردی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران) [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 65-83]

ن

  • نظریه داده بنیاد ارائه مدل بازاریابی احکام اسلامی مبتنی بر اصول بازاریابی اجتماعی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 109-137]
  • نگرش بررسی اثرات شخصیت و ادراکات مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: بانک تجارت) [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 63-82]
  • نوآوری نقش خلاقیت و نوآوری در تحول و تغییر سازمانی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 138-149]
  • نوآوری بررسی تأثیر شاخص سرمایه انسانی بر افزایش نوآوری (مطالعه موردی: ستاد مرکزی بانک ملت) [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 53-64]

و

  • وفاداری رفتاری برند بررسی نقش تعدیلگر ارزش‌های لذت‌گرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 117-139]
  • وفاداری مشتری بررسی تأثیر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان بر روی عملکرد مالی بانک (بانک کشاورزی – شعب شهر تهران) [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 75-98]
  • وفاداری نگرشی برند بررسی نقش تعدیلگر ارزش‌های لذت‌گرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 117-139]

ه

  • هدف متعالی در کار واکاوی مؤلفه‌های معنویت و ارزیابی آن در سازمان [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 9-29]
  • هویت برند بررسی نقش تعدیلگر ارزش‌های لذت‌گرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 117-139]
  • هویت برند بررسی رابطه بین هویت و اعتماد برند با حمایت از برند [دوره 6، شماره 21، 1393، صفحه 31-52]
  • هوش رقابتی شناسایی و رتبه بندی شاخص های هوش رقابتی بر اثربخشی سیستم های پشتیبان تصمیم (DSS) در شرکت ملی گاز ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 53-62]