نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمادگی الکترونیکی بررسی تأثیر آمادگی الکترونیکی بانک های دولتی بر کیفیت خدمات آن‌ها از نظر مشتریان (مورد مطالعه: استان بوشهر) [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 75-94]
  • آمیخته بازاریابی بررسی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان بانک شهر از ارائه خدمات و رابطه آن با وفاداری به برند (مورد مطالعه: شعب بانک شهر در تهران) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 27-46]

ا

  • اثربخشی تبیین کارایی و تحلیل بازده‌ها نسبت به مقیاس صنعت برق کشور [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 55-73]
  • اجرای نظام پیشنهادها شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان (مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 47-63]
  • اداره کل تعاون استان تهران بررسی رابطه بین استقرار سیستم های مدیریت دانش و تعالی سازمانی مطالعه موردی: اداره کل تعاون استان تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 89-110]
  • ادراک حمایت سازمانی و میل به ماندن بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمانها و ادارات دولتی ( مطالعه موردی شهرستان ایلام) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 41-57]
  • ایران‌خودرو بررسی نقش مؤلفه‌های تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تأمین در ایران‌خودرو [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 37-54]
  • ارزش ادراک شده بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 23-39]
  • استراتژی بازاریابی تعیین استراتژی بهینه بازاریابی در صنعت بانکی با رویکرد ترکیبی ANP و TOPSIS (مورد مطالعه: بانک صادرات) [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 115-131]
  • استراتژی زنجیره تامین تحلیل عاملی شاخص‏های سازمان‏های دانش بنیان و تاثیر آن در استراتژی زنجیره تامین [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 29-47]
  • اعتماد بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 23-39]
  • اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد زنجیره تأمین با استفاده از مدل‌یابی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 95-116]
  • ایمان به کار بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 9-36]
  • انتظارات مشتری شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 65-80]
  • اندازه‌گیری کیفیت خدمات شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 65-80]
  • اهداف تبیین جهت گیری راهبردی (اهداف، دکترین و سیاست) بازرگانی و تجارت خارجی مبتنی بر قانون اساسی و اسناد بالادستی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 9-28]

ب

  • بازاریابی خدمات بررسی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان بانک شهر از ارائه خدمات و رابطه آن با وفاداری به برند (مورد مطالعه: شعب بانک شهر در تهران) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 27-46]
  • بازاریابی داخلی بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمانها و ادارات دولتی ( مطالعه موردی شهرستان ایلام) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 41-57]
  • بازخورد عملکرد) و رضایت شغلی بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 9-36]

پ

  • پارک مکان یابی پارک ها با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (نمونه موردی: شهرداری منطقه 10) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 9-26]
  • پالایشگاه شناور بررسی عوامل مزیتی استفاده از پالایشگاه شناور در میدان نفتی پارس جنوبی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 77-95]
  • پروژه شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پروژه های شاخص سازمان مهندسی و عمران شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 101-117]
  • پروژه های عمرانی شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پروژه های شاخص سازمان مهندسی و عمران شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 101-117]
  • پیشبرد غیر پولی بررسی تأثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 111-132]

ت

  • تأمین مالی نقش آکچوئری بر روش های تأمین مالی در طرح های مستمری سازمان تأمین اجتماعی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 48-62]
  • تجارت الکترونیک بررسی نقش مؤلفه‌های تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تأمین در ایران‌خودرو [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 37-54]
  • تجارت خارجی تبیین جهت گیری راهبردی (اهداف، دکترین و سیاست) بازرگانی و تجارت خارجی مبتنی بر قانون اساسی و اسناد بالادستی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 9-28]
  • تجاری سازی تحلیل عاملی شاخص‏های سازمان‏های دانش بنیان و تاثیر آن در استراتژی زنجیره تامین [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 29-47]
  • تحلیل پوششی داده‌ها تبیین کارایی و تحلیل بازده‌ها نسبت به مقیاس صنعت برق کشور [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 55-73]
  • تحلیل دلفی فازی شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمانی بارویکرد مدل سازی تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه ادارات مرکزی بانک مسکن) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 1-21]
  • تحلیل عاملی اکتشافی تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 119-139]
  • تحلیل عاملی اکتشافی تحلیل عاملی شاخص‏های سازمان‏های دانش بنیان و تاثیر آن در استراتژی زنجیره تامین [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 29-47]
  • تحلیل عاملی تأییدی بررسی نقش مؤلفه‌های تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تأمین در ایران‌خودرو [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 37-54]
  • تشریح کسب و کار تاثیر فناوری اطلاعات در مدیریت کسب و کار با ارایه تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 79-88]
  • تصمیم فروش ارائه مدل پویای تصمیم گیری سرمایه گذار در شرایط زیان با استفاده از PLS [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 59-77]
  • تعالی سازمانی بررسی رابطه بین استقرار سیستم های مدیریت دانش و تعالی سازمانی مطالعه موردی: اداره کل تعاون استان تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 89-110]
  • تعهد سازمانی بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 9-36]
  • تیم سازی و مشارکت کارکنان شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان (مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 47-63]
  • توانمندسازی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان (مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 47-63]
  • توزیع خدمات بررسی علل عدم‌موفقیت و افول دفاتر خدمات مسافرتی در تهران [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 141-167]
  • تولید شناور بررسی عوامل مزیتی استفاده از پالایشگاه شناور در میدان نفتی پارس جنوبی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 77-95]

ث

  • ثبت سفارش الکترونیک طراحی یک الگوی اثربخش جهت موفقیت ارائه خدمات الکترونیکی ثبت سفارش بازرگانی در بدنه دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 63-75]

ج

  • جهت‌گیری راهبردی تبیین جهت گیری راهبردی (اهداف، دکترین و سیاست) بازرگانی و تجارت خارجی مبتنی بر قانون اساسی و اسناد بالادستی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 9-28]

ح

  • حداقل مربعات جزئی ارائه مدل پویای تصمیم گیری سرمایه گذار در شرایط زیان با استفاده از PLS [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 59-77]

خ

  • خرید آتی بررسی تأثیر دانش و روابط برند بر تصمیم‌های خریدهای جاری و آتی مشتریان مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکت مینو) [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 117-139]
  • خرید جاری بررسی تأثیر دانش و روابط برند بر تصمیم‌های خریدهای جاری و آتی مشتریان مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکت مینو) [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 117-139]

د

  • دانش برند بررسی تأثیر دانش و روابط برند بر تصمیم‌های خریدهای جاری و آتی مشتریان مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکت مینو) [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 117-139]
  • دانش و فناوری اطلاعات تاثیر فناوری اطلاعات در مدیریت کسب و کار با ارایه تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 79-88]
  • دفاتر مسافرتی بررسی علل عدم‌موفقیت و افول دفاتر خدمات مسافرتی در تهران [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 141-167]
  • دکترین تبیین جهت گیری راهبردی (اهداف، دکترین و سیاست) بازرگانی و تجارت خارجی مبتنی بر قانون اساسی و اسناد بالادستی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 9-28]
  • دولت الکترونیک طراحی یک الگوی اثربخش جهت موفقیت ارائه خدمات الکترونیکی ثبت سفارش بازرگانی در بدنه دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 63-75]

ذ

  • ذخیره شناور بررسی عوامل مزیتی استفاده از پالایشگاه شناور در میدان نفتی پارس جنوبی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 77-95]

ر

  • رضایت بررسی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان بانک شهر از ارائه خدمات و رابطه آن با وفاداری به برند (مورد مطالعه: شعب بانک شهر در تهران) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 27-46]
  • رضایت شهروندان طراحی یک الگوی اثربخش جهت موفقیت ارائه خدمات الکترونیکی ثبت سفارش بازرگانی در بدنه دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 63-75]
  • رضایت مشتری شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 65-80]
  • رضایت مشتری بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 23-39]
  • رفتار مصرف‌کننده بررسی تأثیر دانش و روابط برند بر تصمیم‌های خریدهای جاری و آتی مشتریان مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکت مینو) [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 117-139]
  • رهبری معنوی (چشم‌انداز سازمانی بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 9-36]
  • روابط برند بررسی تأثیر دانش و روابط برند بر تصمیم‌های خریدهای جاری و آتی مشتریان مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکت مینو) [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 117-139]

ز

  • زنجیره تامین چابک تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 119-139]

س

  • سازگاری ارائه مدل پویای تصمیم گیری سرمایه گذار در شرایط زیان با استفاده از PLS [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 59-77]
  • سازمان دانش بنیان تحلیل عاملی شاخص‏های سازمان‏های دانش بنیان و تاثیر آن در استراتژی زنجیره تامین [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 29-47]
  • سیاست تبیین جهت گیری راهبردی (اهداف، دکترین و سیاست) بازرگانی و تجارت خارجی مبتنی بر قانون اساسی و اسناد بالادستی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 9-28]
  • سروکوال شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 65-80]
  • سیستم اطلاعات جغرافیایی مکان یابی پارک ها با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (نمونه موردی: شهرداری منطقه 10) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 9-26]

ش

  • شاخص مالم کوییست تبیین کارایی و تحلیل بازده‌ها نسبت به مقیاس صنعت برق کشور [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 55-73]
  • شکست سازمان بررسی علل عدم‌موفقیت و افول دفاتر خدمات مسافرتی در تهران [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 141-167]

ط

  • طرح تجاری تاثیر فناوری اطلاعات در مدیریت کسب و کار با ارایه تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 79-88]
  • طرح های مستمری نقش آکچوئری بر روش های تأمین مالی در طرح های مستمری سازمان تأمین اجتماعی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 48-62]

ع

  • عدالت بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 23-39]
  • عشق به نوع‌دوستی بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 9-36]
  • عضویت در سازمان بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 9-36]
  • عملیات تجاری تاثیر فناوری اطلاعات در مدیریت کسب و کار با ارایه تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 79-88]
  • عملکرد زنجیره تأمین بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد زنجیره تأمین با استفاده از مدل‌یابی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 95-116]
  • عملکرد سازمانی بررسی رابطه بین استقرار سیستم های مدیریت دانش و تعالی سازمانی مطالعه موردی: اداره کل تعاون استان تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 89-110]
  • عوامل کلیدی موفقیت شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پروژه های شاخص سازمان مهندسی و عمران شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 101-117]
  • عوامل کلیدی موفقیت تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 119-139]
  • عوامل کلیدی موفقیت شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمانی بارویکرد مدل سازی تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه ادارات مرکزی بانک مسکن) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 1-21]

غ

  • غنی سازی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان (مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 47-63]

ف

  • فرآیندکسب و کار تاثیر فناوری اطلاعات در مدیریت کسب و کار با ارایه تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 79-88]
  • فن آوری اطلاعات طراحی یک الگوی اثربخش جهت موفقیت ارائه خدمات الکترونیکی ثبت سفارش بازرگانی در بدنه دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 63-75]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی تأثیر آمادگی الکترونیکی بانک های دولتی بر کیفیت خدمات آن‌ها از نظر مشتریان (مورد مطالعه: استان بوشهر) [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 75-94]

ق

  • قانون اساسی تبیین جهت گیری راهبردی (اهداف، دکترین و سیاست) بازرگانی و تجارت خارجی مبتنی بر قانون اساسی و اسناد بالادستی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 9-28]

ک

  • کارایی تبیین کارایی و تحلیل بازده‌ها نسبت به مقیاس صنعت برق کشور [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 55-73]
  • کسور تعریف شده نقش آکچوئری بر روش های تأمین مالی در طرح های مستمری سازمان تأمین اجتماعی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 48-62]
  • کیفیت خدمات بررسی تأثیر آمادگی الکترونیکی بانک های دولتی بر کیفیت خدمات آن‌ها از نظر مشتریان (مورد مطالعه: استان بوشهر) [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 75-94]

گ

  • گردشگری بررسی علل عدم‌موفقیت و افول دفاتر خدمات مسافرتی در تهران [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 141-167]

ل

  • لذت بخشی محصول بررسی تأثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 111-132]

م

  • مالی رفتاری خرد ارائه مدل پویای تصمیم گیری سرمایه گذار در شرایط زیان با استفاده از PLS [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 59-77]
  • متغیرهای موفقیت طراحی یک الگوی اثربخش جهت موفقیت ارائه خدمات الکترونیکی ثبت سفارش بازرگانی در بدنه دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 63-75]
  • میدان مشترک نفتی بررسی عوامل مزیتی استفاده از پالایشگاه شناور در میدان نفتی پارس جنوبی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 77-95]
  • مدیریت مکان یابی پارک ها با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (نمونه موردی: شهرداری منطقه 10) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 9-26]
  • مدیریت دانش تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 119-139]
  • مدیریت دانش شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمانی بارویکرد مدل سازی تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه ادارات مرکزی بانک مسکن) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 1-21]
  • مدیریت دانش بررسی رابطه بین استقرار سیستم های مدیریت دانش و تعالی سازمانی مطالعه موردی: اداره کل تعاون استان تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 89-110]
  • مدیریت زنجیره تأمین بررسی نقش مؤلفه‌های تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تأمین در ایران‌خودرو [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 37-54]
  • مدل AHP مکان یابی پارک ها با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (نمونه موردی: شهرداری منطقه 10) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 9-26]
  • مدل‌یابی معادلات ساختاری بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد زنجیره تأمین با استفاده از مدل‌یابی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 95-116]
  • مدلسازی تفسیری- ساختاری شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمانی بارویکرد مدل سازی تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه ادارات مرکزی بانک مسکن) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 1-21]
  • مدل سروپرف بررسی تأثیر آمادگی الکترونیکی بانک های دولتی بر کیفیت خدمات آن‌ها از نظر مشتریان (مورد مطالعه: استان بوشهر) [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 75-94]
  • مزایای تعریف شده نقش آکچوئری بر روش های تأمین مالی در طرح های مستمری سازمان تأمین اجتماعی [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 48-62]
  • مشتری بررسی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان بانک شهر از ارائه خدمات و رابطه آن با وفاداری به برند (مورد مطالعه: شعب بانک شهر در تهران) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 27-46]
  • مشتریان داخلی بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمانها و ادارات دولتی ( مطالعه موردی شهرستان ایلام) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 41-57]
  • معادلات ساختاری نقش نوآوری در تدوین استراتژی در صنایع بزرگ (مطالعه موردی: شرکت پارس خودرو) [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 97-113]
  • معناداری در کار بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 9-36]
  • مکان‌یابی مکان یابی پارک ها با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (نمونه موردی: شهرداری منطقه 10) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 9-26]
  • موفقیت بررسی علل عدم‌موفقیت و افول دفاتر خدمات مسافرتی در تهران [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 141-167]
  • موفقیت استراتژی سازمان نقش نوآوری در تدوین استراتژی در صنایع بزرگ (مطالعه موردی: شرکت پارس خودرو) [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 97-113]
  • موفقیت و شکست پروژه شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پروژه های شاخص سازمان مهندسی و عمران شهر تهران [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 101-117]

ن

  • نام تجاری بررسی تأثیر دانش و روابط برند بر تصمیم‌های خریدهای جاری و آتی مشتریان مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکت مینو) [دوره 7، شماره 26، 1394، صفحه 117-139]
  • نگرش برند ورفتار مصرف کننده بررسی تأثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 111-132]
  • نوآوری سازمانی نقش نوآوری در تدوین استراتژی در صنایع بزرگ (مطالعه موردی: شرکت پارس خودرو) [دوره 7، شماره 25، 1394، صفحه 97-113]

و

  • وفاداری بررسی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان بانک شهر از ارائه خدمات و رابطه آن با وفاداری به برند (مورد مطالعه: شعب بانک شهر در تهران) [دوره 7، شماره 27، 1394، صفحه 27-46]

ه

  • هدیه تبلیغاتی بررسی تأثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 111-132]