نمایه کلیدواژه ها

آ

ا

  • ارزیابی عملکرد کارکنان ارائه رویکردی مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره فازی به منظور ارزیابی و رتبه بندی کارکنان [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 108-136]
  • ارزش ویژه برند تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 131-146]
  • استان گیلان بررسی ارتباط سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان با خرید نوشیدنی های گازدار (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان گیلان) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 36-74]
  • استراتژی شخصی‌سازی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی‌های شخصی‌سازی و کدگذاری به روش تحلیل عاملی تاییدی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 133-153]
  • استراتژی کدگذاری شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی‌های شخصی‌سازی و کدگذاری به روش تحلیل عاملی تاییدی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 133-153]
  • اعتماد الکترونیکی بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان خدمات الکترونیکی بیمه (مورد مطالعه: بیمه سرمد) [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 79-99]
  • اعتمادبرند تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 131-146]
  • اولویت بندی مشتریان ارائه یک روش ترکیبی از ANP و VIKORدر زنجیره تامین سبز تحت محیط خاکستری جهت اولویت بندی مشتریان (مورد مطالعه: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 95-111]

ب

  • بازاریابی تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند) [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 1-16]
  • بازاریابی پزشکی طراحی مدل بازاریابی پزشکی با استفاده ازروش تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 37-58]
  • بازارگرایی داخلی رهبری اخلاقی بررسی رابطه بازارگراییِ داخلیِ رهبری اخلاقی و فرسودگی شغلی بانقش میانجی گری استقلال شغلی بر تعهد سازمانی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 133-167]
  • بازده سهام بررسی اثر نا اطمینانی نرخ ارز بر شاخص قیمت سهام و میزان سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدلهای GARCH و VAR) [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 82-107]
  • برندسازی شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 7-33]
  • بیزاری از باخت بررسی دلایل مقاومت کارکنان در مقابل سیستم های مدیریت دانش (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان شرقی) [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 35-56]
  • به کارگیری نخبگان بررسی تاثیر مدیریت استعداد در به کارگیری و جذب نخبگان و اثرات آن بر کاهش مهاجرت نخبگان در کشور [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 113-131]
  • بورس اوراق بهادار تهران رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 59-81]
  • بورس اوراق بهادار تهران تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 111-132]

ت

  • تاپسیس رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 59-81]
  • تبلیغات تلویزیونی بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 8-34]
  • تبلیغات شفاهی تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند) [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 1-16]
  • تبلیغ اینترنتی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی در دیدگاه مدیران تولیدی های لوازم ورزشی در کسب و کارهای کوچک و متوسط دراستان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 76-93]
  • تحکیم رابطه بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان خدمات الکترونیکی بیمه (مورد مطالعه: بیمه سرمد) [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 79-99]
  • تحلیل پوششی داده ها ارزیابی کارایی سود در زنجیره تامین سه مرحله ای با خروجی های برگشت داده شده با تکنیک تحلیل پوششی داده ها [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 155-171]
  • تحلیل پوششی داده‌ها ارزیابی عملکرد شرکت‌های داروسازی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 148-165]
  • تحلیل رابطه خاکستری رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 59-81]
  • تحلیل عاملی تاییدی ارائه رویکردی مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره فازی به منظور ارزیابی و رتبه بندی کارکنان [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 108-136]
  • تحلیل عاملی تاییدی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی‌های شخصی‌سازی و کدگذاری به روش تحلیل عاملی تاییدی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 133-153]
  • تسهیم اطلاعات شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی سازمانی استانداری خوزستان [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 58-77]
  • تصمیم خرید تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 131-146]
  • تصمیم‌گیری با معیارهای چندگانه ارائه یک روش ترکیبی از ANP و VIKORدر زنجیره تامین سبز تحت محیط خاکستری جهت اولویت بندی مشتریان (مورد مطالعه: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 95-111]
  • تصمیم گیری گروهی رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 59-81]
  • تصویر ذهنی تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند) [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 1-16]
  • تصویر ذهنی برند اصلی/ جدید بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 7-36]
  • تعالی سازمان اثر راهبرد و فرایندهای مدیریت دانش بر تعالی سازمانی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 17-45]
  • تعهدسازمانی بررسی رابطه بازارگراییِ داخلیِ رهبری اخلاقی و فرسودگی شغلی بانقش میانجی گری استقلال شغلی بر تعهد سازمانی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 133-167]
  • تکنیک AHP فازی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی سازمانی استانداری خوزستان [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 58-77]
  • تکنیک TOPSIS فازی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی سازمانی استانداری خوزستان [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 58-77]
  • تناسب تصویر بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 7-36]
  • توانمندسازی سازمانی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی سازمانی استانداری خوزستان [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 58-77]
  • توسعه برند بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 7-36]
  • تئوری سیستم های خاکستری ارائه یک روش ترکیبی از ANP و VIKORدر زنجیره تامین سبز تحت محیط خاکستری جهت اولویت بندی مشتریان (مورد مطالعه: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 95-111]

چ

  • چارچوب ساختاری پویا شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی سازمانی استانداری خوزستان [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 58-77]

ح

  • حجم معاملات بررسی اثر نا اطمینانی نرخ ارز بر شاخص قیمت سهام و میزان سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدلهای GARCH و VAR) [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 82-107]

خ

  • خدمات اینترنتی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعه‌ای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 173-199]

د

  • داده‌کاوی ارزیابی عملکرد شرکت‌های داروسازی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 148-165]
  • دانشگاه آزاد شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 7-33]
  • درخت تصمیم ارزیابی عملکرد شرکت‌های داروسازی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 148-165]

ر

  • راهبردهای مدیریت دانش اثر راهبرد و فرایندهای مدیریت دانش بر تعالی سازمانی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 17-45]
  • رتبه بندی رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 59-81]
  • ریسک اعتباری بررسی تاثیر ریسک اعتباری بر نرخ نقدینگی و مدیریت سود بانک ها [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 87-110]
  • رضایت الکترونیکی بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان خدمات الکترونیکی بیمه (مورد مطالعه: بیمه سرمد) [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 79-99]
  • رضایت بیماران طراحی مدل بازاریابی پزشکی با استفاده ازروش تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 37-58]
  • رضایت مشتریان شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعه‌ای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 173-199]
  • رضایت مصرف کننده تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند) [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 1-16]
  • رضایت مندی مشتری بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر بهبود عملکرد تولید با هدف ارتقاء سطح رضایت مشتری [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 101-129]
  • رفتار مصرف کننده بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 8-34]
  • رفتار مصرف کننده بررسی ارتباط سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان با خرید نوشیدنی های گازدار (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان گیلان) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 36-74]
  • روش تحلیل مسیر بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر بهبود عملکرد تولید با هدف ارتقاء سطح رضایت مشتری [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 101-129]
  • روش دلفی فازی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی سازمانی استانداری خوزستان [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 58-77]

ز

  • زنجیره تامین ارزیابی کارایی سود در زنجیره تامین سه مرحله ای با خروجی های برگشت داده شده با تکنیک تحلیل پوششی داده ها [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 155-171]

س

  • سبک های تصمیم گیری مصرف کننده بررسی ارتباط سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان با خرید نوشیدنی های گازدار (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان گیلان) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 36-74]

ش

  • شاخص مالم کوئیست ارزیابی عملکرد شرکت‌های داروسازی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 148-165]
  • شرکت پالایش گاز ایلام اثر راهبرد و فرایندهای مدیریت دانش بر تعالی سازمانی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 17-45]
  • شرکت مخابرات شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعه‌ای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 173-199]
  • شرکت‌های دارویی ارزیابی عملکرد شرکت‌های داروسازی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 148-165]
  • شرکت های نساجی ارزیابی کارایی سود در زنجیره تامین سه مرحله ای با خروجی های برگشت داده شده با تکنیک تحلیل پوششی داده ها [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 155-171]

ع

  • عملکرد تولید بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر بهبود عملکرد تولید با هدف ارتقاء سطح رضایت مشتری [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 101-129]
  • عملکرد سازمانی بررسی روابط ساختاری میان مدیریت کیفیت جامع، مدیریت زنجیره تامین و عملکرد سازمانی (مطاله موردی: کارخانه مانیزان کرمانشاه) [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 137-168]
  • عوامل انگیزشی بررسی دلایل مقاومت کارکنان در مقابل سیستم های مدیریت دانش (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان شرقی) [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 35-56]
  • عوامل تکنولوژیکی بررسی دلایل مقاومت کارکنان در مقابل سیستم های مدیریت دانش (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان شرقی) [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 35-56]
  • عوامل کلیدی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی‌های شخصی‌سازی و کدگذاری به روش تحلیل عاملی تاییدی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 133-153]

ف

  • فرایندهای مدیریت دانش اثر راهبرد و فرایندهای مدیریت دانش بر تعالی سازمانی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 17-45]
  • فرسودگی شغلی بررسی رابطه بازارگراییِ داخلیِ رهبری اخلاقی و فرسودگی شغلی بانقش میانجی گری استقلال شغلی بر تعهد سازمانی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 133-167]
  • فقدان حمایت مدیریتی بررسی دلایل مقاومت کارکنان در مقابل سیستم های مدیریت دانش (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان شرقی) [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 35-56]

ق

  • قدرت بازار یابی تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 111-132]
  • قصد خرید مجدد بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 8-34]

ک

  • کارایی ارزیابی عملکرد شرکت‌های داروسازی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 148-165]
  • کارایی سود ارزیابی کارایی سود در زنجیره تامین سه مرحله ای با خروجی های برگشت داده شده با تکنیک تحلیل پوششی داده ها [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 155-171]
  • کارآفرینی استراتژیک بررسی تأثیر بکارگیری هماهنگی‏های سازمانی و استراتژیکی بر ارتقاء مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 46-68]
  • کسب کارهای کوچک و متوسط عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی در دیدگاه مدیران تولیدی های لوازم ورزشی در کسب و کارهای کوچک و متوسط دراستان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 76-93]
  • کیفیت خدمات الکترونیکی بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان خدمات الکترونیکی بیمه (مورد مطالعه: بیمه سرمد) [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 79-99]
  • کیفیت وب سایت تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 111-132]
  • کنترل تصمیمات سازمان شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی سازمانی استانداری خوزستان [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 58-77]

م

  • متغییرهای رفتارشناختی بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 8-34]
  • محصولات گلرنگ بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 8-34]
  • محصول برگشت داده شده ارزیابی کارایی سود در زنجیره تامین سه مرحله ای با خروجی های برگشت داده شده با تکنیک تحلیل پوششی داده ها [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 155-171]
  • مدیران تولیدی لوازم ورزشی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی در دیدگاه مدیران تولیدی های لوازم ورزشی در کسب و کارهای کوچک و متوسط دراستان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 76-93]
  • مدیریت استعداد بررسی تاثیر مدیریت استعداد در به کارگیری و جذب نخبگان و اثرات آن بر کاهش مهاجرت نخبگان در کشور [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 113-131]
  • مدیریت دانش بررسی دلایل مقاومت کارکنان در مقابل سیستم های مدیریت دانش (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان شرقی) [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 35-56]
  • مدیریت دانش شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی‌های شخصی‌سازی و کدگذاری به روش تحلیل عاملی تاییدی [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 133-153]
  • مدیریت زنجیره تامین بررسی روابط ساختاری میان مدیریت کیفیت جامع، مدیریت زنجیره تامین و عملکرد سازمانی (مطاله موردی: کارخانه مانیزان کرمانشاه) [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 137-168]
  • مدیریت زنجیره تامین سبز ارائه یک روش ترکیبی از ANP و VIKORدر زنجیره تامین سبز تحت محیط خاکستری جهت اولویت بندی مشتریان (مورد مطالعه: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 95-111]
  • مدیریت سود بررسی تاثیر ریسک اعتباری بر نرخ نقدینگی و مدیریت سود بانک ها [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 87-110]
  • مدیریت سود فزاینده تاثیر مدیریت سود فزاینده و مدیریت سود کاهنده بر کیفیت گزارشگری مالی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 69-86]
  • مدیریت سود کاهنده تاثیر مدیریت سود فزاینده و مدیریت سود کاهنده بر کیفیت گزارشگری مالی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 69-86]
  • مدیریت کیفیت بررسی روابط ساختاری میان مدیریت کیفیت جامع، مدیریت زنجیره تامین و عملکرد سازمانی (مطاله موردی: کارخانه مانیزان کرمانشاه) [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 137-168]
  • مدیریت کیفیت جامع بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر بهبود عملکرد تولید با هدف ارتقاء سطح رضایت مشتری [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 101-129]
  • مدیریت نیروهای نخبه بررسی تاثیر مدیریت استعداد در به کارگیری و جذب نخبگان و اثرات آن بر کاهش مهاجرت نخبگان در کشور [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 113-131]
  • مدل اسپرولز و کندال بررسی ارتباط سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان با خرید نوشیدنی های گازدار (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان گیلان) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 36-74]
  • مدل تعدیل‌شده بارث و مدل پیش‌بینی پایداری سود حسابداری تاثیر مدیریت سود فزاینده و مدیریت سود کاهنده بر کیفیت گزارشگری مالی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 69-86]
  • مدل کاسنیک تاثیر مدیریت سود فزاینده و مدیریت سود کاهنده بر کیفیت گزارشگری مالی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 69-86]
  • مدلهای اتورگرسیو(VAR) بررسی اثر نا اطمینانی نرخ ارز بر شاخص قیمت سهام و میزان سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدلهای GARCH و VAR) [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 82-107]
  • مدلهای آرچ و گارچ بررسی اثر نا اطمینانی نرخ ارز بر شاخص قیمت سهام و میزان سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدلهای GARCH و VAR) [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 82-107]
  • مزیت رقابتی بررسی تأثیر بکارگیری هماهنگی‏های سازمانی و استراتژیکی بر ارتقاء مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 46-68]
  • مشتریان تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 131-146]
  • مقاومت کارکنان بررسی دلایل مقاومت کارکنان در مقابل سیستم های مدیریت دانش (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان شرقی) [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 35-56]
  • منابع انسانی نوآورانه بررسی تأثیر بکارگیری هماهنگی‏های سازمانی و استراتژیکی بر ارتقاء مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 46-68]
  • مهاجرت نخبگان بررسی تاثیر مدیریت استعداد در به کارگیری و جذب نخبگان و اثرات آن بر کاهش مهاجرت نخبگان در کشور [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 113-131]

ن

  • نرخ نقدینگی بررسی تاثیر ریسک اعتباری بر نرخ نقدینگی و مدیریت سود بانک ها [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 87-110]
  • نیروی انسانی بررسی تاثیر مدیریت استعداد در به کارگیری و جذب نخبگان و اثرات آن بر کاهش مهاجرت نخبگان در کشور [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 113-131]
  • نگرش نسبت به تبلیغات بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 7-36]
  • نگرش نسبت به خدمت تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند) [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 1-16]
  • نوسان پذیری بررسی اثر نا اطمینانی نرخ ارز بر شاخص قیمت سهام و میزان سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدلهای GARCH و VAR) [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 82-107]
  • نوشیدنی های گازدار بررسی ارتباط سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان با خرید نوشیدنی های گازدار (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان گیلان) [دوره 10، شماره 39، 1397، صفحه 36-74]

و

  • وفاداری الکترونیکی بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان خدمات الکترونیکی بیمه (مورد مطالعه: بیمه سرمد) [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 79-99]
  • وفاداری به برند بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند [دوره 10، شماره 38، 1397، صفحه 7-36]

ه

  • هماهنگی استراتژیکی بررسی تأثیر بکارگیری هماهنگی‏های سازمانی و استراتژیکی بر ارتقاء مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 46-68]
  • هماهنگی‏ سازمانی بررسی تأثیر بکارگیری هماهنگی‏های سازمانی و استراتژیکی بر ارتقاء مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 46-68]
  • همراستایی استراتژیک بررسی تأثیر بکارگیری هماهنگی‏های سازمانی و استراتژیکی بر ارتقاء مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 40، 1397، صفحه 46-68]
  • هنجارهای اجتماعی بررسی دلایل مقاومت کارکنان در مقابل سیستم های مدیریت دانش (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان شرقی) [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 35-56]
  • هویت برند شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 10، شماره 37، 1397، صفحه 7-33]