نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آلومینیوم بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 97-107]
  • آمیخته بازاریابی صنعتی بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 97-107]

ا

  • اثربخشی فروش بررسی تاثیر یادگیری هدف مدار و کنترل فروش (رسمی و غیررسمی ) بر اثربخشی فروش در صنعت مواد غذایی [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 97-109]
  • اجرای خط‌مشی بررسی تأثیر ابعاد مسئله‌یابی بر میزان اجرای خط‌مشی‌ها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 81-96]
  • اختیار امکان سنجی استقرار و اجرای سیستم بودجه‌بندی عملیاتی با استفاده از مدل SHAH در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 55-70]
  • ادراک از محیط فروشگاه بررسی عوامل موثر بر خرید تفننی در فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه شهر تهران [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 77-95]
  • ارزیابی صحیح محیطی بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت اجرای برنامه های استراتژیک دانشگاه ها و ارائه الگوی مناسب ( مورد مطالعه : دانشگاه های دولتی استان آذربایجان غربی ) [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 37-58]
  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد، رتبه بندی و ارائه مسیر توسعه با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها(DEA) (مورد مطالعه : شرکت های هواپیمایی مسافربری ایرانی) [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 71-93]
  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد به‌کارگیری سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه: بانک سینا) [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 75-127]
  • ارزش ویژه برند سیاسی ارائه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر قصد رأی دادن شهروندان [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 63-73]
  • استرس مالی تعیین شاخص استرس مالی در بازار های بانکداری، ارز و بیمه [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 1-18]
  • استرس مالی بررسی اثرات پویای استرس مالی بر عملکرد صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 45-61]
  • اسلام عصر اطلاعات و مدیریت سلامی [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 43-62]
  • اعتماد مشتری بررسی رابطه بین کیفیت وب‌سایت و قصد خرید مجدد مشتریان موردمطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 129-144]
  • اقیانوس آبی تدوین راهبرد بانک‌های نوظهور در صنعت بانکداری ایران: مطالعه موردی بانک پاسارگاد [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 7-25]
  • اقیانوس قرمز تدوین راهبرد بانک‌های نوظهور در صنعت بانکداری ایران: مطالعه موردی بانک پاسارگاد [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 7-25]
  • الگوی تصمیم‌گیری چهار‌اقدامی تدوین راهبرد بانک‌های نوظهور در صنعت بانکداری ایران: مطالعه موردی بانک پاسارگاد [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 7-25]

ب

  • بازاریابی صنعتی بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 97-107]
  • بازار ارز تعیین شاخص استرس مالی در بازار های بانکداری، ارز و بیمه [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 1-18]
  • بازار بانکی تعیین شاخص استرس مالی در بازار های بانکداری، ارز و بیمه [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 1-18]
  • بازار بیمه تعیین شاخص استرس مالی در بازار های بانکداری، ارز و بیمه [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 1-18]
  • بازده حقوق صاحبان سهام بررسی اثرات پویای استرس مالی بر عملکرد صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 45-61]
  • بانک ملت تهران تأثیر محیط فیزیکی و اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 21-43]
  • بحران مالی بررسی اثرات پویای استرس مالی بر عملکرد صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 45-61]
  • بخش کشاورزی تحلیل عوامل موثر بر موفقیت کسب و کار‌های کوچک و متوسط کارآفرین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی؛ شهرستان فراهان، استان مرکزی) [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 1-17]
  • برند خصوصی بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا) [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 27-42]
  • بیمه ایران بررسی رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و تعهد سازمانی در شرکت بیمه ایران [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 7-19]
  • بیمه درمان تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد) [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 111-127]
  • بهای تمام شده تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد) [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 111-127]
  • بودجه بندی بر اساس عملکرد امکان سنجی استقرار و اجرای سیستم بودجه‌بندی عملیاتی با استفاده از مدل SHAH در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 55-70]

پ

  • پذیرش امکان سنجی استقرار و اجرای سیستم بودجه‌بندی عملیاتی با استفاده از مدل SHAH در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 55-70]

ت

  • تبلیغات تأثیر تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید در صنعت کالاهای تند‌گردش [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 63-79]
  • تبلیغات شفاهی بررسی عوامل موثر بر خرید تفننی در فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه شهر تهران [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 77-95]
  • تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد، رتبه بندی و ارائه مسیر توسعه با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها(DEA) (مورد مطالعه : شرکت های هواپیمایی مسافربری ایرانی) [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 71-93]
  • ترجیح نام تجاری بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتل‌های آزادی و استقلال تهران) [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 145-164]
  • تعهد بررسی رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و تعهد سازمانی در شرکت بیمه ایران [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 7-19]
  • تعهد سازمانی بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت اجرای برنامه های استراتژیک دانشگاه ها و ارائه الگوی مناسب ( مورد مطالعه : دانشگاه های دولتی استان آذربایجان غربی ) [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 37-58]
  • تعهد سازمانی بررسی رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و تعهد سازمانی در شرکت بیمه ایران [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 7-19]
  • توانایی امکان سنجی استقرار و اجرای سیستم بودجه‌بندی عملیاتی با استفاده از مدل SHAH در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 55-70]

ج

  • جستجوی فروشگاهی بررسی عوامل موثر بر خرید تفننی در فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه شهر تهران [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 77-95]

ح

  • حزب سیاسی ارائه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر قصد رأی دادن شهروندان [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 63-73]

خ

  • خدمات بانکی تدوین راهبرد بانک‌های نوظهور در صنعت بانکداری ایران: مطالعه موردی بانک پاسارگاد [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 7-25]
  • خرید تفننی بررسی عوامل موثر بر خرید تفننی در فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه شهر تهران [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 77-95]
  • خرد و عقل ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 109-127]
  • خط‌مشی بررسی تأثیر ابعاد مسئله‌یابی بر میزان اجرای خط‌مشی‌ها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 81-96]
  • خلاقیت بررسی راهکارهای لازم جهت افزایش خلاقیت کارکنان با رویکرد کایزن (بهبود مستمر) مطالعه موردی پالایشگاه گاز پارسیان [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 19-36]
  • خلاقیت ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 109-127]
  • خود رگرسیون برداری بررسی اثرات پویای استرس مالی بر عملکرد صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 45-61]

ر

  • راهبرد فروش تاثیرگذاری راهبرد فروش برمزیت رقابتی (موردمطالعه: شرکت‏های فعال درشهرک‏های صنعتی سنندج) [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 19-33]
  • رضایت مشتری بررسی رابطه بین کیفیت وب‌سایت و قصد خرید مجدد مشتریان موردمطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 129-144]
  • رضایت مشتریان تأثیر محیط فیزیکی و اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 21-43]

س

  • سرانه عملکردی تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد) [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 111-127]

ش

  • شاخص استرس مالی تعیین شاخص استرس مالی در بازار های بانکداری، ارز و بیمه [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 1-18]
  • شاخص رضایت مشتری طراحی مدل جهت سنجش بلوغ CRM در سازمان با استفاده از AHP [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 111-130]
  • شبکه‌های اجتماعی تأثیر تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید در صنعت کالاهای تند‌گردش [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 63-79]
  • شخصیت بررسی رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و تعهد سازمانی در شرکت بیمه ایران [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 7-19]
  • شخصیت برند سیاسی ارائه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر قصد رأی دادن شهروندان [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 63-73]
  • شرکت های هواپیمایی مسافربری ایرانی ارزیابی عملکرد، رتبه بندی و ارائه مسیر توسعه با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها(DEA) (مورد مطالعه : شرکت های هواپیمایی مسافربری ایرانی) [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 71-93]

ص

  • صنعت بانکداری بررسی اثرات پویای استرس مالی بر عملکرد صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 45-61]

ع

  • عصر اطلاعات عصر اطلاعات و مدیریت سلامی [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 43-62]
  • عملکرد کیفی نقش مدیریت کیفیت و مسائل زیست محیطی در کسب مزیت رقابتی مؤسسات هتل داری مناطق شمالی کشور [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 59-75]
  • عوامل موفقیت تحلیل عوامل موثر بر موفقیت کسب و کار‌های کوچک و متوسط کارآفرین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی؛ شهرستان فراهان، استان مرکزی) [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 1-17]

غ

  • غرب عصر اطلاعات و مدیریت سلامی [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 43-62]

ف

  • فرآیند سلسله مراتبی طراحی مدل جهت سنجش بلوغ CRM در سازمان با استفاده از AHP [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 111-130]
  • فرهنگ سازمانی بررسـی تاثیر فرهنگ سازمانی بارویکـرد نوآوری بر موفقیت استراتژی سازمان [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 35-53]
  • فروش تاثیرگذاری راهبرد فروش برمزیت رقابتی (موردمطالعه: شرکت‏های فعال درشهرک‏های صنعتی سنندج) [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 19-33]
  • فناوری ارتباطی عصر اطلاعات و مدیریت سلامی [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 43-62]

ق

  • قصد خرید تأثیر تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید در صنعت کالاهای تند‌گردش [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 63-79]
  • قصد خرید بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا) [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 27-42]
  • قصد خرید مجدد بررسی رابطه بین کیفیت وب‌سایت و قصد خرید مجدد مشتریان موردمطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 129-144]
  • قصد رأی‌دهی ارائه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر قصد رأی دادن شهروندان [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 63-73]

ک

  • کارایی خطوط هوایی ارزیابی عملکرد، رتبه بندی و ارائه مسیر توسعه با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها(DEA) (مورد مطالعه : شرکت های هواپیمایی مسافربری ایرانی) [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 71-93]
  • کارآفرینی تحلیل عوامل موثر بر موفقیت کسب و کار‌های کوچک و متوسط کارآفرین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی؛ شهرستان فراهان، استان مرکزی) [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 1-17]
  • کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد به‌کارگیری سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه: بانک سینا) [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 75-127]
  • کارکنان بررسی رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و تعهد سازمانی در شرکت بیمه ایران [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 7-19]
  • کار و رفاه اجتماعی بررسی تأثیر ابعاد مسئله‌یابی بر میزان اجرای خط‌مشی‌ها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 81-96]
  • کایزن بررسی راهکارهای لازم جهت افزایش خلاقیت کارکنان با رویکرد کایزن (بهبود مستمر) مطالعه موردی پالایشگاه گاز پارسیان [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 19-36]
  • کسب و کار کوچک و متوسط تحلیل عوامل موثر بر موفقیت کسب و کار‌های کوچک و متوسط کارآفرین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی؛ شهرستان فراهان، استان مرکزی) [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 1-17]
  • کیفیت ادراک‌شده بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا) [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 27-42]
  • کیفیت ادراک‌شده نام تجاری بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتل‌های آزادی و استقلال تهران) [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 145-164]
  • کیفیت وب‌سایت بررسی رابطه بین کیفیت وب‌سایت و قصد خرید مجدد مشتریان موردمطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 129-144]
  • کنترل فروش رسمی و غیررسمی بررسی تاثیر یادگیری هدف مدار و کنترل فروش (رسمی و غیررسمی ) بر اثربخشی فروش در صنعت مواد غذایی [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 97-109]

گ

  • گرایش به خرید تفننی‌‌ بررسی عوامل موثر بر خرید تفننی در فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه شهر تهران [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 77-95]

م

  • محیط اجتماعی تأثیر محیط فیزیکی و اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 21-43]
  • محیط فیزیکی تأثیر محیط فیزیکی و اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 21-43]
  • مدیریت عصر اطلاعات و مدیریت سلامی [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 43-62]
  • مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری ارزیابی عملکرد به‌کارگیری سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه: بانک سینا) [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 75-127]
  • مدیریت ارتباط مشتری طراحی مدل جهت سنجش بلوغ CRM در سازمان با استفاده از AHP [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 111-130]
  • مدیریت برند بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا) [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 27-42]
  • مدیریت زیست محیطی نقش مدیریت کیفیت و مسائل زیست محیطی در کسب مزیت رقابتی مؤسسات هتل داری مناطق شمالی کشور [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 59-75]
  • مدیریت کیفیت نقش مدیریت کیفیت و مسائل زیست محیطی در کسب مزیت رقابتی مؤسسات هتل داری مناطق شمالی کشور [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 59-75]
  • مدل شاه امکان سنجی استقرار و اجرای سیستم بودجه‌بندی عملیاتی با استفاده از مدل SHAH در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 55-70]
  • مزیت رقابتی تاثیرگذاری راهبرد فروش برمزیت رقابتی (موردمطالعه: شرکت‏های فعال درشهرک‏های صنعتی سنندج) [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 19-33]
  • مزیت رقایتی؛نعت هتل داری نقش مدیریت کیفیت و مسائل زیست محیطی در کسب مزیت رقابتی مؤسسات هتل داری مناطق شمالی کشور [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 59-75]
  • مسئله‌یابی بررسی تأثیر ابعاد مسئله‌یابی بر میزان اجرای خط‌مشی‌ها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 81-96]
  • مسئله‌یابی رسمی بررسی تأثیر ابعاد مسئله‌یابی بر میزان اجرای خط‌مشی‌ها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 81-96]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتل‌های آزادی و استقلال تهران) [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 145-164]
  • مشارکت تیمی کارکنان بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت اجرای برنامه های استراتژیک دانشگاه ها و ارائه الگوی مناسب ( مورد مطالعه : دانشگاه های دولتی استان آذربایجان غربی ) [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 37-58]
  • مشارکت مدیران ارشد بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت اجرای برنامه های استراتژیک دانشگاه ها و ارائه الگوی مناسب ( مورد مطالعه : دانشگاه های دولتی استان آذربایجان غربی ) [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 37-58]
  • معادلات ساختاری بررسی رابطه بین کیفیت وب‌سایت و قصد خرید مجدد مشتریان موردمطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 129-144]
  • معیار رضایت مشتری طراحی مدل جهت سنجش بلوغ CRM در سازمان با استفاده از AHP [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 111-130]
  • موفقیت استراتژی سازمان بررسـی تاثیر فرهنگ سازمانی بارویکـرد نوآوری بر موفقیت استراتژی سازمان [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 35-53]

ن

  • نظام آراستگی محیط کار بررسی راهکارهای لازم جهت افزایش خلاقیت کارکنان با رویکرد کایزن (بهبود مستمر) مطالعه موردی پالایشگاه گاز پارسیان [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 19-36]
  • نظام پیشنهادات بررسی راهکارهای لازم جهت افزایش خلاقیت کارکنان با رویکرد کایزن (بهبود مستمر) مطالعه موردی پالایشگاه گاز پارسیان [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 19-36]
  • نگرش مصرف‌کننده تأثیر تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید در صنعت کالاهای تند‌گردش [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 63-79]
  • نوآوری ارزش تدوین راهبرد بانک‌های نوظهور در صنعت بانکداری ایران: مطالعه موردی بانک پاسارگاد [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 7-25]
  • نوآوری سازمانی بررسـی تاثیر فرهنگ سازمانی بارویکـرد نوآوری بر موفقیت استراتژی سازمان [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 35-53]

و

  • وزارت تعاون بررسی تأثیر ابعاد مسئله‌یابی بر میزان اجرای خط‌مشی‌ها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 81-96]
  • وفاداری مشتریان تأثیر محیط فیزیکی و اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 21-43]

ه

  • هزینه یابی بر مبنای فعالیت تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد) [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 111-127]
  • همکاری متقابل مدیریت کارکنان بررسی راهکارهای لازم جهت افزایش خلاقیت کارکنان با رویکرد کایزن (بهبود مستمر) مطالعه موردی پالایشگاه گاز پارسیان [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 19-36]
  • هویت پذیری مشتری از شرکت بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتل‌های آزادی و استقلال تهران) [دوره 8، شماره 31، 1395، صفحه 145-164]
  • هوش اجتماعی ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 109-127]
  • هوش استراتژیک ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 109-127]
  • هوش بازاریابی بررسی رابطه بین هوش رقابتی با عملکرد بازاریابی در بانک اقتصاد نوین [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 95-109]
  • هوش تکنولوژیکی بررسی رابطه بین هوش رقابتی با عملکرد بازاریابی در بانک اقتصاد نوین [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 95-109]
  • هوش راهبردی و عملکرد بازاریابی بررسی رابطه بین هوش رقابتی با عملکرد بازاریابی در بانک اقتصاد نوین [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 95-109]
  • هوش رقبا بررسی رابطه بین هوش رقابتی با عملکرد بازاریابی در بانک اقتصاد نوین [دوره 8، شماره 29، 1395، صفحه 95-109]
  • هوش عملی ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 109-127]
  • هوش فرهنگی ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 109-127]
  • هوش هیجانی ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی [دوره 8، شماره 32، 1395، صفحه 109-127]

ی

  • یادگیری هدف مدار بررسی تاثیر یادگیری هدف مدار و کنترل فروش (رسمی و غیررسمی ) بر اثربخشی فروش در صنعت مواد غذایی [دوره 8، شماره 30، 1395، صفحه 97-109]