نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیخته بازاریابی بررسی و شناسایی شاخصهای اقدام در تبیین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت پخش ایران با استفاده از عوامل آمیخته بازاریابی خدمات (8P) و الگوی چهاراقدام [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 149-170]
  • آینده پژوهی آینده پژوهشی دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 80-102]
  • آینده نگاری شناسایی پیشران های کلیدی موثر بر آینده نفت خام در افق 1414 با استفاده از روش تحلیل اثرات متقاطع [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 384-409]
  • آوازه ی برند بررسی تاثیر مستندات برند، آوازه ی برند و هویت برند بر رضایتمندی و وفاداری مشتری از برند(مطالعه موردی : بانک دی) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 83-109]
  • آوای سازمانی بررسی تأثیر هوش هیجانی بر رضایت شغلی کارکنان با توجه به نقش میانجی آوای سازمانی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 23-50]

ا

  • ابقاء مشتری تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 51-79]
  • اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 18-35]
  • احساس مثبت ارزیابی نقش گرایش به مد و محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید تفننی مبتنی بر مد [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 362-383]
  • ایران بررسی عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری صنعت هتلداری در ایران [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 238-253]
  • ارتباطات تاثیر مشتری گرائی بر عملکرد صادرات با توجه به نقش تعهدرفتاری و ارتباطات در شرکتهای صادر کننده پائین دستی پتروشیمی در ایران [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 1-22]
  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن با رویکرد تلفیقی DEMATEL و DEA (مطالعه موردی : در منطقه غرب تهران) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 48-67]
  • ارزیابی کیفیت خدمات ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از ترکیب روش‌های فرآیند سلسله مراتبی دلفی فازی (F.D.AHP) و تاپسیس فازی (F.TOPSIS) مطالعه موردی: شعب پست بانک شهر تهران [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 254-281]
  • ارزش ادراک شده بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 282-310]
  • ارزش ادراک‌شده برند بررسی تاثیر ارزش ادراک‌شده برند، درگیری مصرف‌کننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 143-168]
  • ارزش برند بررسی تأثیر محرکه‌ای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 36-48]
  • ارزش در معرض ریسک مقایسه کارایی مدل میانگین- واریانس و نظریه ارزش فرین در بهینه سازی سبد سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 128-142]
  • ازخودبیگانگی ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 131-148]
  • استراتژی رقابتی بررسی تأثیرجهت گیری بین المللی کارآفرینی برعملکرد بین المللی بادرنظرداشتن نقش میانجی قابلیت شبکه‌؛استراتژی رقابتی وجهت گیری بین المللی بازار(مورد مطالعه:شرکت ملّی نفت ایران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 171-193]
  • استراتژی کارآفرینی سازمانی بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 66-83]
  • استراتژی‌های کسب و کار بررسی رابطه بین مدیریت دانش و استراتژی‌های کسب و کار(مطالعه موردی شرکت بهسازان کاوش) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 257-281]
  • اعتماد نقش تعدیل‌کننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاه‌به‌بنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 110-127]
  • اعتماد بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 109-130]
  • اقیانو آبی بررسی و شناسایی شاخصهای اقدام در تبیین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت پخش ایران با استفاده از عوامل آمیخته بازاریابی خدمات (8P) و الگوی چهاراقدام [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 149-170]
  • الکترونیک بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 109-130]
  • الگوی چهار اقدام بررسی و شناسایی شاخصهای اقدام در تبیین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت پخش ایران با استفاده از عوامل آمیخته بازاریابی خدمات (8P) و الگوی چهاراقدام [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 149-170]
  • اندازه شرکت تاثیر اندازه شرکت و نرخ تورم بر ساختار سرمایه و سلامت مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بمبئی و توکیو با تاکید بر نقش استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 175-217]
  • انواع تصمیم گیری خرید شناسایی سبک های زندگی سرمایه گذاران ، میزان درگیری ذهنی و نوع تصمیم گیری خرید با رویکرد مالی – رفتاری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 84-108]

ب

  • بازاریابی رابطه ای بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 282-310]
  • بازده دارایی تاثیر اندازه شرکت و نرخ تورم بر ساختار سرمایه و سلامت مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بمبئی و توکیو با تاکید بر نقش استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 175-217]
  • بازده سرمایه تاثیر اندازه شرکت و نرخ تورم بر ساختار سرمایه و سلامت مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بمبئی و توکیو با تاکید بر نقش استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 175-217]
  • بانکداری الکترونیک ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از ترکیب روش‌های فرآیند سلسله مراتبی دلفی فازی (F.D.AHP) و تاپسیس فازی (F.TOPSIS) مطالعه موردی: شعب پست بانک شهر تهران [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 254-281]
  • بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر حکمرانی خوب [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 133-157]
  • بحران مالی بررسی ریسک فرآگیر درماندگی مالی بین شرکت های زنجیره تامین خودرو در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 282-296]
  • بهروزی اجتماعی شناسایی مولفه های مؤثر در استقرار نظام بهروزی سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 1-23]
  • بهروزی ذهنی شناسایی مولفه های مؤثر در استقرار نظام بهروزی سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 1-23]
  • بهروزی روانشناختی شناسایی مولفه های مؤثر در استقرار نظام بهروزی سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 1-23]
  • بهروزی سازمانی شناسایی مولفه های مؤثر در استقرار نظام بهروزی سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 1-23]
  • بهروزی معنوی شناسایی مولفه های مؤثر در استقرار نظام بهروزی سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 1-23]
  • بهینه سازی بازاریابی دیجیتال تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 216-234]
  • بورس اوراق بهادار بمبئی تاثیر اندازه شرکت و نرخ تورم بر ساختار سرمایه و سلامت مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بمبئی و توکیو با تاکید بر نقش استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 175-217]
  • بورس اوراق بهادار تهران تاثیر اندازه شرکت و نرخ تورم بر ساختار سرمایه و سلامت مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بمبئی و توکیو با تاکید بر نقش استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 175-217]
  • بورس اوراق بهادار تهران بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاست های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 201-224]
  • بورس اوراق بهادار توکیو تاثیر اندازه شرکت و نرخ تورم بر ساختار سرمایه و سلامت مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بمبئی و توکیو با تاکید بر نقش استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 175-217]

پ

  • پیامدهای شغلی آوای کارکنان و پیامدهای سازمانی: تبیین چهار راهبرد آوای کارکنان بر اساس تغییرات دو متغیر تعدیل کننده فرهنگ عام گرا/خاص گرا و تبادل رهبر-عضو [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 297-325]
  • پدیده های تشدید شده بررسی پدیده ضربه قوچ و نقش آن در شکست کسب و کارها [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 158-174]
  • پست بانک ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از ترکیب روش‌های فرآیند سلسله مراتبی دلفی فازی (F.D.AHP) و تاپسیس فازی (F.TOPSIS) مطالعه موردی: شعب پست بانک شهر تهران [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 254-281]
  • پویش محیطی شناسایی پیشران های کلیدی موثر بر آینده نفت خام در افق 1414 با استفاده از روش تحلیل اثرات متقاطع [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 384-409]

ت

  • تابع درستنمایی ف نظریه ارزش فرین مقایسه کارایی مدل میانگین- واریانس و نظریه ارزش فرین در بهینه سازی سبد سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 128-142]
  • تاپسیس فازی ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از ترکیب روش‌های فرآیند سلسله مراتبی دلفی فازی (F.D.AHP) و تاپسیس فازی (F.TOPSIS) مطالعه موردی: شعب پست بانک شهر تهران [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 254-281]
  • تبادل رهبر-عضو (LMX) آوای کارکنان و پیامدهای سازمانی: تبیین چهار راهبرد آوای کارکنان بر اساس تغییرات دو متغیر تعدیل کننده فرهنگ عام گرا/خاص گرا و تبادل رهبر-عضو [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 297-325]
  • تجارت B2B سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 175-200]
  • تجارت اجتماعی تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 1-21]
  • تجارت الکترونیک شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 70-87]
  • تجارت الکترونیکی بنگاه‌به‌بنگاه نقش تعدیل‌کننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاه‌به‌بنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 110-127]
  • تجارت بین الملل آینده پژوهشی دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 80-102]
  • تجربه کارآفرین طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 105-132]
  • تجربه مشتری بررسی تاثیر بین تجربه مشتری و وفاداری نگرشی و رفتاری بر میزان سرمایه گذاری مشتریان موسسه اعتباری کوثر اصفهان [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 410-430]
  • تحلیل اثرات متقاطع شناسایی پیشران های کلیدی موثر بر آینده نفت خام در افق 1414 با استفاده از روش تحلیل اثرات متقاطع [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 384-409]
  • تحلیل پوششی داده‌ها ارائه یک روش ترکیبی از ANP و مدل SAR در تحلیل پوششی داده‌ها جهت مقایسه و رتبه‌بندی گزینه‌ها (مطالعه موردی: محصولات شرکت کرمان موتور) [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 103-125]
  • تحلیل های مبتنی بر وب تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 216-234]
  • تسهیم دانش بررسی نقش تعدیل‌گر "یادگیری" در ارتباط بین "عوامل فردی" و "تحریک به تسهیم دانش" ( مطالعه موردی: دانشگاه شاهد) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 24-47]
  • تصمیم گیری جهت سرمایه گذاری بررسی نقش سواد مالی و دانش مالی در تصمیم گیری سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 311-335]
  • تصویر برند بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 282-310]
  • تعداد دوستان شبکه های اجتماعی شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 70-87]
  • تعداد کاربران شبکه های اجتماعی شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 70-87]
  • تعصب عوامل موثر بر خصومت پایدار و موقت مصرف کنندگان ایرانی در قبال کشورهای عربی و پیامد آن بر قضاوت نسبت به کیفیت و تمایل به خرید محصولات خارجی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 145-174]
  • تعهدرفتاری تاثیر مشتری گرائی بر عملکرد صادرات با توجه به نقش تعهدرفتاری و ارتباطات در شرکتهای صادر کننده پائین دستی پتروشیمی در ایران [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 1-22]
  • تقویت فرهنگ کار ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 343-364]
  • تقویت هویت محلی ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 343-364]
  • تمایز رابطه دو سو توانی سازمانی و راهبرد‌های رقابتی (رهبری هزینه، تمایز و تمرکز) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 49-69]
  • تمایل به خرید فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 169-191]
  • تمایل به خرید محصولات خارجی عوامل موثر بر خصومت پایدار و موقت مصرف کنندگان ایرانی در قبال کشورهای عربی و پیامد آن بر قضاوت نسبت به کیفیت و تمایل به خرید محصولات خارجی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 145-174]
  • تمرکز رابطه دو سو توانی سازمانی و راهبرد‌های رقابتی (رهبری هزینه، تمایز و تمرکز) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 49-69]

ج

  • جهت گیری بین المللی بازار بررسی تأثیرجهت گیری بین المللی کارآفرینی برعملکرد بین المللی بادرنظرداشتن نقش میانجی قابلیت شبکه‌؛استراتژی رقابتی وجهت گیری بین المللی بازار(مورد مطالعه:شرکت ملّی نفت ایران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 171-193]
  • جهت گیری بین المللی کار آفرینی بررسی تأثیرجهت گیری بین المللی کارآفرینی برعملکرد بین المللی بادرنظرداشتن نقش میانجی قابلیت شبکه‌؛استراتژی رقابتی وجهت گیری بین المللی بازار(مورد مطالعه:شرکت ملّی نفت ایران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 171-193]

ح

  • حاکمیت شرکتی بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاست های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 201-224]
  • حقوق مالکیت فکری دفاع از منافع عمومی در موافقتنامه تریپس و سازمان تجارت جهانی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 225-237]
  • حکمرانی خوب تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر حکمرانی خوب [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 133-157]
  • حمایت اجتماعی شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 70-87]

خ

  • خدمات بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 109-130]
  • خرید تفننی ارزیابی نقش گرایش به مد و محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید تفننی مبتنی بر مد [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 362-383]
  • خرید زنان تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 1-21]
  • خروج کسب و کار بررسی پدیده ضربه قوچ و نقش آن در شکست کسب و کارها [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 158-174]
  • خصومت مصرف کننده عوامل موثر بر خصومت پایدار و موقت مصرف کنندگان ایرانی در قبال کشورهای عربی و پیامد آن بر قضاوت نسبت به کیفیت و تمایل به خرید محصولات خارجی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 145-174]

د

  • دانشگاه آزاد اسلامی ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 88-104]
  • دانش مالی بررسی نقش سواد مالی و دانش مالی در تصمیم گیری سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 311-335]
  • دانش مالی تاثیر سبک رهبری بر سواد مالی کارکنان با توجه به نقش جو سازمانی و یادگیری در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 326-342]
  • دانش مالی مدیرعامل بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاست های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 201-224]
  • دیپلماسی تجاری آینده پژوهشی دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 80-102]
  • درآمد پایدار بررسی عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری صنعت هتلداری در ایران [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 238-253]
  • درگیری برند مشتریان بررسی نقش هویت و طنین برند در ایجاد حس درگیری برند مشتری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 233-256]
  • درگیری مصرف‌کننده بررسی تاثیر ارزش ادراک‌شده برند، درگیری مصرف‌کننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 143-168]
  • درماندگی مالی بررسی ریسک فرآگیر درماندگی مالی بین شرکت های زنجیره تامین خودرو در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 282-296]
  • دو سو توانی رابطه دو سو توانی سازمانی و راهبرد‌های رقابتی (رهبری هزینه، تمایز و تمرکز) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 49-69]

ر

  • راحتی معامله فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 169-191]
  • راهبرد رابطه دو سو توانی سازمانی و راهبرد‌های رقابتی (رهبری هزینه، تمایز و تمرکز) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 49-69]
  • رسانه اجتماعی تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 1-21]
  • ریسک ادراک شده بررسی نقش سواد مالی و دانش مالی در تصمیم گیری سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 311-335]
  • ریسک سرایت پذیری بررسی ریسک فرآگیر درماندگی مالی بین شرکت های زنجیره تامین خودرو در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 282-296]
  • رضایت شغلی بررسی تأثیر هوش هیجانی بر رضایت شغلی کارکنان با توجه به نقش میانجی آوای سازمانی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 23-50]
  • رضایت مشتری بررسی تاثیر ارزش ادراک‌شده برند، درگیری مصرف‌کننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 143-168]
  • رضایت مشتری بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 192-215]
  • رضایت مشتری سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 175-200]
  • رضایت مشتریان شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 70-87]
  • رضایتمندی مشتری بررسی تاثیر مستندات برند، آوازه ی برند و هویت برند بر رضایتمندی و وفاداری مشتری از برند(مطالعه موردی : بانک دی) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 83-109]
  • رفتار خرید تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 1-21]
  • رقابت پذیری بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 192-215]
  • رهبری هزینه رابطه دو سو توانی سازمانی و راهبرد‌های رقابتی (رهبری هزینه، تمایز و تمرکز) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 49-69]
  • رویکرد انقلابی تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر حکمرانی خوب [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 133-157]
  • رویکرد محله محوری در مدیریت شهری و توانمندسازی ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 343-364]

س

  • ساختار سرمایه تاثیر اندازه شرکت و نرخ تورم بر ساختار سرمایه و سلامت مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بمبئی و توکیو با تاکید بر نقش استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 175-217]
  • سازمان تجارت جهانی دفاع از منافع عمومی در موافقتنامه تریپس و سازمان تجارت جهانی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 225-237]
  • سازمان مدیریت و برنامه ریزی بررسی تأثیر هوش هیجانی بر رضایت شغلی کارکنان با توجه به نقش میانجی آوای سازمانی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 23-50]
  • سیاست های مالی بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاست های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 201-224]
  • سبد سهام بهینه مقایسه کارایی مدل میانگین- واریانس و نظریه ارزش فرین در بهینه سازی سبد سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 128-142]
  • سبک های زندگی سرمایه گذاران شناسایی سبک های زندگی سرمایه گذاران ، میزان درگیری ذهنی و نوع تصمیم گیری خرید با رویکرد مالی – رفتاری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 84-108]
  • سرمایه فکری ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 88-104]
  • سرمایه گذاری مخاطره پذیر طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 105-132]
  • سرمایه گذاری مشتری بررسی تاثیر بین تجربه مشتری و وفاداری نگرشی و رفتاری بر میزان سرمایه گذاری مشتریان موسسه اعتباری کوثر اصفهان [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 410-430]
  • سلامت روان ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 131-148]
  • سلامت مالی تاثیر اندازه شرکت و نرخ تورم بر ساختار سرمایه و سلامت مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بمبئی و توکیو با تاکید بر نقش استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 175-217]
  • سلسله مراتبی دلفی فازی ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از ترکیب روش‌های فرآیند سلسله مراتبی دلفی فازی (F.D.AHP) و تاپسیس فازی (F.TOPSIS) مطالعه موردی: شعب پست بانک شهر تهران [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 254-281]
  • سواد مالی بررسی نقش سواد مالی و دانش مالی در تصمیم گیری سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 311-335]
  • سواد مالی تاثیر سبک رهبری بر سواد مالی کارکنان با توجه به نقش جو سازمانی و یادگیری در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 326-342]

ش

  • شایستگی های فردی طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 105-132]
  • شبکهCPM توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادی‌ترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 336-361]
  • شبکه اجتماعی سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 175-200]
  • شبکه های اجتماعی شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 70-87]
  • شدت کارآفرینی بررسی نقش شدت کارآفرینی و گرایش استراتژیک بر ایجاد قابلیت‌های رقابت‌پذیری و عملکرد صادراتی [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 22-47]
  • شرکت اینترنتی پارس سنتر نقش تعدیل‌کننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاه‌به‌بنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 110-127]
  • شرکت بهسازان کاوش بررسی رابطه بین مدیریت دانش و استراتژی‌های کسب و کار(مطالعه موردی شرکت بهسازان کاوش) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 257-281]
  • شرکت ملّی نفت ایران بررسی تأثیرجهت گیری بین المللی کارآفرینی برعملکرد بین المللی بادرنظرداشتن نقش میانجی قابلیت شبکه‌؛استراتژی رقابتی وجهت گیری بین المللی بازار(مورد مطالعه:شرکت ملّی نفت ایران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 171-193]
  • شرکت های صادر کننده پائین دستی پتروشیمی در ایران تاثیر مشتری گرائی بر عملکرد صادرات با توجه به نقش تعهدرفتاری و ارتباطات در شرکتهای صادر کننده پائین دستی پتروشیمی در ایران [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 1-22]
  • شکست کسب و کار بررسی پدیده ضربه قوچ و نقش آن در شکست کسب و کارها [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 158-174]

ص

  • صنعت پخش بررسی و شناسایی شاخصهای اقدام در تبیین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت پخش ایران با استفاده از عوامل آمیخته بازاریابی خدمات (8P) و الگوی چهاراقدام [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 149-170]
  • صنعت هتلداری بررسی عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری صنعت هتلداری در ایران [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 238-253]

ض

  • ضرب الاجل توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادی‌ترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 336-361]

ط

  • طنین برند بررسی نقش هویت و طنین برند در ایجاد حس درگیری برند مشتری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 233-256]

ع

  • عملکرد بازاریابی دیجیتال تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 216-234]
  • عملکرد بین المللی بررسی تأثیرجهت گیری بین المللی کارآفرینی برعملکرد بین المللی بادرنظرداشتن نقش میانجی قابلیت شبکه‌؛استراتژی رقابتی وجهت گیری بین المللی بازار(مورد مطالعه:شرکت ملّی نفت ایران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 171-193]
  • عملکرد صادرات تاثیر مشتری گرائی بر عملکرد صادرات با توجه به نقش تعهدرفتاری و ارتباطات در شرکتهای صادر کننده پائین دستی پتروشیمی در ایران [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 1-22]
  • عملکرد صادراتی بررسی نقش شدت کارآفرینی و گرایش استراتژیک بر ایجاد قابلیت‌های رقابت‌پذیری و عملکرد صادراتی [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 22-47]
  • عملکرد کارکنان بررسی نقش میانجی گرایش به کارآفرینی در ارتباط بین مدیریت راهبردی منابع انسانی و عملکرد کارکنان(مطالعه موردی: دانشگاه شاهد) [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 126-144]
  • عملکرد مالی بررسی نقش میانجی گرایش به کارآفرینی در ارتباط بین مدیریت راهبردی منابع انسانی و عملکرد کارکنان(مطالعه موردی: دانشگاه شاهد) [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 126-144]
  • عملکرد مالی طراحی مدل فرهنگ مدیریت فرآیند کسب وکار بر عملکرد مالی در سیستم بانکداری [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 68-82]
  • عوامل سازمانی طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 215-232]
  • عوامل فرایندی طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 215-232]
  • عوامل فردی بررسی نقش تعدیل‌گر "یادگیری" در ارتباط بین "عوامل فردی" و "تحریک به تسهیم دانش" ( مطالعه موردی: دانشگاه شاهد) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 24-47]
  • عوامل فرهنگی طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 215-232]
  • عوامل فناورانه و عوامل فردی طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 215-232]
  • عوامل محیطی بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 66-83]
  • عوامل محیطی(دولت) طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 215-232]

ف

  • فرآیند تحلیل شبکه‌ای ارائه یک روش ترکیبی از ANP و مدل SAR در تحلیل پوششی داده‌ها جهت مقایسه و رتبه‌بندی گزینه‌ها (مطالعه موردی: محصولات شرکت کرمان موتور) [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 103-125]
  • فرهنگ سازی اشتغال زنان ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 343-364]
  • فرهنگ سازمانی سنجش و اندازه گیری فرهنگ و جو سازمانی و تجزیه و تحلیل آن جهت ارائه راهکارهای بهبود [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 1-17]
  • فرهنگ عام گرا و خاص گرا آوای کارکنان و پیامدهای سازمانی: تبیین چهار راهبرد آوای کارکنان بر اساس تغییرات دو متغیر تعدیل کننده فرهنگ عام گرا/خاص گرا و تبادل رهبر-عضو [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 297-325]
  • فروش اینترنتی فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 169-191]
  • فشرده سازی توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادی‌ترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 336-361]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 175-200]

ق

  • قابلیت شبکه بررسی تأثیرجهت گیری بین المللی کارآفرینی برعملکرد بین المللی بادرنظرداشتن نقش میانجی قابلیت شبکه‌؛استراتژی رقابتی وجهت گیری بین المللی بازار(مورد مطالعه:شرکت ملّی نفت ایران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 171-193]
  • قابلیت‌های رقابت‌پذیری بررسی نقش شدت کارآفرینی و گرایش استراتژیک بر ایجاد قابلیت‌های رقابت‌پذیری و عملکرد صادراتی [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 22-47]
  • قضاوت نسبت به کیفیت محصول عوامل موثر بر خصومت پایدار و موقت مصرف کنندگان ایرانی در قبال کشورهای عربی و پیامد آن بر قضاوت نسبت به کیفیت و تمایل به خرید محصولات خارجی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 145-174]
  • قیمت‌گذاری بررسی عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری صنعت هتلداری در ایران [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 238-253]

ک

  • کارایی ارائه یک روش ترکیبی از ANP و مدل SAR در تحلیل پوششی داده‌ها جهت مقایسه و رتبه‌بندی گزینه‌ها (مطالعه موردی: محصولات شرکت کرمان موتور) [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 103-125]
  • کارایی ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن با رویکرد تلفیقی DEMATEL و DEA (مطالعه موردی : در منطقه غرب تهران) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 48-67]
  • کارآفرینی سازمانی بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 66-83]
  • کارکردهای پیدا و پنهان ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 131-148]
  • کالای لوکس فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 169-191]
  • کسب و کار خانگی ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محله محوری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 343-364]
  • کیفیت توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادی‌ترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 336-361]
  • کیفیت بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 109-130]
  • کیفیت خدمات بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 282-310]
  • کیفیت خدمات الکترونیک بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 192-215]
  • کمیابی ادراک شده فروش آنلاین کالاهای لوکس: بررسی اثرات دسترسی آنلاین و نمایش قیمت (مطالعه موردی : مشتریان شرکت نوین چرم) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 169-191]

گ

  • گرایش استراتژیک بررسی نقش شدت کارآفرینی و گرایش استراتژیک بر ایجاد قابلیت‌های رقابت‌پذیری و عملکرد صادراتی [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 22-47]
  • گرایش به کارآفرینی بررسی نقش میانجی گرایش به کارآفرینی در ارتباط بین مدیریت راهبردی منابع انسانی و عملکرد کارکنان(مطالعه موردی: دانشگاه شاهد) [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 126-144]
  • گرایش به مد ارزیابی نقش گرایش به مد و محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید تفننی مبتنی بر مد [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 362-383]

م

  • مادی گرایی ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 131-148]
  • محافظه کاری عوامل موثر بر خصومت پایدار و موقت مصرف کنندگان ایرانی در قبال کشورهای عربی و پیامد آن بر قضاوت نسبت به کیفیت و تمایل به خرید محصولات خارجی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 145-174]
  • محرک‌های ارزش برند بررسی تأثیر محرکه‌ای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 36-48]
  • مدیریت استراتژیک منابع انسانی بررسی نقش میانجی گرایش به کارآفرینی در ارتباط بین مدیریت راهبردی منابع انسانی و عملکرد کارکنان(مطالعه موردی: دانشگاه شاهد) [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 126-144]
  • مدیریت الکترونیک منابع انسانی طراحی مدل بهینه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در بانک رفاه [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 215-232]
  • مدیریت دانش بررسی رابطه بین مدیریت دانش و استراتژی‌های کسب و کار(مطالعه موردی شرکت بهسازان کاوش) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 257-281]
  • مدیریت کسب ­وکار طراحی مدل فرهنگ مدیریت فرآیند کسب وکار بر عملکرد مالی در سیستم بانکداری [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 68-82]
  • مدل جمعی(SBM) ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن با رویکرد تلفیقی DEMATEL و DEA (مطالعه موردی : در منطقه غرب تهران) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 48-67]
  • مدل کسب و کار توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادی‌ترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 336-361]
  • مدل گارچ چند متغیره بررسی ریسک فرآگیر درماندگی مالی بین شرکت های زنجیره تامین خودرو در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 282-296]
  • مدل وایزبورد سنجش و اندازه گیری فرهنگ و جو سازمانی و تجزیه و تحلیل آن جهت ارائه راهکارهای بهبود [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 1-17]
  • میزان درگیری ذهنی شناسایی سبک های زندگی سرمایه گذاران ، میزان درگیری ذهنی و نوع تصمیم گیری خرید با رویکرد مالی – رفتاری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 84-108]
  • مستندات برند بررسی تاثیر مستندات برند، آوازه ی برند و هویت برند بر رضایتمندی و وفاداری مشتری از برند(مطالعه موردی : بانک دی) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 83-109]
  • مسیربحرانی توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادی‌ترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 336-361]
  • مسئولیت اجتماعی جوانان تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر حکمرانی خوب [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 133-157]
  • مسئولیت اخلاقی تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 51-79]
  • مسئولیت اقتصادی تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 51-79]
  • مسئولیت خیرخواهانه تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 51-79]
  • مسئولیت قانونی تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 51-79]
  • مشتریان بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 109-130]
  • مشتری­ گرایی طراحی مدل فرهنگ مدیریت فرآیند کسب وکار بر عملکرد مالی در سیستم بانکداری [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 68-82]
  • مشتری گرائی تاثیر مشتری گرائی بر عملکرد صادرات با توجه به نقش تعهدرفتاری و ارتباطات در شرکتهای صادر کننده پائین دستی پتروشیمی در ایران [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 1-22]
  • مشتری محور بررسی تأثیر محرکه‌ای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 36-48]
  • معماری سازمانی بررسی رابطه بین عوامل موثر بر استراتژی کارآفرینی سازمانی( مورد مطالعه: شرکتهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 66-83]
  • میک مک شناسایی پیشران های کلیدی موثر بر آینده نفت خام در افق 1414 با استفاده از روش تحلیل اثرات متقاطع [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 384-409]
  • منش طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 105-132]
  • میهن پرستی عوامل موثر بر خصومت پایدار و موقت مصرف کنندگان ایرانی در قبال کشورهای عربی و پیامد آن بر قضاوت نسبت به کیفیت و تمایل به خرید محصولات خارجی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 145-174]
  • موازنه زمان-هزینه توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادی‌ترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 336-361]
  • موافقت نامه تریپس دفاع از منافع عمومی در موافقتنامه تریپس و سازمان تجارت جهانی [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 225-237]
  • موسسه اعتباری کوثر اصفهان بررسی تاثیر بین تجربه مشتری و وفاداری نگرشی و رفتاری بر میزان سرمایه گذاری مشتریان موسسه اعتباری کوثر اصفهان [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 410-430]

ن

  • نرخ تورم تاثیر اندازه شرکت و نرخ تورم بر ساختار سرمایه و سلامت مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بمبئی و توکیو با تاکید بر نقش استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 175-217]
  • نشانه های شکست بررسی پدیده ضربه قوچ و نقش آن در شکست کسب و کارها [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 158-174]
  • نظام صدای کارکنان آوای کارکنان و پیامدهای سازمانی: تبیین چهار راهبرد آوای کارکنان بر اساس تغییرات دو متغیر تعدیل کننده فرهنگ عام گرا/خاص گرا و تبادل رهبر-عضو [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 297-325]
  • نظریه زمینه ای ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 131-148]
  • نگرش به اطلاعات تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 18-35]
  • نگرش نسبت به وبسایت تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 18-35]
  • نوآوری و خلق ارزش بررسی و شناسایی شاخصهای اقدام در تبیین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت پخش ایران با استفاده از عوامل آمیخته بازاریابی خدمات (8P) و الگوی چهاراقدام [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 149-170]

و

  • واحدهای تصمیم‌گیرنده ارائه یک روش ترکیبی از ANP و مدل SAR در تحلیل پوششی داده‌ها جهت مقایسه و رتبه‌بندی گزینه‌ها (مطالعه موردی: محصولات شرکت کرمان موتور) [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 103-125]
  • واژگان کلیدی : سبک رهبری تاثیر سبک رهبری بر سواد مالی کارکنان با توجه به نقش جو سازمانی و یادگیری در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 326-342]
  • ورشکستگی بررسی پدیده ضربه قوچ و نقش آن در شکست کسب و کارها [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 158-174]
  • ویژگی های شخصی ارزیابی نقش گرایش به مد و محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید تفننی مبتنی بر مد [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 362-383]
  • ویژگی های شخصیتی طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 105-132]
  • ویژگی های فردی طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 105-132]
  • وفاداری به برند بررسی تاثیر مستندات برند، آوازه ی برند و هویت برند بر رضایتمندی و وفاداری مشتری از برند(مطالعه موردی : بانک دی) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 83-109]
  • وفاداری رفتاری بررسی تاثیر بین تجربه مشتری و وفاداری نگرشی و رفتاری بر میزان سرمایه گذاری مشتریان موسسه اعتباری کوثر اصفهان [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 410-430]
  • وفاداری مشتری بررسی تاثیر ارزش ادراک‌شده برند، درگیری مصرف‌کننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 143-168]
  • وفاداری مشتری بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 192-215]
  • وفاداری مشتری بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 282-310]
  • وفاداری نگرشی بررسی تاثیر بین تجربه مشتری و وفاداری نگرشی و رفتاری بر میزان سرمایه گذاری مشتریان موسسه اعتباری کوثر اصفهان [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 410-430]

ه

  • هویت برند بررسی تاثیر مستندات برند، آوازه ی برند و هویت برند بر رضایتمندی و وفاداری مشتری از برند(مطالعه موردی : بانک دی) [دوره 11، شماره 42، 1398، صفحه 83-109]
  • هویت برند بررسی نقش هویت و طنین برند در ایجاد حس درگیری برند مشتری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 233-256]
  • هوش هیجانی بررسی تأثیر هوش هیجانی بر رضایت شغلی کارکنان با توجه به نقش میانجی آوای سازمانی [دوره 11، شماره 41، 1398، صفحه 23-50]
  • هوش هیجانی ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان) [دوره 11، شماره 43، 1398، صفحه 88-104]

ی

  • یادگیری بررسی نقش تعدیل‌گر "یادگیری" در ارتباط بین "عوامل فردی" و "تحریک به تسهیم دانش" ( مطالعه موردی: دانشگاه شاهد) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 24-47]
  • یادگیری سازمانی بررسی نقش تعدیل‌گر "یادگیری" در ارتباط بین "عوامل فردی" و "تحریک به تسهیم دانش" ( مطالعه موردی: دانشگاه شاهد) [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 24-47]
  • یادگیری و جو سازمانی تاثیر سبک رهبری بر سواد مالی کارکنان با توجه به نقش جو سازمانی و یادگیری در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری [دوره 11، شماره 44، 1398، صفحه 326-342]