نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ابعاد هوش رقابتی شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 7-25]
  • اثربخشی شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 7-25]
  • اخلاق اسلامی و زبان تجارت نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 23-56]
  • ایران الگوی اجرای راهبرد تنوع همگون محصول (مورد مطالعه: شرکت کدبانو) [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 97-112]
  • ارزیابی عملکرد روش ترکیبیBSC و VFB-DEAدر محیط فازی جهت طراحی مدلی برای ارزیابی عملکرد بیمارستان ها [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 47-71]
  • ارزش افزوده اقتصادی بررسی ارتباط بین ابعاد سرمایه فکری با عملکرد سازمانی از طریق روش تحلیل پوششی داده (مورد مطالعه: صنعت خودرو) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 71-85]
  • ارزش افزوده فعالیت صنعتی تدوین و ارزیابی الگوهای کارآمد بخش‌بندی بازار صنعت پتروشیمی [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 49-69]
  • استنباط مشتریان بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی، علایق رفتاری و استنباط مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ملّی (مورد مطالعه:بانک ملّی، شعب شرق تهران) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 7-25]
  • اعتماد بررسی تأثیر خودکارآمدی و نگرش کارکنان بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی آنان [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 113-133]
  • اقتصاد مقاومتی عوامل تأثیرگذار شرکت های دانش بنیان بر اقتصاد مقاومتی در بازارهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان شهر تهران در سال 1395) [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 129-151]
  • اقلام تعهدی تاثیر ساختار مالکیت بر رابطه ی کیفیت اقلام تعهدی و هزینه‌های نمایندگی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 73-96]
  • الگوی کارآمد بخش‌بندی تدوین و ارزیابی الگوهای کارآمد بخش‌بندی بازار صنعت پتروشیمی [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 49-69]
  • اندازه کمیته حسابرسی ویژگی‌های کمیته حسابرسی و کیفیت صورت‌های مالی [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 93-109]

ب

  • بازاریابی بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمع‌های تجاری [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 51-66]
  • بازاریابی مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 57-72]

ت

  • تاپسیس فازی ارزیابی مولفه های BIS با استفاده از منطق فازی و شبکه عصبی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 26-46]
  • تبلیغات شفاهی الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)مشتریان بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات (مورد مطالعه:خطوط هوایی در شهر ایلام) [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 110-128]
  • تحریم عوامل تأثیرگذار شرکت های دانش بنیان بر اقتصاد مقاومتی در بازارهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان شهر تهران در سال 1395) [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 129-151]
  • تحقیق موردی الگوی اجرای راهبرد تنوع همگون محصول (مورد مطالعه: شرکت کدبانو) [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 97-112]
  • تحلیل پوششی داده های فازی روش ترکیبیBSC و VFB-DEAدر محیط فازی جهت طراحی مدلی برای ارزیابی عملکرد بیمارستان ها [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 47-71]
  • تخصص کمیته حسابرس ویژگی‌های کمیته حسابرسی و کیفیت صورت‌های مالی [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 93-109]
  • تصویر ذهنی نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 23-56]
  • تعادل فضایی مدیریت هماهنگ منطقه‌ای راهکار ایجاد تعادل فضایی در نظام شهری منطقه شهری تهران [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 7-28]
  • تعهد احساسی به سازمان بررسی تأثیر خودکارآمدی و نگرش کارکنان بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی آنان [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 113-133]
  • تعویض برند (بانک) بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانک‌ها [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 67-80]
  • تعویض غیرارادی بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانک‌ها [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 67-80]
  • تکنیک تحلیل پوششی داده بررسی ارتباط بین ابعاد سرمایه فکری با عملکرد سازمانی از طریق روش تحلیل پوششی داده (مورد مطالعه: صنعت خودرو) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 71-85]
  • تکنیک سیستم های تحلیل عملکرد (FAST) مهندسی ارزش بر مبنای تکنیک TRIZ در صنایع فراساحل نفت و گاز مورد مطالعه: پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 29-50]
  • تمرکزگرایی مدیریت هماهنگ منطقه‌ای راهکار ایجاد تعادل فضایی در نظام شهری منطقه شهری تهران [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 7-28]
  • تنوع همگون محصول الگوی اجرای راهبرد تنوع همگون محصول (مورد مطالعه: شرکت کدبانو) [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 97-112]
  • توانمندسازی بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیل‌گر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 27-47]
  • توانمندسازی بررسی عوامل روان‌شناختی توانمندسازی کارکنان و رضایتمندی مشتری در هتل‌های کلان‌شهر تهران [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 101-117]
  • توانمندسازی روان‌شناختی بررسی عوامل روان‌شناختی توانمندسازی کارکنان و رضایتمندی مشتری در هتل‌های کلان‌شهر تهران [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 101-117]
  • توسعه چند‌مرکزی مدیریت هماهنگ منطقه‌ای راهکار ایجاد تعادل فضایی در نظام شهری منطقه شهری تهران [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 7-28]

چ

  • چابکی رویکرد مدل‌سازی تفسیری ـ ساختاری به‌منظور ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 97-122]

ح

  • حمایت سازمانی دریافتی بررسی تأثیر خودکارآمدی و نگرش کارکنان بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی آنان [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 113-133]

خ

  • خدمات الکترونیک عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 141-158]
  • خرید آنی بررسی رفتار خرید آنی مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 119-138]
  • خلاقیت و نوآوری مهندسی ارزش بر مبنای تکنیک TRIZ در صنایع فراساحل نفت و گاز مورد مطالعه: پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 29-50]
  • خودکارآمدی بررسی تأثیر خودکارآمدی و نگرش کارکنان بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی آنان [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 113-133]

د

  • دانش بازاریابی مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 57-72]

ر

  • رضایت شغلی بررسی تأثیر خودکارآمدی و نگرش کارکنان بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی آنان [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 113-133]
  • رضایت مشتری رابطه مشارکت بین‌بخشی با رضایت مشتریان (دانشجویان) در دانشگاه علوم تحقیقات تهران [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 87-99]
  • رضایت مشتری بررسی عوامل روان‌شناختی توانمندسازی کارکنان و رضایتمندی مشتری در هتل‌های کلان‌شهر تهران [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 101-117]
  • رضایت مشتریان بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیل‌گر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 27-47]
  • رضایتمندی مشتریان بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی، علایق رفتاری و استنباط مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ملّی (مورد مطالعه:بانک ملّی، شعب شرق تهران) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 7-25]
  • رفتار شهروندی سازمانی بررسی تأثیر خودکارآمدی و نگرش کارکنان بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی آنان [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 113-133]
  • رفتار مصرف‌کننده بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمع‌های تجاری [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 51-66]
  • رهبری معنوی تأثیر رهبری معنوی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان: نقش میانجی گری سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی دانشگاه تهران) [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 81-95]

ز

  • زبانِ نام و نشان تجاری نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 23-56]
  • زنجیره تأمین رویکرد مدل‌سازی تفسیری ـ ساختاری به‌منظور ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 97-122]

س

  • ساختار مالکیت تاثیر ساختار مالکیت بر رابطه ی کیفیت اقلام تعهدی و هزینه‌های نمایندگی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 73-96]
  • سرمایه اجتماعی تأثیر رهبری معنوی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان: نقش میانجی گری سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی دانشگاه تهران) [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 81-95]
  • سرمایه روان‌شناختی-کارآفرینی سازمانی- سرمایه اجتماعی نقش میانجی سرمایه اجتماعی در رابطه سرمایه روان‌شناختی و کارآفرینی سازمانی [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 7-22]
  • سرمایه فکری بررسی ارتباط بین ابعاد سرمایه فکری با عملکرد سازمانی از طریق روش تحلیل پوششی داده (مورد مطالعه: صنعت خودرو) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 71-85]
  • سیستم هوش تجاری ارزیابی مولفه های BIS با استفاده از منطق فازی و شبکه عصبی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 26-46]

ش

  • شاخص Q توبین بررسی ارتباط بین ابعاد سرمایه فکری با عملکرد سازمانی از طریق روش تحلیل پوششی داده (مورد مطالعه: صنعت خودرو) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 71-85]
  • شبکه عصبی ارزیابی مولفه های BIS با استفاده از منطق فازی و شبکه عصبی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 26-46]
  • شدت رقابت خارجی بررسی عوامل تعیین کننده استراتژی سازگار با محیط زیست بر مزیت رقابتی سبز و عملکرد صادرات سبز [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 124-139]
  • شرکت کدبانو الگوی اجرای راهبرد تنوع همگون محصول (مورد مطالعه: شرکت کدبانو) [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 97-112]
  • شرکتهای تبدیلی مواد غذایی شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 7-25]
  • شرکت های دانش بنیان عوامل تأثیرگذار شرکت های دانش بنیان بر اقتصاد مقاومتی در بازارهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان شهر تهران در سال 1395) [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 129-151]
  • شهرت بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانک‌ها [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 67-80]

ط

  • طوفان ذهنی (Brainstorming) مهندسی ارزش بر مبنای تکنیک TRIZ در صنایع فراساحل نفت و گاز مورد مطالعه: پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 29-50]

ع

  • علایق رفتاری بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی، علایق رفتاری و استنباط مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ملّی (مورد مطالعه:بانک ملّی، شعب شرق تهران) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 7-25]
  • عملکرد صادرات سبز بررسی عوامل تعیین کننده استراتژی سازگار با محیط زیست بر مزیت رقابتی سبز و عملکرد صادرات سبز [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 124-139]
  • عوامل کیفی خدمات الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)مشتریان بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات (مورد مطالعه:خطوط هوایی در شهر ایلام) [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 110-128]
  • عوامل موفقیت زنجیره تأمین رویکرد مدل‌سازی تفسیری ـ ساختاری به‌منظور ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 97-122]

ف

  • فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی ارزیابی مولفه های BIS با استفاده از منطق فازی و شبکه عصبی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 26-46]
  • فرآیند مدیریت دانش بازاریابی مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 57-72]
  • فرهنگ سازمانی بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیل‌گر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 27-47]
  • فرهنگ سازمانی سبز بررسی عوامل تعیین کننده استراتژی سازگار با محیط زیست بر مزیت رقابتی سبز و عملکرد صادرات سبز [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 124-139]
  • فروشگاه زنجیره‌ای بررسی رفتار خرید آنی مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 119-138]
  • فعالیتهای بازاریابی شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 7-25]
  • فعالیت‌های قبل از خرید بررسی رفتار خرید آنی مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 119-138]

ک

  • کارایی متقاطع روش ترکیبیBSC و VFB-DEAدر محیط فازی جهت طراحی مدلی برای ارزیابی عملکرد بیمارستان ها [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 47-71]
  • کارت امتیازی متوازن روش ترکیبیBSC و VFB-DEAدر محیط فازی جهت طراحی مدلی برای ارزیابی عملکرد بیمارستان ها [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 47-71]
  • کیفیت خدمات بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانک‌ها [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 67-80]
  • کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی، علایق رفتاری و استنباط مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ملّی (مورد مطالعه:بانک ملّی، شعب شرق تهران) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 7-25]
  • کیفیت صورت‌های مالی ویژگی‌های کمیته حسابرسی و کیفیت صورت‌های مالی [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 93-109]

گ

  • گرایش به لذت از خرید بررسی رفتار خرید آنی مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 119-138]
  • گرایش کارآفرینانه تأثیر رهبری معنوی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان: نقش میانجی گری سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد کارآفرینی دانشگاه تهران) [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 81-95]

م

  • مالیات الکترونیکی عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 141-158]
  • مجتمع تجاری بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمع‌های تجاری [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 51-66]
  • مدیریت دانش مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 57-72]
  • مدیریت سود ویژگی‌های کمیته حسابرسی و کیفیت صورت‌های مالی [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 93-109]
  • مدل یابی معادلات ساختاری الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)مشتریان بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات (مورد مطالعه:خطوط هوایی در شهر ایلام) [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 110-128]
  • مدل بهبودیافته لانه‌ای تدوین و ارزیابی الگوهای کارآمد بخش‌بندی بازار صنعت پتروشیمی [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 49-69]
  • مدل‌سازی تفسیری ـ ساختاری رویکرد مدل‌سازی تفسیری ـ ساختاری به‌منظور ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 97-122]
  • مدل لانه‌ای تدوین و ارزیابی الگوهای کارآمد بخش‌بندی بازار صنعت پتروشیمی [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 49-69]
  • مزایای ارتباطات الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)مشتریان بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات (مورد مطالعه:خطوط هوایی در شهر ایلام) [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 110-128]
  • مزیت رقابتی سبز بررسی عوامل تعیین کننده استراتژی سازگار با محیط زیست بر مزیت رقابتی سبز و عملکرد صادرات سبز [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 124-139]
  • مشارکت آموزشی رابطه مشارکت بین‌بخشی با رضایت مشتریان (دانشجویان) در دانشگاه علوم تحقیقات تهران [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 87-99]
  • مشارکت بین‌بخشی رابطه مشارکت بین‌بخشی با رضایت مشتریان (دانشجویان) در دانشگاه علوم تحقیقات تهران [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 87-99]
  • مشارکت پژوهشی رابطه مشارکت بین‌بخشی با رضایت مشتریان (دانشجویان) در دانشگاه علوم تحقیقات تهران [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 87-99]
  • مشارکت خدماتی رابطه مشارکت بین‌بخشی با رضایت مشتریان (دانشجویان) در دانشگاه علوم تحقیقات تهران [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 87-99]
  • مشارکت فرهنگی رابطه مشارکت بین‌بخشی با رضایت مشتریان (دانشجویان) در دانشگاه علوم تحقیقات تهران [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 87-99]
  • مشخصه‌های اصلی کاربردی (FPS) مهندسی ارزش بر مبنای تکنیک TRIZ در صنایع فراساحل نفت و گاز مورد مطالعه: پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 29-50]
  • معادلات ساختاری عوامل تأثیرگذار شرکت های دانش بنیان بر اقتصاد مقاومتی در بازارهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان شهر تهران در سال 1395) [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 129-151]
  • منطقه شهری تهران مدیریت هماهنگ منطقه‌ای راهکار ایجاد تعادل فضایی در نظام شهری منطقه شهری تهران [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 7-28]
  • مهندسی ارزش (VE) مهندسی ارزش بر مبنای تکنیک TRIZ در صنایع فراساحل نفت و گاز مورد مطالعه: پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 29-50]
  • مودیان بزرگ عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 141-158]
  • مودیان مالیاتی عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 141-158]

ن

  • نام و نشان تجاری نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان [دوره 9، شماره 36، 1396، صفحه 23-56]
  • نظام شهری مدیریت هماهنگ منطقه‌ای راهکار ایجاد تعادل فضایی در نظام شهری منطقه شهری تهران [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 7-28]
  • نگرانی عمومی زیست محیطی بررسی عوامل تعیین کننده استراتژی سازگار با محیط زیست بر مزیت رقابتی سبز و عملکرد صادرات سبز [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 124-139]
  • نوآوری نظام‌یافته مهندسی ارزش بر مبنای تکنیک TRIZ در صنایع فراساحل نفت و گاز مورد مطالعه: پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 29-50]

و

  • وفاداری مشتریان بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمع‌های تجاری [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 51-66]

ه

  • هتل‌های 5 ستاره بررسی عوامل روان‌شناختی توانمندسازی کارکنان و رضایتمندی مشتری در هتل‌های کلان‌شهر تهران [دوره 9، شماره 34، 1396، صفحه 101-117]
  • هزینه تعویض بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانک‌ها [دوره 9، شماره 33، 1396، صفحه 67-80]
  • هزینه نمایندگی تاثیر ساختار مالکیت بر رابطه ی کیفیت اقلام تعهدی و هزینه‌های نمایندگی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 73-96]
  • هوش رقابتی شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی [دوره 9، شماره 35، 1396، صفحه 7-25]